Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Tylerd sanoi:
vanhempien ja uudempien "korkit" ei sovi toisiinsa. Menee kiinni kyllä mutta siihen jää pieni rako jota ei edes huomaa. Just sheikkasin protskut pitkin kämpää :curs: Perrrrrrrrkeles :curs: Eikä ollu eka kerta eikä takuulla viimeinen, taidan lingota helvettiin ne vanhat paskat

Mulla on sama vika sheikkereissä. Eri kokoisia korkkeja, mutta hakkaa nyrkillä kiinni.. Pitäis pysyä! Voimalla pärjää!

edit. Naisten hankaluus vituttaa... :wall:

Tässä nyt viitisen tuntia säädetty koneen kanssa, tarkoitus vaihtaa käyttistä. nyt kun filut siirretty kovolta toiselle ja vihdoinkin vois forkata ja asentaa käyttiksen niin totta kai heitän cd:n lattialle. yllättäen menee viel paskaks. gg

Narukäsi sanoi:
edit. Naisten hankaluus vituttaa... :wall:

Et paremmin enää pysty sanomaan.. meikän rakas on niin ujo että ihan päähän ottaa. Meinaa tulla sellainen vaivautunut olo että onkohan mussa jokin vikana kun muija on niin pirun sanaton aina.. ottaa päähän kun se on vielä niin pirun ... ihana.

-Stone Cold- sanoi:
http://ww2.yle.fi/pls/show/page?id=251157

Tämä ja muu samanlainen vituttaa ankarasti ja tekee tästä maailmasta paskapaikan.

Totta

" KKO:n mielestä teko ei täyttänyt murhan tunnusmerkistöä. Se oli kyllä tahallinen, mutta ei vakaasti harkittu. Sitä ei myöskään voi oikeuden mukaan pitää rikoslaissa tarkoitetulla tavalla erityisen raakana ja julmana."

Just joo, yhtä hirveää se on Eveliinan vanhemmille jokatapauksessa.
En käsitä että 2002 tuomittu, ja vuoden kuluttua jo mahdollisuus ehdonalaiseen :curs:

ilmat..

Kax päivää loman alkuun ja tollanen sää :curs:
Jos sää jatkuu tollasena, pakko kai lähtee etelän lämpöön.
"Immeiset jotka kaipaa "lohtua lomaan" eikä pääse etelään ... painukaa esim. uimahalliin katselemaan kauniita naisia / miehiä + onhan noissa niitä poreammeita rentoutaa kummasti ja saa ajatukset muualle ..."
PS.Vuosaaren uimahallissa on hyvät poreet, itiksessäki on jonkunlaiset +
malmin uimahalli on kuulemma uusittu (siel on mm. kuulemma turkkilainen sauna.)
Varmaan löytyy netistä lisätietoja ... aukioloajoista jne..

Hyvää Kesää Kaikille ... :)
"Jokaisen ihmisen :haart: asuu pieni aurinko" Just let it shine.

Tänään oli salilla vuorossa mm. rinta ja kun olin tekemässä penkkiä niin sattui tilanne, joka sopisi varmasti tännekkin. Menin penkille ja lämmittelyn jälkeen laitoin varmistusraudat penkkiin kiinni ja painot tankoon. Tein aluksi Miken 2x6 ja sen jälkeen oli tarkoitus tehdä 2 kevyempää sarjaa. No viimeisellä sarjalla painoa oli 50kg ja tarkoitus oli tehdä kevyehkö 10. Viime olkapäätreenistä asti oli oikea etuolkapää ollut kipeä, mutta ajattelin vetää treenin silti kunnialla läpi. No sitten aloitin sarjan, mutta aloin hyytymään 6 toiston jälkeen ja 7 kanssa pinnistelin naama punaisena ja olkapäähän alkoi sattumaan ihan kiitettävästi. No päästi tangon alas, mutta olin vahingossa jättänyt varmistusraudat liian alas, että tanko osui niihin vain kaulan kohdalta. No tilanne loppui nopeasti, kun joku auttoi nopeasti tangon takaisin telineeseen, mutta kyllä perkele nolotti kun jäin 50kg alle jumiin. :nolo: Naama punaisena sanoin siinä sitten vieressä odottaneelle henkilölle, joka oli jonottamassa penkkiin, että se oli vika sarja ja lähdin pikaisesti takavasemmalle. No jatkoin treenit loppuun normaalisti ilman kummempia. :rock: Vähän kyllä vieläkin nolottaa...

Mua vituttaa korkeimman oikeusasteemme tuomioiden arvosteleminen. Lukekaa perkele ite noin pitkälle ni pääsette niitä ratkaisuja tekemään.
Noi toi oli vaan noin ohimenneinen vitutus mutta massiivinen vitutus tulee siitä että useampi ihminen on tässä parin päivän sisällä pettänyt lupauksensa. Voi helvetti. Jos lupaa jotain ni se pitää pitää. Ja jos kerran ei pysty pitämään niitä lupauksiaan, ni ei sitten tarvi luvata mitään. Mä en koskaan,en koskaan lupaa kellekkään mitään, koska tiedän että voi tulla jotain sellasta,etten pysty sitä pitämään. Mä en oo vaatinu kenenkään lupaamaan mitään. damn.

Annie Stark sanoi:
Mua vituttaa korkeimman oikeusasteemme tuomioiden arvosteleminen. Lukekaa perkele ite noin pitkälle ni pääsette niitä ratkaisuja tekemään.
Samaa mieltä. Tosin ei tuo minua vituta, mutta ihmetyttää kun ajatellaan, että "ei niillä paljo oo järkeä ja miten tollasia päätöksiä voidaan tehdä". Ne päätökset tehdään lain pohjalta ja oikeudessa on käytettävissä kaikki se tieto ko. asiasta mitä siitä voi saada.

Aivan. Ja ne perustelut, mitä referoidaan lehtiin jne uutisiin, on vaan murto-osa asianosaisille annetuista tuomion perusteluista. Herkästi ku tuomioita lyhennellään lehtiin ja poimitaan joitain lauseita irralleen asiayhteydestä, ne saa aivan eri merkityksen mitä koko perusteluissa. Eli ennenku menee arvosteleen mitä tuomioita on annettu, ni pitäs ensin tutustua kokonaan tuomiolauselmaan perusteluineen!

Annie Stark sanoi:
Ihan yleisellä tasolla, nykyään tuskin moni vaivautuu lukemaan juuri mitään muuta kuin iltapäivälehtien keltaisen lööpin. Sen perusteella on sitten helppo viisastella ja arvostella muita.

Odu sanoi:
Maxmussel, mä olisin suorastaan ihmetelly jos noin ei olis käyny (ainaki tosta sun kuvastas päätellen (avatar))
No, katsos kuvastahan voi päätellä, että nykyään käytän joko venyviä tai löysiä housuja. :hyper:

Richard75 sanoi:
Just joo, yhtä hirveää se on Eveliinan vanhemmille jokatapauksessa.

Mutta tämähän ei vaikuta tuomioon mitenkään. Eikä pidäkään. Entä jos se EI olis niille hirveää? Voisiko tuomiota silloin (vielä) lieventää? Ei.

Ei silti että olis yhtään sympatiaa nuorta miestä kohtaan. Monissa tapauksissa Suomessa on liian kevyet tuomiot.

Mua ei vituta nuo tuomarit vaan Suomen Laki, joka vapauttaa tollaset, jotka pitäs hirttää munista, seivästää kurkku auki ja haudata pää alaspäin.

Ilmoittaudun myös mukaan "shortsit repes kesken kyykkysarjaa" -kerhoon. Ei siinä mitään, vedin sitten sarjan loppuun ja vielä sen seuraavan sarjan pelkillä boksereilla.

Disabled sanoi:
Mua ei vituta nuo tuomarit vaan Suomen Laki, joka vapauttaa tollaset, jotka pitäs hirttää munista, seivästää kurkku auki ja haudata pää alaspäin.

Paskat mä mitään korkeimpien oikeuksien päätöksiä arvostelen, saatikka perustan oman oikeuskäsitykseni lööppeihin...hyi pois se minusta!

Meni vähä off-topiciksi, mutta ootteko koskaan pähkäilly, että mitä tekemistä Suomen oikeuslaitoksella ja OIKEUDELLA on keskenään ?

...aika vähän.

Kummajaiset

Pari tulee näin äkkiä mieleen heti, vaikka niitä on kyllä useampiakin sattunu kohdalle.

Kotipaikkakunnalla kulki salilla sellanen kotirambo, myönnettäköön aika isokokoinen kylläkin. Ainoa mitä se teki oli penkkiä, ja sitäkin niin että perse oli nostettu melkein kattoon ja paino kävi laskuvaiheessa noin 5 senttiä alempana :rolleyes: jonka jälkeen katseli ympärilleen näkikö kaikki sen suorituksen.

Kerran tein selkää vähän matkan päässä kun kaveri tuli taas salille ja alko lämmitellä olkapäitään taas kerran "kovaan penatreeniin" ja pyöritteli niitä sellasella vaudilla, että pelotti että kohta se saatana lähtee lentoon. Siinä se käveli ympäriinsä kädet pyörien, ku yhtäkkiä se pamautti ranteensa kyykkytelineessä olevaan tankoon. HIRVEE jysähdys, tanko tippu paikoiltaan, ukolla ei ilmeisesti antanu luonto periksi huutaa, vaan paineli pukkariin, ja tuli sieltä puolen tunnin päästä, ja kumma kyllä treenas jalkoja (ehkä ensimmäistä kertaa) :hyper:

Toinen juttu sattu kun Oulussa treenailin entisellä 38:lla, mentiin kaverin kans pukkariin treenin jälkeen, siellä istu isä ja poika jotka oli kans ollu treenaamassa, ja ne kaiveli repusta evästä että haba kasvaa: Maitorahkaa ja banaania, joka ei ole ihmeellistä, mutta kun poika alkoi banaania kuorimaan, niin isä melkein suuttui ja karjaisi pojalle: "maitorahka ensin! mitä mä olen sulle sanonu prkl!" Tarkat on isällä ravintojutut.

Näitä pierujuttuja on älyttömästi mulla itelläki, mut nykyään ne enemmänki vituttaa ku naurattaa :nolo:

Back
Ylös Bottom