jarre55 sanoi:P.S. Jalkatreeni meni tänään vituiksi, myös se vituttaa.
Mulla on kaikki ollu pitkän aikaa päin vittua.
Paitsi kulli ;)[/QUOTE]
Paistaa se aurinko risukasaankin!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
jarre55 sanoi:P.S. Jalkatreeni meni tänään vituiksi, myös se vituttaa.
Tylerd sanoi:vanhempien ja uudempien "korkit" ei sovi toisiinsa. Menee kiinni kyllä mutta siihen jää pieni rako jota ei edes huomaa. Just sheikkasin protskut pitkin kämpää :curs: Perrrrrrrrkeles :curs: Eikä ollu eka kerta eikä takuulla viimeinen, taidan lingota helvettiin ne vanhat paskat
Narukäsi sanoi:edit. Naisten hankaluus vituttaa... :wall:
-Stone Cold- sanoi:http://ww2.yle.fi/pls/show/page?id=251157
Tämä ja muu samanlainen vituttaa ankarasti ja tekee tästä maailmasta paskapaikan.
Naama punaisena sanoin siinä sitten vieressä odottaneelle henkilölle, joka oli jonottamassa penkkiin, että se oli vika sarja ja lähdin pikaisesti takavasemmalle. No jatkoin treenit loppuun normaalisti ilman kummempia.
Vähän kyllä vieläkin nolottaa...Samaa mieltä. Tosin ei tuo minua vituta, mutta ihmetyttää kun ajatellaan, että "ei niillä paljo oo järkeä ja miten tollasia päätöksiä voidaan tehdä". Ne päätökset tehdään lain pohjalta ja oikeudessa on käytettävissä kaikki se tieto ko. asiasta mitä siitä voi saada.Annie Stark sanoi:Mua vituttaa korkeimman oikeusasteemme tuomioiden arvosteleminen. Lukekaa perkele ite noin pitkälle ni pääsette niitä ratkaisuja tekemään.
Ihan yleisellä tasolla, nykyään tuskin moni vaivautuu lukemaan juuri mitään muuta kuin iltapäivälehtien keltaisen lööpin. Sen perusteella on sitten helppo viisastella ja arvostella muita.Annie Stark sanoi:Aivan.
No, katsos kuvastahan voi päätellä, että nykyään käytän joko venyviä tai löysiä housuja.Odu sanoi:Maxmussel, mä olisin suorastaan ihmetelly jos noin ei olis käyny (ainaki tosta sun kuvastas päätellen (avatar))

Richard75 sanoi:Just joo, yhtä hirveää se on Eveliinan vanhemmille jokatapauksessa.
Disabled sanoi:Mua ei vituta nuo tuomarit vaan Suomen Laki, joka vapauttaa tollaset, jotka pitäs hirttää munista, seivästää kurkku auki ja haudata pää alaspäin.
jonka jälkeen katseli ympärilleen näkikö kaikki sen suorituksen.