Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Vituttaa ihmiset jotka valuu jalkakäytävillä etanan tahtia vaikka pituutta olis 190cm ja raajat olis ku heinäsirkalla, niin silti niihin jalkoihin ei saada vauhtia. Ja autappa jos eteen tulee vesilätäkkö, niin nää pysähtyy sen eteen miettimään, että kummalta puolelta tämän ohittaisi vaikka lätäkön yli pääsis yhdellä askeleella. Kävelen tästä lähtien ainoastaan pyörätiellä saatana.

Vituttaa myös kaikki mainostus, jopa youtuben videoiden päälle läntättävät "läpinäkyvät" mainostekstit tai videon lähettäjän kommentit, jotka peittää puolet videokuvasta.

Puhelimyyjä:Olet tilannut meiltä aikoinaan lehteä, jonka ansiosta meillä on sinulle lahja. Nyt saat valita lehden X ilmaiseksi 8 kuukaudeksi ja tämä on todellakin ilmainen, mitään laskua tästä ei ikinä sinulle tule. Laitetaanko?
Minä: No joo laita tuleen...
Puhelinmyyjä: Ainoa mitä tähän tulee maksettavaksi on sitten se, että sinun pitää seuraavat 7kk tilata tuota lehteä hintaan 44€uroa...
Minä:Justhan sää sanoit, että tää on täysin ilmainen eikä tuu mitään laskua...
Puhelinmyyjä:Se ensimmäinen 8kk on ilmainen, mutta sen jälkeen tulee se maksullinen 7 kuukauden tilaus.
Minä:No en ota sitä sitten HEI HEI
Puhelinmyyjä: Kyllä tää nyt kannattaa ottaa. Tähän tulee kaupanpäälle vielä matkaradio...
Minä: MÄÄ EN SAATANA OTA SITÄ VITUN LEHTEÄ!!! :curs:
TUUT TUUT

Mä väittelin joskus vastaavassa tilanteessa että jos ilmaista tarjoat niin ilmaista pitää silloin olla. "kytky" ei ole ilmainen

Puhelimyyjä:Olet tilannut meiltä aikoinaan lehteä, jonka ansiosta meillä on sinulle lahja. Nyt saat valita lehden X ilmaiseksi 8 kuukaudeksi ja tämä on todellakin ilmainen, mitään laskua tästä ei ikinä sinulle tule. Laitetaanko?
Minä: No joo laita tuleen...
Puhelinmyyjä: Ainoa mitä tähän tulee maksettavaksi on sitten se, että sinun pitää seuraavat 7kk tilata tuota lehteä hintaan 44€uroa...
Minä:Justhan sää sanoit, että tää on täysin ilmainen eikä tuu mitään laskua...
Puhelinmyyjä:Se ensimmäinen 8kk on ilmainen, mutta sen jälkeen tulee se maksullinen 7 kuukauden tilaus.
Minä:No en ota sitä sitten HEI HEI
Puhelinmyyjä: Kyllä tää nyt kannattaa ottaa. Tähän tulee kaupanpäälle vielä matkaradio...
Minä: MÄÄ EN SAATANA OTA SITÄ VITUN LEHTEÄ!!! :curs:
TUUT TUUT

Matkaradio hahaah :D

Proteiinipatukoita verkkokaupoista tilattaessa keräilijät tekee liian usein virheen ja luottaa siihen, että avattu paketti mikä kuitenkin näyttää täydeltä on täysi ja laittaa liian pienen määrän postiin. Onneks lähettävät yleensä kiltisti puuttuvat tuotteet... Mannisen lafka ei lähettänyt ja paska asiakaspalvelu muutenkin. En voi suositella

Vituttaa melko suunnattomasti nyt. Palkan piti tulla tänään, mutta palkanmaksupuolella joku oli munannut taas niin vitun hienosti että saan sen vasta tiistaina(kaikille muille tiimiläisille tuli tänään..). Ainiin, olen tällä hetkellä melko PA. Piti lähteä laivalle lauantaina mutta en taidakkaan lähteä. Alan kohta riehua täällä.

Voi helevetin helevetin VITTU! Tietona on, että monella on asiat huonommin ku mulla mutta voi vittu että jaksaa vituttaa tää eläminen ja oleminen.
Veit täsmälleen samat sanat suustani eilen ja tänää jatkuu. voi perkele mä sanon.
Vittu mä joudun kohta varmaa ajaa taas jotai rekkaaki perkele ku ei oo mitää muutakaa vaihtoehtoo. Vituttaa ku kaikil on nii hyvä mieli. Vituttaa ku on kaikilla viikon viiminen päivä ja alkaa pitkä viikonloppu eikä itellä se tunnu missää ku on työtön.

Vasen puoli selästä kipeä töiden takia. Huomennakin perkele töihin, mutta onneksi vaan muutamaksi tunniksi. Ei kait tässä, tulee ainakin rahaa moottoripyörään :)

Veit täsmälleen samat sanat suustani eilen ja tänää jatkuu. voi perkele mä sanon.
Vittu mä joudun kohta varmaa ajaa taas jotai rekkaaki perkele ku ei oo mitää muutakaa vaihtoehtoo. Vituttaa ku kaikil on nii hyvä mieli. Vituttaa ku on kaikilla viikon viiminen päivä ja alkaa pitkä viikonloppu eikä itellä se tunnu missää ku on työtön.

No mua melkeinpä vituttaa pitkä viikonloppu, varsinkin kun ei ole suuremmin mitään koulujuttuja rästissä ja melkeinpä joka suunnasta painostetaan dokaamaan kolmonen. Vituttaa vaan kun osa kavereista on muuten kiireellisiä ja pari kaveria feidas mut ikävästi vaikka oltiin sovittu illaksi menoo.

TV-lupamaksu tärähti postilootaan. Yli 250€ jostain helvetin YLE:stä, jota en käytännössä edes koskaan katso. Eihän tuo taloutta hetkauta mutta vituttaa maksaa jostain täysin turhasta paskasta. YLE:ltä ei tule enää MM-ralleja eikä edes MM-kiekkoa, joten MM/Olympia-yleisurheilu on oikeastaan ainoa mitä YLE:ltä tulee joskus katsottua mutta eipä siitä ilosta viitsisi tuollaista rahaa maksaa.

Joni. Ei maksanu velkoja ja sit katos maan alle.
(ei oo mitään meneläppää.. Mul on oikeesti rahoja saamatta jonilta :D)

Lähinnä vituttaa kaikki, mutta lisäksi toi saatanan polvi tuntuu nyt vaivaavan enemmänki.

Back
Ylös Bottom