Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Joo, se laittaa pienen ihmisen hieman mietteliääksi, kun sut ensin suurin piirtein kutsutaan töihin toiseen työpaikkaan, josta tarjotaan alakohtaista työtä, otat lopputilin vakituisesta työstä ja raadat uudessa työpaikassa kuin hullu näyttääksesi miten hyvä työntekijä olet ja saat koeajan puolivälissä jo kenkää. Juu, vähän ihmetyttää mitä peliä ne siellä oikein pelaa. Enkä ollut ainut tässä lähiaikoina.

No, vittuako siitä. Mä en tiedä miten te muut työttömät sen teette, mutta meikäläinen ehti olla työttömänä kokonaiset kuusi tuntia ja nyt mulla taas on töitä. Silti vituttaa toi edellisen työpaikan toiminta. On tosi perseestä tehdä noin. Tuntuu siltä, kuin olisi vedetty kuivana kakkoseen oikein huolella.

Joo, se laittaa pienen ihmisen hieman mietteliääksi, kun sut ensin suurin piirtein kutsutaan töihin toiseen työpaikkaan, josta tarjotaan alakohtaista työtä, otat lopputilin vakituisesta työstä ja raadat uudessa työpaikassa kuin hullu näyttääksesi miten hyvä työntekijä olet ja saat koeajan puolivälissä jo kenkää. Juu, vähän ihmetyttää mitä peliä ne siellä oikein pelaa. Enkä ollut ainut tässä lähiaikoina.

No, vittuako siitä. Mä en tiedä miten te muut työttömät sen teette, mutta meikäläinen ehti olla työttömänä kokonaiset kuusi tuntia ja nyt mulla taas on töitä. Silti vituttaa toi edellisen työpaikan toiminta. On tosi perseestä tehdä noin. Tuntuu siltä, kuin olisi vedetty kuivana kakkoseen oikein huolella.

Päädyitkö taas vaihtamaan renkaita? :D

Voi vittu että vituttaa ihan yleisesti taas kaikki, oon niin äkänen ja vihanen ja mun telkkari ei toimi ni en nää peliä ja aaaargh

Vituttaa, olisin veikannut Venäjä-Suomi pelin avausmaalin ajaksi 7:16, kuten aikaisemmissakin peleissä. Arvatkaapas mihin aikaan maali tuli? No 7:15 tietysti. Roar.

Voi vitun vittu, jäipä sitten kämppä saamatta. Sitten vaan etsimään jotain vitun somali/mustalaisluukkua joltain vitun spurgualueelta. Vitun paska maa vitun paska jääkiekkojoukkue ja vitun vitun vittu.

Siitepölyallergia..

eniten vituttaa kaikki mut tällä hetkellä se varsinkin että nukuin päiväunia ja nyt ei uni tuu ja kaiken maailman paskoja ja masentavia ajatuksia mieli täys ettei varmasti väsy vaan iske. perkele

Muksu ja emäntä poissa kotoa, nälkä kova enkä jaksanut ruveta itselleni laittamaan sapuskaa, päätin hakea kebabin. En ollut ainoa, odotin ensin 45min raflassa että sain pöperöt, sitten tallustin kotiin, todetakseni että safka on paketoitu päin vittua ja koko pakkaus ja muovipussi on yltäpäältä kastikkeessa. Ainoaksi vaihtoehdoksi jäi siirtää pöperöt lautaselle ja skruudata siitä. Tässä vaiheessa oli jo ihan helvetin kova nälkä. Viimeistä haarukallista lautaselle lapioidessani onnistuin haparoimaan ja koko saatanan lautanen safkoineen tipahti lattialle, lautanen pillunpäreiksi ja safka yltäpäältä lautasen sirpaleissa ja syömäkelvoton. Ai vittu että osaa vituttaa, ei auta kuin tilata uutta.

Liikennepoliisit. Etenkin siviilipoliisit. Ennen kaikkea siviilimoottoripyöräpoliisit. Voi vittu mä sanon. Sellasta inhoa ja halveksuntaa kyllä herättää ettei voi sanoin kuvailla.

Back
Ylös Bottom