Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Paska. Salilta taas taukoa viikko. :curs: Vitutuspitoisuus aivoissa tällä hetkellä melko korkea muutenkin. Tietäähän sen että täälllä Tampereella on hieno ilma, mutta onhan se selvä että kun lähtee takas sinne Rovaniemelle, niin siellä on niin paska keli ja kylmä.
Jää tänne Tampereelle, tämä on hyvä paikka. Pitäköön Rovaniemi suosiolla paskat kelinsä. :)

Jää tänne Tampereelle, tämä on hyvä paikka. Pitäköön Rovaniemi suosiolla paskat kelinsä. :)

Kaunis ajatus. Harmi vain, että se ei tule olemaan mahdollista moneen vuoteen.

Ephe: Lopputulos on kuitenkin sama.

Samantien sit hurautat kerralla vielä etelämmäs kun saat tokan myytyä.

Samantien sit hurautat kerralla vielä etelämmäs kun saat tokan myytyä.

Hehe, mie olen varmaan naimisissa, velkaantunu, stressistä kärsivä kalju, lihava ja ruma mies. Ainoa valopilkku elämässä pullo Strohia paikallisen laavun penkillä.

Nälkään tällänen paksu ei kyl ihan heti kuole mut kärsimys on invernaalinen!

Vittu jos mä olisin maailman rikkain ihminen ni mä ostaisin kaikki tietokonefirmat vittuun ja tuhoisin kaikki maailman koneet ja perkele sentää että vituttaa JUMALAUTA!!!!!!!!!!!! vittu näitä paskoja. aina kaikki näissä päin helvettiä. vittu mä revin kohta oman pääni irti

Vittu jos mä olisin maailman rikkain ihminen ni mä ostaisin kaikki tietokonefirmat vittuun ja tuhoisin kaikki maailman koneet ja perkele sentää että vituttaa JUMALAUTA!!!!!!!!!!!! vittu näitä paskoja. aina kaikki näissä päin helvettiä. vittu mä revin kohta oman pääni irti

Joo mulla sama ongelma, eilen Heroes 3 kaatus just ennen kihelmöivää puollustustaistelua, vaikka luulin löytäneeni vakaan version internetin syövereistä. fuk

Ala nostele lapparia missa on USB:lla sahkotupakan akku latautumassa. Voi nimittain kayda niin, etta torrottava akku jaa kiinni ties mihin ja irrotessaan vetaa koko laturin paskaksi :jahas: Pari kertaa onnistuin korjaamaan, mutta koska tein saman virheen uudelleen ja uudelleen, nyt laturi on vihdoin niin paskana ettei toimi ollenkaan. Uusi ei onneksi maksanut paljoa, mutta nyt pitaa karvistella pari paivaa ennen kuin saan sen.

Vituttaa myos opiskelumotivaation katoaminen. Tassa sita vaan katsellaan laskidokkareita vaikka EU-laki odottaa lukijaansa. Heinakuun alussa tulen sit valittamaan sita miten tentit menivat pain helvettia.

Munapää naapuri ei suostu kaatamaan tontin rajalla kasvavia isoja puita, jotka varjostavat terassia. No kaivetaan nyt sitten tuohon rajalle syvä oja, niin että juuret menee poikki ja odotellaan seuraavaa isoa myrskyä joka kippaa puut todennäköisesti lankojen/naapurin mökin päälle tai vaihtoehtoisesti meidän talon, missä tapauksessa naapuri on korvausvelvollinen. Kaikenlaisia pässejä sitä pitää olla:wall:. Täytyy soitella sähköyhtiölle tuon ojankaivuun jälkeen josko kävisivät nuo kaatamassa tuosta.

Kroppa, nivelet ja lihakset kipuilee ihan helvetisti ei-hyvällä tavalla. En tiiä itkiskö vai nauraisko tän elämän kanssa vai tekiskö suoriltaan seppotaalasmaat. Helvetti! Lauantaina nappaan hallitut perseet, eihän se mihinkään auta mutta alkoholi on hyvää kun ahdistukseen juo. Työt vituttaa huolella ja otin tänään esimiehen kanssa yhteen.

Selkä jumissa.. Oikean puolen pitkä selkälihas tarkemmin sanottuna lavan kohdalta. Eilinen hierontakaan ei aukaissu tota jumia.. *kiroilua*

Vitun maahanmuuttajat herätti mut neljältä aamulla. Kello oli soimassa jo viideltä mutta olisin silti halunnut nukkua sen viimeisen tunnin. Mut ei siin mitään jos pitää vittu huutaa ja kiivetä saatana puuhun että lajitoveri neljännessä kerroksessa tulis avaamaan oven. Oikeesti vitun elukat yrittäkää käyttäytyä kun olette tänne päässy ja elätte meidän rahoilla.

Vittu ku vituttaa. Piti tänään olla reenipäivä, mutta tuli aikaseen aamusta yli puolenpäivän asti tehtyä pihahommia ja heiluttua raivaus-sahan kanssa, niin nyt on niin puhki ettei jaksa enää reenata. No jalka/selkä-päivä piti olla joten tulihan tuossa rääkkiä, ei vaan niin voimapainoitteista. Huomenna sitten reenataan entistä kovempaa...

Kuukausi sitten koulun arviointikeskusteluissa hyväksyttiin mun tutkintosuoritus mutta nyt sain puhelun että se on hylätty. Kiitti vaan niin vitusti tästä. Joudun tekeen koko suorituksen uudestaan alusta asti. Just oli tullut vähän helpottunut olo että enää ei tarvi stressata näistä kouluhommista, niin tarviipas sittenkin. Ja kesällä vielä! Koulu kusi nyt kyllä tän homman mun mielestä kun se suoritus oli niitten mielestä riittävä ja kaikista osioista sain kolmoset (1-3 asteikolla), tutkintolautakunnan mielestä taas ei riitä ollenkaan eli en saisi edes ykköstä niiden mukaan, koska "olennaisia osioita puuttuu". Ei voi mitää, paskaa tää elämä on välillä ja ei tää niin iso huoli oikeesti oo jos miettii vaikka kaikkia afrikan orpoja katulapsia ilman ruokaa tai näin. Shit happens.

Back
Ylös Bottom