Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Mulla on kortsuja jotka menee vanhaksi kohta, ei saatana.

vahingossa sanoin viestintäviraston miehelle puhelimessa että mun leffoja ja xboxia varten hankittu tv on taulu-tv ja pitää maksaa tv maksu vaikka ei oo piuhoja missään laatikossa ees piilossa. helvetti, olis pitäny vaan valehdella... "helposti käytettävä tv:n katseluun". ei oo vittu, istun pyörätuolissa ja mulla kestäis tunti koittaa ylettyä ottaan se piuha päälle ja pois

noh, ainakaan ei sanonu et pitäis mitään sakkoja maksaa

Onks toi eka nyt oikeesti todellista? Miks ei ite paistaisi? :D

No joo, kyllä se osaa varmaan kanan paistaa :D Mutta mulla on yleisesti palanu käpy tähän ruokailuun ku hirveetä säätämistä tää ruokailun ajottaminen toisen työaikojen ja oman aikatauluni mukaan ku ei millään tunnu olevan hyvää aikaa siihen.. On niin pal helpompaa ku tarttis huolehtii vaan omist syömisist mut ei siit mitään tule et molemmat alkaa hitto kokkailee omia safkojaan sillon ku itelle sopii. Kalliiks tulee.. Yleensä teen jotain semmosta mitä toi saa lämmittää ku ite olen missä sit ikinä olenkin ku en ole kotona. Mut sit ku sitä safkaa ei ole ni sit sitä on tehtävä.. Ja mua vituttaa sekin et mun tarvii aina keksii mitä syödään ja oon kyllästyny siihenkin.. Mut joo, en menny nyt sinne jumppaan kumminkaan ku luin sitä kemman kirjaa ja tein sitä ruokaa, mut meen kyllä muuten salille samaa matkaa ku toi karvaperse menee töihin.. Mä ehin jumppailla toinenki päivä..

E: Eihän se mua vaadi sitä ruokaa tekemään mut en kyllä jaksa sitä kiukutteluakaan kuunnella eli +-0

Vittu että elämä on tylsää. Kyllästyttää taas niin vitusti ja tekis mieli juoda jääkaappi tyhjäks mut vittu blah.

Töissä oli taas jees ja sit sitä silti odottaa pääsevänsä pois sieltä vain huomatakseen että vittu mä en ole menossa yhtään mihinkään ja mulla ei ole vitunkaan tekemistä. Sit vaan käy mässäämässä paskaa ja kaupan kautta kotiin ja nyt vituttaa entistä enemmän kun oli kaupassa joku helvetin hyvä idea jättää herkut ostamatta.

Tietty vois käydä heittää pienen iltalenkin mopolla tai edes pestä sen mut vittu huvita. Voi persesilmä mitä paskaa

Elämä on ihan vitun tylsää. Tän tajuaa nyt kun ei pääse polven takia harrastamaan, ei hitto. Aamulla töihin ja illalla himaan, laimeeta.

Vittu että elämä on tylsää. Kyllästyttää taas niin vitusti ja tekis mieli juoda jääkaappi tyhjäks mut vittu blah.

Töissä oli taas jees ja sit sitä silti odottaa pääsevänsä pois sieltä vain huomatakseen että vittu mä en ole menossa yhtään mihinkään ja mulla ei ole vitunkaan tekemistä. Sit vaan käy mässäämässä paskaa ja kaupan kautta kotiin ja nyt vituttaa entistä enemmän kun oli kaupassa joku helvetin hyvä idea jättää herkut ostamatta.

Tietty vois käydä heittää pienen iltalenkin mopolla tai edes pestä sen mut vittu huvita. Voi persesilmä mitä paskaa

Mä tykkään tehdä töitä, oikeastaan pitkästä aikaa rakastan olla duunissa, kun vaihdoin työpaikkaa. Menen töihin ehkä tuntia aikasemmin joskus aijemminkin, alan tekee lähtöä vasta varttia tai puoltatuntia työajan päätyttyä. Lisäksi ketään ei ole koskaan hengittämässä niskaan, mutta silti painan hommia ihan täysillä, kovemmin kuin tarve vaatisi. Mutta jumalauta se hetki kun tulen kotiin ja saan syötyä, iskee sen päivänen tylsyys, että tekis mieli vetää ranteet auki. Vapaa-aika on perseestä, eritoten yksin vietetty vapaa-aika.

Jos 40 kilometrin matkalla sama matolaatikko ohittaa kolmasti mut ja jää joka kerta etupuskuriin maleksimaan niin kai siitä saa jo tuupata kylkeen? Ekan ohituksen jälkeen pidin vauhdin kuitenkin tiukasti rajoitus+10km/h joten minä en pumpannut kaasua.

Toinen, kun samalla kotimatkalla näkee kolme eri tapausta jotka ajaa tyynenä vilkku vasemmalle päällä. Yksi ajoi onnellisesti moottoritietä oikeaa kaistaa, toinen lähti kehä-kolmosta länteen ja kolmas höntyili kehällä ihan muuten vaan.

Kevät/kesä ja lämpö muutenkin tekee ihmisten aivoille huonoa, kun päivästä toiseen näkee niin hienoja tapauksia tuolla maantiellä.

Facebookissa vituttaa useampikin asia:

1.Noi vitun duckfacet... Ihmiset vissiin luulee näyttävänsä helvetin hyvältä, kun on huulet tolleen tötteröllä.
2. Mikä siinä on, että tarvii päivittää se status 10 kertaa päivän aikana? Tässä just laskin, että yhellä tutulla on tullu 4 päivitystä tunnin aikana. Yhtä turhia jokainen.
3. Ihmisten vauva kuvat fb:ssä.. Tällä vissiin tavotellaan sitä "VOOOI miten söpö"- reaktiota ja sitä kautta pyritään toosahommiin.
4. Mitä enemmän kavereita, sitä parempi tyyppi- käsitys. Päälle parikymppisetkin tuntuu harrastavan tätä nykyään.

Poistaisin käyttäjän tuolta, mutta sitten varmaan jäisi yhteydenpito kavereihin entistä vähemmälle.

1.Noi vitun duckfacet... Ihmiset vissiin luulee näyttävänsä helvetin hyvältä, kun on huulet tolleen tötteröllä.
2. Mikä siinä on, että tarvii päivittää se status 10 kertaa päivän aikana? Tässä just laskin, että yhellä tutulla on tullu 4 päivitystä tunnin aikana. Yhtä turhia jokainen.
3. Ihmisten vauva kuvat fb:ssä.. Tällä vissiin tavotellaan sitä "VOOOI miten söpö"- reaktiota ja sitä kautta pyritään toosahommiin.
4. Mitä enemmän kavereita, sitä parempi tyyppi- käsitys. Päälle parikymppisetkin tuntuu harrastavan tätä nykyään.

Poistaisin käyttäjän tuolta, mutta sitten varmaan jäisi yhteydenpito kavereihin entistä vähemmälle.

Ootko sä postannu tän viestin tänne jo aikasemminkin?

Ihan jäätävä bon voyage-fiilis tuli tosta.

Ootko sä postannu tän viestin tänne jo aikasemminkin?

Ihan jäätävä bon voyage-fiilis tuli tosta.
En ole. Oon kyllä tässä laskeskellu, että joku 85% mun vähistä viesteistä on tämmöstä samanlaista valitusta. Ehkä oot siis lukenu jonkun mun toisen viestin jossain muussa ketjussa? :D

Ei helvetti ku tiesin jokaisen kohdan etukäteen mitä noissa lukee :wtf: Ehkä tää oli se joku vitun aivo lagi mistä luin joskus internetistä :rolleyes:

Kerkee kokemaan jo jonkun asian mut aivot reagoi siihen sekunnin sadasosan jäljessä ni se saa sen tuntuu deja vu:lta tai jotain mitä lie..

Joo ei mitään jatkakaa.

Vähän Offtopicin puolelle menee, mutta tuosta turhista päivityksistä tuli mieleen yksi kaveri, joka myös laittaa tunnin välein helvetin turhia päivityksiä siitä kuinka ollaan syömässä tai jossain kirjastossa lukemassa kirjaa. Kyseinen kaveri eilen sitten tokaisi minulle kun pitkästä aikaa nähtiin, että ei pidä semmosia ihmisiä "minnään" jotka eivät koskaan päivitä mitään facebookkiin... Sama heppu myös aiemmin veti herneet nenään kun häntä suolattiin hieman jatkuvasta turhasta päivittämisestä facebookkiin ja myös tokaisi, että eikö facebookkia pitäisi jatkuvasti päivitellä, koska sehän on muuten turha :rolleyes: No jokainen tyylillään...

Ettei ihan offtopiciksi mene niin tällä hetkellä vituttaa se, ettei kesäksi ole töitä löytynyt ja rahan puute, vaikka laskuja tuntuu joka suunnalta satelevan.

bon voyage-fiilis

Hajosin :D

Mua vituttaa noi jatkuvasti jokapaikassa facebookista valittajat facebookin käyttäjät. Vittuako valitatte ku joka päivä sitä käytätte ja sielä tunteja päivässä vietätte. Lopettakaa se saatanan naamakirjan käyttäminen ni pääsette isosta vitutuksestaki samalla. Kuinkahan suurelta vitutukselta mäkin oon selvinny ku en oo tohon lähteny. Facebookista valittamista kuulee helvetin helvetin HELVETIN paljon enemmän kun siitä kehumista.

Hajosin :D

Mua vituttaa noi jatkuvasti jokapaikassa facebookista valittajat facebookin käyttäjät. Vittuako valitatte ku joka päivä sitä käytätte ja sielä tunteja päivässä vietätte. Lopettakaa se saatanan naamakirjan käyttäminen ni pääsette isosta vitutuksestaki samalla. Kuinkahan suurelta vitutukselta mäkin oon selvinny ku en oo tohon lähteny. Facebookista valittamista kuulee helvetin helvetin HELVETIN paljon enemmän kun siitä kehumista.
Mikäli viittasit muhun tolla, niin tossa luki myös syy siihen, miksi sitä käytän. Kyllä ne hyödyt on varmaan kuitenkin aika tasoissa haittojen kanssa.

Seuraava vitutuksen kohde onkin sitten iltapäivälehtien jutut:

"Tutti rauhoitti Estellen" Onkohan mussa jotain vikana, kun ei heränny semmosta "No vittu niinkö?!?!"- tyylistä hämmästystä?

Onhan noi muutenkin melkosta kusetusta. Tossa pari päivää sitten bongasin IS:sän sivuilta otsikon "Suomalaistähti siirtyy ulkomaille" tms. Aloin tietty miettiä, että kukahan on seuraavaksi lähdössä NHL:ään ja klikkasin linkkiä.. Kone latasi pari sekuntia ja juttu aukesi, luin pari riviä ja huomasin, ettei kukaan ollutkaan lähdössä jenkkeihin, vaan joku Tero kolmosdivarista oli lähdössä Ruotsiin pelaamaan futista johonkin mutasarjaan.

Alotetaan nyt sillä että vituttaa kun akka ei siivoo jälkiään tai tiskaa ikinä. Sitten valittaa kun pitäis imuroida mutta eihän täältä kämpästä lattiaa löydäkään sen vitun vaatteiden keskeltä! Sitten päivän polttavaan aiheeseen:
Alotin tossa vähän aikaa sit uudes paikkaa kesätyöt jossa valmistuttuani tulen varmaankin viettämään lopun elämää. Pyysin sitten tämän päivän pekkasiksi että pääsis tenttimään yhden roikkuneen kurssin. Olen aamun valmistuatunut ja psyykannu itteäni tenttiin. Sitten huomaan sen olevankin vasta huomenna! Ei vittu, ei kyllä kehtaa huomista pyytää vapaaksi :P

Back
Ylös Bottom