Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Toisekseen, en todellakaan väitä että nimenomaan meidän olisi pitänyt päästä poliisien ohi juhlimaan päättäreitä. Tarkoitin, että olisi mielestäni ollut parempi juttu jos olisi pitäydytty samassa linjassa kuin edellisissäkin tapahtumissa eli otetaan juomat pois vain niiltä nuorimmilta ja huonokuntoisimmilta, jotka ei selvästi omaa alkoholinkäyttöään pysty kontrolloimaan. Ne jotka vatsahuuhteluun joutuvat oman typeryytensä takia saavat hyvän opetuksen alkoholin liiallisesta käytöstä :)

Kuten sanoin, minun mielestä tuo että kitketään kaikilta jokaikinen tippa alkoholia pois ja sakotetaan on typerää. Tuollainen alkoholinraivaus on sitä paitsi omiaan lisäämään alkoholin asemaa "kiellettynä hedelmänä" jonka seurauksena monesta sitten tulee myöhemmällä iällä pesunkestävä juoppo. Tämähän on isoin ongelma suomalaisessa alkoholikulttuurissa.

Ensinnäkään, poliisien harteille ei voi laskea päätöstä (tai siis toki voi ihan ikään katsomalla, mutta jos se ikä on alle 18v niin asialla ei pitäisi olla väliä) siitä kuka porukan nuorin tai huonokuntoisin on, tai tulee illan mittaan olemaan. Jos näin on edellisissä tapahtumissa asianlaita ollut niin sillä hyvä, mutta lakisääteisesti asia ei näin ole. Siitä olen samaa mieltä että vatsahuuhtelu tekee ihan terää alaikäiselle juopottelijanalulle, mutta harvoinpa tuokaan minään muuna kuitataan kun "nuoruuden helmeilynä".

Toisekseen, oli typerää tai ei, vallitsee tässä maassa Suomen lait, ja niitä pitäisi parhaansa mukaan pyrkiä noudattamaan (tai sitten kiertää jotenkin todella fiksusti, ja tähän taas ei kuulu julkijuopottelu, ainakaan semmoinen josta jää kiinni).

Eikä tämä nyt ole mitään vittuilua, itseltäni on aivan samat mehut aikanaan maahan kaadettu (ja kaadetaan välillä edelleen). Pointti vaan on se, että sitä lakia täytäntöönpanevaa instanssia on turha demonisoida tällaisten keissien takia.

EDIT: Siitäkin huolimatta toivottavasti sulla ja porukallasi oli hyvät päättärit!

No nyt tuli aika järkevää tekstiä. Lakihan se tosiaan on ylin sääntökirja tässä valtiossa, sitä ei käy kiistäminen. Saahan sitä silti toivoa että laeissa olisi pieni sovellusvara varsinkin tuollaisten "kielletty hedelmä" -tyylisten ilmiöiden/ongelmien lieventämiseksi, vaikka onhan se vähintäänkin kyseenalaista alkaa soveltaa, ts. rikkoa, asiaan varta vasten säädettyjä sääntöjä eli lakeja.

Poliisihan myös ennaltaehkäisee rikoksia toiminnallaa, siitä on tässäkin kyse. Miksi odotella nuorison kännitilaa, kun voi ennakoida kaiken (eikä pelkästään voi, vaan on velvollisuus) ja kaataa juomat jo matkalla bileisiin. Simple.

Vittu että oli tiukka taistelu Heroes kolmosessa kompuutteripleijeriä vastaan. Nipin napin hävisin saatana.

Kyl. Jaksais vaan hakee kaupasta mättöä niin vois alottaa uudet geimit taas.

Veljen kanssa yksi 5 vuotta vanha peli semmoisessa xl mapissa. Eeppistä vääntöä ollut ja varmaan kymmeniä tunteja kestänyt :D Pistäisi kyllä vituttamaan, jos tulisin häviämään sen vielä joskus.

Toissa viikolla työhaastattelu ja tapaaminen mesun kanssa. Kaikki oli ok. Työt piti alkaa 4.6. Tänään aamulla 07.00 kävelin työmaa toimistoon ja ilmoitusluontoinen asia "Meidän piti peruttaa sinun työtilaus, eikö kukaan ilmoittanut sinulle? kyll jonku piti" Voi saatanan että vitutti. liian pitkän työttömyyden jälkee piti saada töitä mutta vittu ei. Töitä piti olla kesän yli.. haistakaa vittu. IHANIA NÄMÄ VUOKRAVÄLITYS FIRMAN. EKA JA VIIMMEINEN MIHI MENEN.

Taas iski flunssa, eikä millään helpottanut. Meni keuhkoputkiin ja nyt on antibioottikuuri joka alkaa toimia, mutta pistää miettimään.

Mulla on lievä astma ja mä sairastan tosi usein, tää oli tänä vuonna kolmas antibiootti joka on mulle ihan normaalia. Lääkärit ei ikinä tutki mitään tai vastaa mun kysymyksiin, perus-setti vaan eli kurkataan kurkkuun, kuunnella keuhkot ja annetaan nappeja.

Miksi mä olen jatkuvasti kipeenä, ei mitään hajua. Nyt päätin että hoidan itseni jollekkin oikealla erikoislääkärille joka ehkä puhuis mulle kun ihmiselle ja kuuntelisi, ihan turha käydä noilta lääkeroboteilta hakemassa kuureja. Vaikka ne ei asiaan ota kantaa kun olen kysynyt, ei kai se nyt terveellistä ole jatkuvasti vetää jotain antibioottikuuria?

e. Niin. Tämä jatkuva sairastelu siis vituttaa mua. Ja noi lääkärit joilta ei saa mitään vastauksia, ihan kun jotain Kataista yrittäisi tentata.

Kaksi viikkoa pitäisi kituutella ensin yötöissä klo 1:30-6 ja parin tunnin päästä tuosta päivätöihin klo 8-16:30. Eniten tässä ketuttaa se että toimistokaveri päätti jäädä tänä viikolla kesälomalle vaikka piti alkuperäisen suunnitelman mukaan jäädä tuon kaksiviikkoisen jälkeen. Koulujen loppumisen kunniaksi talossa on entistä enemmän hommaa je kenellekkös ne hommat sitten jäi? Hienointa tästä tekee se että vain sunnuntai on vapaata, joskin lauantai on pelkkää yötyötä. Kai se tämä kasvattaa miestä, mutta miksei päivä voisi olla vaikka tunnin pidempi että saisi nukkua edes vähän paremmin. Ja että elämä olisi astetta ihanampaa niin kesäloma alkaa vasta elokuussa. Silloin sitäkin lystiä on 9 päivää. Todennäköisesti on onneksi viikko lomaa tulossa lisää. No ainakin kesälomaa voi sitten vedellä ilomielin :)

Jossain lähellä on joku ampiaispesä kun niitä pörrää tossa terassilla jatkuvasti. Ei se tossa pihalla ollessa niin haittaa mutta sisälle kun tulee niin sitten saa aikansa jahdata että saa ne hollille lopetusta varten.

Alkaa vituttaa tää jatkuva huimaaminen. Tänään kahdesti meinannu vetää tuolilla nurin ku alkaa maailma heittää eikä jalat ota oikein vastaan. Pääasia ettei toistaiseksi ole hirveämmin treenejä häirinnyt, välillä vaan meinaa vähän happi loppua ja sitten heittää päässä, mutta se kai on normaalia. Mutta tää jatkuva istuviltaan "pyöriminen" alkaa jo vituttaa urakalla.

Vittu että oli tiukka taistelu Heroes kolmosessa kompuutteripleijeriä vastaan. Nipin napin hävisin saatana.

Itse pelaan vaan pleikkarilla mutta olisi kivaa pelata noita heroes pelejä kun viimeksi siitä on jotain 10 vuotta kun on pelannut. Paljon maksaa vaikka tuo Heroes 3 tietsikalle?

Back
Ylös Bottom