Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Onks toi eka nyt oikeesti todellista? Miks ei ite paistaisi? :D
Vittu että elämä on tylsää. Kyllästyttää taas niin vitusti ja tekis mieli juoda jääkaappi tyhjäks mut vittu blah.
Töissä oli taas jees ja sit sitä silti odottaa pääsevänsä pois sieltä vain huomatakseen että vittu mä en ole menossa yhtään mihinkään ja mulla ei ole vitunkaan tekemistä. Sit vaan käy mässäämässä paskaa ja kaupan kautta kotiin ja nyt vituttaa entistä enemmän kun oli kaupassa joku helvetin hyvä idea jättää herkut ostamatta.
Tietty vois käydä heittää pienen iltalenkin mopolla tai edes pestä sen mut vittu huvita. Voi persesilmä mitä paskaa
Facebookissa vituttaa useampikin asia:
1.Noi vitun duckfacet... Ihmiset vissiin luulee näyttävänsä helvetin hyvältä, kun on huulet tolleen tötteröllä.
2. Mikä siinä on, että tarvii päivittää se status 10 kertaa päivän aikana? Tässä just laskin, että yhellä tutulla on tullu 4 päivitystä tunnin aikana. Yhtä turhia jokainen.
3. Ihmisten vauva kuvat fb:ssä.. Tällä vissiin tavotellaan sitä "VOOOI miten söpö"- reaktiota ja sitä kautta pyritään toosahommiin.
4. Mitä enemmän kavereita, sitä parempi tyyppi- käsitys. Päälle parikymppisetkin tuntuu harrastavan tätä nykyään.
Poistaisin käyttäjän tuolta, mutta sitten varmaan jäisi yhteydenpito kavereihin entistä vähemmälle.
En ole. Oon kyllä tässä laskeskellu, että joku 85% mun vähistä viesteistä on tämmöstä samanlaista valitusta. Ehkä oot siis lukenu jonkun mun toisen viestin jossain muussa ketjussa? :DOotko sä postannu tän viestin tänne jo aikasemminkin?
Ihan jäätävä bon voyage-fiilis tuli tosta.

Ephemeral sanoi:Ootko sä postannu tän viestin tänne jo aikasemminkin?
Ihan jäätävä bon voyage-fiilis tuli tosta.
Facebookissa vituttaa useampikin asia:
1.Noi vitun duckfacet... Ihmiset vissiin luulee näyttävänsä helvetin hyvältä, kun on huulet tolleen tötteröllä.
2. Mikä siinä on, että tarvii päivittää se status 10 kertaa päivän aikana? Tässä just laskin, että yhellä tutulla on tullu 4 päivitystä tunnin aikana. Yhtä turhia jokainen.
3. Ihmisten vauva kuvat fb:ssä.. Tällä vissiin tavotellaan sitä "VOOOI miten söpö"- reaktiota ja sitä kautta pyritään toosahommiin.
4. Mitä enemmän kavereita, sitä parempi tyyppi- käsitys. Päälle parikymppisetkin tuntuu harrastavan tätä nykyään.
Poistaisin käyttäjän tuolta, mutta sitten varmaan jäisi yhteydenpito kavereihin entistä vähemmälle.
No jokainen tyylillään...Olikohan se nyt Nykäsen Matti jolla meni nää termit joskus sekaisin. Eli kun piti sanoa deja vu niin sano bon voyage. Siitä on sitten tullut semmonen lentävä lause.Bon Voyage?
bon voyage-fiilis
Mua vituttaa noi jatkuvasti jokapaikassa facebookista valittajat facebookin käyttäjät. Vittuako valitatte ku joka päivä sitä käytätte ja sielä tunteja päivässä vietätte. Lopettakaa se saatanan naamakirjan käyttäminen ni pääsette isosta vitutuksestaki samalla. Kuinkahan suurelta vitutukselta mäkin oon selvinny ku en oo tohon lähteny. Facebookista valittamista kuulee helvetin helvetin HELVETIN paljon enemmän kun siitä kehumista.Facebookissa vituttaa useampikin asia:
sitä sai sitte sormi perseessä jahdata ympäri salia
tai muuten on kyllä 
Mikäli viittasit muhun tolla, niin tossa luki myös syy siihen, miksi sitä käytän. Kyllä ne hyödyt on varmaan kuitenkin aika tasoissa haittojen kanssa.Hajosin :D
Mua vituttaa noi jatkuvasti jokapaikassa facebookista valittajat facebookin käyttäjät. Vittuako valitatte ku joka päivä sitä käytätte ja sielä tunteja päivässä vietätte. Lopettakaa se saatanan naamakirjan käyttäminen ni pääsette isosta vitutuksestaki samalla. Kuinkahan suurelta vitutukselta mäkin oon selvinny ku en oo tohon lähteny. Facebookista valittamista kuulee helvetin helvetin HELVETIN paljon enemmän kun siitä kehumista.