Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Nyt ei vitutakaan mikään tietty tapaus, vaan iski yleisvitutus: Miksi mä olen niin saatanan selkärangaton!?!?! Vaikka suhde olisi kauhea, niin en itse pysty pistämään sitä poikki, vaan homma jatkuu niin kauan että nainen lopettaa pelin. "ehkä huomenna, ehkä huomenna, ehkä huomenna...." Ja sitten kun yrittää vihjaista, että -> Mä: "kannattaiskohan pistää poikki...?" Se: "Mitä?? Siis tahotsa tehä bänät?!" Mä: "En, en, en mä sitä meinannu, mut - - "... vitun luuseri.

face.JPG

Hymynaama sen takia, ettei tosissaan olla.

No meidän salilta löytyy herra joka on kyllä kusettamisen maailman mestari penkin tekee niin että pompauttaa tangon mahan päältä.... no ei siinä mitään on kyllä mahaakin mistä pompauttaa:D

Viikinki 86 sanoi:
No meidän salilta löytyy herra joka on kyllä kusettamisen maailman mestari penkin tekee niin että pompauttaa tangon mahan päältä.... no ei siinä mitään on kyllä mahaakin mistä pompauttaa:D

Tulipa tuosta mieleen, että onko mitään sääntöjä mahan isoudelle? Jos joku maailman lihavin mies alkaisi harjoitella penkkiä, niin sehän voisi vaan irroittaa raudat telineistä ja tehdä 1cm noston?

Sain lahjaksi Bile-risteilyn (14h rajua kaatamista)viking linelle... Kävikin ilmi että viikonloppusin pitää niissäkn risteilyissä olla 23v. :curs:
Viikolla pääsis 20v juhlimaan mutta mutta. Kaverit ovat kaikki joko töissä tai intissä, joten on aika hiljaista tuo lähteminen sinne, varsinkin kun itse menee intiin heinäkuussa...

Mixu sanoi:
face.JPG

Hymynaama sen takia, ettei tosissaan olla.
Hei,

pitkällisen analyysin jälkeen uskon, että postittamasi kuva face.jpg on väärennös. Päädyin tähän ratkaisuun muutamastakin syystä:

1. katkenneet kaulat eivät tavallisesti savua
2. katkenneet kaulat vuotavat yleensä verta
3. mikäli pääsi olisi oikeasti irti, ei olisi mahdollista a) poseerata kameralle b) tähdätä pistoolilla siihen kohtaan, jossa hetkeä aikaisemmin oli vielä pää
4. kuvan ns. "uppaaminen" internetiin on erittäin hankalaa ilman päätä
5. oman itsemurhan jälkipyykin postittaminen internetin keskustelupalstalle on hankalaa, ellei jopa mahdotonta
6. et pyytänyt Miken tai minun kanjukkanumeroa ennen itsemurhaa tahi postittanut n-määrää turhia itsetuhoisia kännithreadeja Pakkotoistolle

Pyydänkin jatkossa sinulta, Mixu, (jos se edes on oikea nimesi) että jättäisit nämä ammattimaiset huijausyritykset tällä keskustelupalstalla vähemmälle. Kiitos tarkkaavaisten lukijoiden ja Snopes.com-portaalin asiantuntijalausuntojen, tämäkin huijaus paljastui.

Senkin ketales,

Tomi Takamaa
pj
Skeptiset hormooni kehon rakentaiat Ry

big-J sanoi:
muija jätti.... vituttaa vähän, mut vitutusta vähentää se et se oli niin suppee ettei se antanut ollenkaan...

Leuka pystyyn, ja uutta matoa koukkuun. :thumbs:

Itse pistin vajaan parin kuukauden seurustelun poikki noin viikko sitten, samasta syystä (antoi ymmärtää, muttei ymmärtänyt antaa). Saattoipa olla tyhmä virhe, mutta ei enään kärsivällisyys riittänyt. Varsinkin kun Jussina käväistiin Virossa poikain kanssa pari päivää rellestämässä, niin ajattelin, että parempi pistää poikki ennen. Voi sitten riehkua hyvällä omatunnolla.

Ikäväähän se ol, neiti oli todella pettynyt. On se nyt kuitenkin ihan ihme homma, kun käydään treffeillä/yökylässä n kertaa, aikuisia ihmisiä (n. 25v) ja mitä enemmän lämmittelit, niin sitä tiukemmin jalat ristiin. "Aletaankohan sitä nyt käymään liian kuumana?", "Vielä ei ole oikea hetki..". Enpä ole ennen tuommoiseen törmännyt. :david:

Nyt vituttaa vain se, kun on niin hirviä olo ollut täällä töissä tänään. Kuvittelin vielä, että kun käyttää liukuman hyväksi, ja tulee myöhään, niin saa olla tämän viimeisen tunnin 16-17 yksin toimistossa, ja vetää tirsat. Vaan paskanmarjat. Kaikki muutkin ajatelleet samoin, ja hirviä härdelli ja pordelli, kun kaikki on tekevinään töitä. :kuola:

Yes, nyt pääsen mukaan naiset & vitutus keskusteluun omalla panoksellani:

Juhannusyönä oli ilo tavata ex-naiseni, joka kevättalvella lähti nuoremman matkaan; nyt sitten prinssit ovat osoittautuneet kurpitsoiksi ja vanhan, tylsän lohiksen seura taas maittaisi. Olisi ollut niin ihanan helppoa hymyillä ja vastata neidolle lehmämäisesti: "joo, ota mut takaisin, aloitetaan alusta ja unohdetaan menneet" mutta ei pysty, vanhalla lihallakin on edes jonkinlainen ylpeytensä. Yksin talsin kotiin juhlista. Ja tällä hetkellä olisi aivan käsittämätön kiusaus ottaa puhelin esille ja pirauttaa tytölle (on ikävä kyllä aikamoinen herkkukin ja jopa muutenkin ihana tapaus) ...Mutta mieluummin järsin kännykkäkäteni irti kuin sen teen. Setä ei nyt jaksa olla helppo nakki jota jätetään ja otetaan takaisin fiilisten mukaan.

Eli vitutuksen aiheena kaiken pahan perimmäinen syy: naiset ja se, mitä he oikeastaan haluavat, mikä heitä vaivaa :curs: Onko kukaan vielä keksinyt?
Ilmeisesti pitää vain aloittaa "Save manimals" -miesasialiike ja kieltäytyä totaalisesti heidän pikku oikkujensa mukaan hyppimisestä.

Vituttaa..

- Lähen Saksaan porukoitten kaa 3 viikoksi. Ei siinä mitää muttako sielä ei voi reenata, SHIET! Enkä halua lihoa rasvalla!
- Paino ei nouse ja oon kynis (vakio ku kattoo peiliin)

Nyt vituttaa lähinnä ihmiset jotka juovat viinaa vaikkeivat kestä sitä. Juhannuksena kaveri oli ihan sekasin eikä päässyt ylös maasta, ja kun yritin auttaa niin takasin tuli vaan vittuilua ja isku kämmenselällä näköön. No kyllä mä itteeni kohdistuvan väkivallan ja vittuilun vielä kestän. Mä siitä siirryin jupisten syrjemmälle. Sitten sen ex-muijafrendi, jonka se oli jo aikasemmin saanut itkemään, meni juttelemaan ja eikös se sitäkin sitten onnistunu huitaisemaan. Tässä vaiheessä multa meni hermot :curs: ja mä pamautin sitä päähän niin, että se rauhottu ja kannoin sen teltalleen nukkumaan.

Huomioikaa sitten myös, että mäkin olin aika tuiterissa ja etten mä olis varmaan selvänä sitä mennyt lyömään.

Ei syntyny aamulla meidän välille minkäänlaista keskustelua ja se nyt vituttaa, koska paras kaveri on kuitenkin kyseessä.

Mixu sanoi:
korjattu [/B] ]Nyt ei vitutakaan mikään tietty tapaus, vaan iski yleisvitutus: Miksi mä olen niin saatanan selkärangaton!?!?! Vaikka suhde olisi kauhea, niin en itse pysty pistämään sitä poikki, vaan homma jatkuu niin kauan että nainen lopettaa pelin. "ehkä huomenna, ehkä huomenna, ehkä huomenna...." Ja sitten kun yrittää vihjaista, että -> Mä: "kannattaiskohan pistää poikki...?" Se: "Mitä?? Missä on puukko, atrain ja sinappikaasu?!?!? Pois tieltä nyt mä laitan hamppukravatin kaulaan ja meen roikkumaan jnejnejne...?!" Mä: "No älä nyt viitsi taas tota aloittaa, eikö tätä voisi jotenkin muuten saada rauhoitettua- - "... vitun luuseri.

Vittumaiseksi nämä hommat tekee se, kun naispuolisko on oikeasti niin "herkkä" ja 100% varma suhteesta, että vaihtoehtona on ollut ja taitaa edelleen kaikesta huolimatta oikeasti olla "vain kuolleen ruumiin yli". Yritä nyt tässä sitten toimia fiksusti ja vastuullisesti.

:wall:

Hyvin lähti tiistaipäivä liikkeelle. Yläkerran akka päätti just sinä aamuna, kun sais nukkua luvan kanssa vähän pidempään, alkaa rakentamaan sitä vitun lundiaa parketin päällä! VITTU mikä paukutus alkoi tasan sekunnilleen klo 8! Ajattelin että tämä sitä kerrostaloelämää on, älä nyt hermostu.

Noh, naapuritalossa on hissiremontti loppusuoralla, niin ainakin kuvittelin. Jotain perkeleen sähkönosturia pitää tulla viritteleen perkele hirveän möykän kanssa. Painukaa vittuun asentamaan niitä hissejänne, kävelkööt ihramummot sen kauppakassinsa kanssa portaita!

On niin saatanan kuuma ja painostava ilma, että pakko pitää parvekkeen ovea ja keittiön tuuletusikkunaa auki, että jotenkuten edes hengissä pysyisi. Ja äänethän ei tuosta kymmenen metrin päästä juurikaan kuulu!!! Vaikka eihän se toisaalta auttaisi mitään, vaikka iskisi kaikki luukut kiinni, kun yläkerrassa tuntuu olevan jo lattialistan vaihto käynnissä!

Perkele, alkaa mennä hermot! Kokeilin akuankanlaskerauhassasataanjahengitäsyvään-metodia mut ei auta. Liesituulettimen loisteputkikin näkyy mennneen rikki, ja kahvinkeitto ei helpottanut oloa, koska ihme kyllä kahvimaito tuntuis olevan loppu.. Eli jos olet lähdössä tohon lähikauppaan yhtä aikaa, jää kotiin, saatan tappaa kaikki!!

Naisasiat vituttaa. Tässä on nyt hengattu erään ERITTÄIN ihanan, ERITTÄIN kauniin ja ERITTÄIN mukavan naiskaverini (neiti X) kanssa, ja homma on edennyt hiljalleen pelkästä kaveruudesta kohti seurustelua. No, toisiamme emme halua menettää, mutta silti kumpikin halajaa vielä sinkkuuden suomaa vapautta. Juhannuksena tuo taas sitten nähtiin Nummirockissa, ensin lähdettiin eri teille, mutta yöllä alkoi puhelimeni soida ja tyttö itki perääni. Eikun sitten kiireen vilkkaa vieraasta teltasta pois X:n luo. Paska homma kun ei tiedä miten päin olisi. Ja fantsua kyllä, exäni (neiti Y) (joka jätti minut tuossa vuosi sitten) päätti ottaa yhteyttä ja haluaisi tavata. Jotta soppa olisi täydellinen, minulla on ollut vakiopanoheila (neiti Z) tässä reilun puoli vuotta, ja nyt hänkin vonkuu perään, sillä tämä neiti X on asunut luonani kohta 3 viikkoa enkä ole päässyt neiti Z:n luona käymään.

Toisaalta, nämä yhdessä X:n kanssa vietetyt viikot ovat olleet varsin loistavia ilman mitään ongelmia, sillä yhteisiä mielenkiinnon kohteita meillä riittää, mutta eilen illalla sitten menin möläyttämään hänelle, että käyn tapaamassa neiti Y:tä ja siitäkös se sota syttyi. Voihan petolinnun perse.

Sanokaa viisaammat jotain neuvoa jos tuosta jotain selvää saitte. Joku voisi ajatella että tilanne on mitä parhain, naista riittäisi joka lähtöön, mutta ei vaan luonto anna olla niin piittaamaton ja välittämätön muiden tunteista. Niin ja olisikohan homona kiva olla?

Strappado sanoi:
Naisasiat vituttaa.
Sanokaa viisaammat jotain neuvoa jos tuosta jotain selvää saitte...
Viisaammat ja viisaammat, mutta jos oikeasti välität tuosta neiti X:stä, niin unohda neiti Y ja neiti Z. Helppoa ja yksinkertaista,
.

Strappado sanoi:
Joku voisi ajatella että tilanne on mitä parhain, naista riittäisi joka lähtöön, mutta ei vaan luonto anna olla niin piittaamaton ja välittämätön muiden tunteista. Niin ja olisikohan homona kiva olla?

mitä sä nyt oikein höpiset. :rolleyes:

mä oon ehkä viho viimeinen jätkä jonka tästä pitäis puhua, mutta mä näkisin näin: exät on exiä ja neiti Z:lla sä et enää tee mitään kun sulla on X. Se onkin vähän mutkikkaampi juttu jos sulla on jotain aitoa neiti Z:n kanssa...

tilanne on kuitenkin selvästi susta kiinni, ja selvitettävissä. nuo edellisten kommentit kiteyttää sen tärkeimmän pointin.

Back
Ylös Bottom