Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Sosiaalityöntekijä täällä kuntoutuksessa on kova piilovittuilemaan sekä saamaan mielialaa alas. Aika halveksivalta tuo vaikuttaa. Muut ihan mukavia.

Kaikki asiat masentavat ja päähän sattuu. Oon laiska, saamaton, tyhmä ja mulkku. Jos jotain positiivista pitäisi keksiä, niin eilisen osteopaattikäynnin jälkeen selkä ei ole enää ollut niin kipeä.

Hylätyt autot kaupungin kaduilla. Ajais ne romunsa jonnekin metsään eikä keskelle kaupunkia parkkiin 1,5m tien reunasta :curs:

Ei taida olla fyysisessä työnteossa salilla käymisestä mitään hyötyä. Vähäisetkin lihakset mitä on menee jumiin melkoisen helposti, noh eiköhän tähän totu.. tai sitten ei.

Melkein meinas jo rupee vituttaa salilla... Tällänen oman elämän Taistelija tulee salille aina ilman paitaa ja kävelee banaanit kainalossa... Ego on aivan vitun iso olevinaan...

Vitun entinen asukas oli jättänyt kellarikaappiin lukon lähtiessään. Olin sitten kassien kanssa siellä kiroilemassa äsken. Piti väliaikaisesti säilöä kamat naapurikaappiin joka oli onneksi tyhjä. Muutenkin mua vituttaa ton touhu. Kaveri jätti muuttaessaan muuttoilmoitukset tekemättä ja mm. sen veroehdotus tuli tänne. Hyvyyttäni kävin pudottamassa ne hänen uuden asunnonsa postiluukusta alas, mutta tänään tuli jotain kirjeitä vielä valtiolta tms. En salettiin ala lähettelee niitä enää usein jos tuo meno jatkuu.

Vitun entinen asukas oli jättänyt kellarikaappiin lukon lähtiessään. Olin sitten kassien kanssa siellä kiroilemassa äsken. Piti väliaikaisesti säilöä kamat naapurikaappiin joka oli onneksi tyhjä. Muutenkin mua vituttaa ton touhu. Kaveri jätti muuttaessaan muuttoilmoitukset tekemättä ja mm. sen veroehdotus tuli tänne. Hyvyyttäni kävin pudottamassa ne hänen uuden asunnonsa postiluukusta alas, mutta tänään tuli jotain kirjeitä vielä valtiolta tms. En salettiin ala lähettelee niitä enää usein jos tuo meno jatkuu.

Viet postiin, ilmoitat ettei kyseinen henkilö asu enää siellä etkä tiedä missä asuu nykyään. Ne pistää jakelun seis ja selvittelevät sitä, ainakin näin toimi omalla kohdalla kun joku vitun vajukki oli muuttanut osoitteensa tänne.

Noin. Ulkomailla, pääsiäinen edessä, kämppikset lähdössä miltei jokainen kotiin käymään. Eli pirun tylsää tulee olemaan. En tunne täältä paljoakaan ihmisiä, ja olin päättänyt, että treenaan pääsiäisen yli kuin eläin. Mitä kävikään? Revähdys vatsalihaksissa, sillä lailla. Eli liikunta ei tule kyseeseen, ja suurinpiirtein ainoat ihmiset joita täältä tunnen, on rugbyjoukkueen jätkiä joiden kanssa treenaan, ja nehän haluisi tietty pelata. Vitun vitun vittu! :wall::david:

Noin. Ulkomailla, pääsiäinen edessä, kämppikset lähdössä miltei jokainen kotiin käymään. Eli pirun tylsää tulee olemaan. En tunne täältä paljoakaan ihmisiä, ja olin päättänyt, että treenaan pääsiäisen yli kuin eläin. Mitä kävikään? Revähdys vatsalihaksissa, sillä lailla. Eli liikunta ei tule kyseeseen, ja suurinpiirtein ainoat ihmiset joita täältä tunnen, on rugbyjoukkueen jätkiä joiden kanssa treenaan, ja nehän haluisi tietty pelata. Vitun vitun vittu! :wall::david:

Puit ajatukseni sanoiksi. Itsekin ulkomailla ja yksin kamppisten (ja kaikkien muiden opiskelukavereiden) lahdettya kotiin :( Mies on ollut kiinni Lontoossa ja hiljattain Italiassa, mihin olisin mennyt mukaan ellen olisi jattanyt passia kotiin kun kavin moikkaamassa toista ennen lahtoa. Olen ollut yksin nyt jo pari viikkoa ja viikonloppuna oli viimeinen tyovuorokin ennen lukukauden alkua. Ei tassa ole oikein muuta tullut tehtya kuin ravattua salilla ja istuttua kotona kirjoittamassa koulujuttuja. Tulen varmaan pian mokkihoperoksi... Suomen loma tulee todellakin tarpeeseen, onpahan ainakin aiti koko ajan seurana ja pitamassa tytosta huolta.

Puit ajatukseni sanoiksi. Itsekin ulkomailla ja yksin kamppisten (ja kaikkien muiden opiskelukavereiden) lahdettya kotiin :( Mies on ollut kiinni Lontoossa ja hiljattain Italiassa, mihin olisin mennyt mukaan ellen olisi jattanyt passia kotiin kun kavin moikkaamassa toista ennen lahtoa. Olen ollut yksin nyt jo pari viikkoa ja viikonloppuna oli viimeinen tyovuorokin ennen lukukauden alkua. Ei tassa ole oikein muuta tullut tehtya kuin ravattua salilla ja istuttua kotona kirjoittamassa koulujuttuja. Tulen varmaan pian mokkihoperoksi... Suomen loma tulee todellakin tarpeeseen, onpahan ainakin aiti koko ajan seurana ja pitamassa tytosta huolta.
Ja mulla yleensä ei tee tiukkaa olla suht pitkiäkin aikoja yksikseen, mut oon pystynyt pitämään pään kasassa sillä et treenaan paljon. Mut "piristävä" poikkeus, oon ootellu millon saan flunssan, kaverit tuntuu yks kerrallaan kaatuvan flunssaan, ja toisaalta en tähän hätään edes muista millon oisin viimeks ollu flunssassa. No tämäki on oma vika, ei ole pakko olla niin tyhmä, et dieetillä treenaa kahvakuulilla noin 3xviikko + muutama puntti päälle + rugby. Välipäivät on pop, muistais vaan aina ennen ku sattuu näitä.

Vipit näköjää vanhentunu ! Heheee, ja lompakko töissä niin ei pääse heti maksaan uusia.. Noh, no can do. Menee näköjään se ilmotus sellaseen sähköpostiin mitä luen ehkä kerran kuukaudessa niin enpäs oo tuota ennemmin huomannu :D

Voi helevetin helevetin VITTU! Tietona on, että monella on asiat huonommin ku mulla mutta voi vittu että jaksaa vituttaa tää eläminen ja oleminen.

Voi helevetin helevetin VITTU! Tietona on, että monella on asiat huonommin ku mulla mutta voi vittu että jaksaa vituttaa tää eläminen ja oleminen.

No mieti miten asiat voisi olla vielä aavistuksen huonommin ja tee asiat päin persettä, jotta ne myös on :) Olkoon ahdistus ja vitutus läsnä!

Ei taida olla fyysisessä työnteossa salilla käymisestä mitään hyötyä. Vähäisetkin lihakset mitä on menee jumiin melkoisen helposti, noh eiköhän tähän totu.. tai sitten ei.
Ei ole kuin haittaa. Joskus vuonna nakki, kun olin kunnossa, oli melkein kauppakassin kantaminenkin hankalaa, kun huusi forkut apua heti. Tai olkapää meni minuutissa pumppiin, kun puhui puhelimessa. Voimaa on, mutta kestävyysvoimaa ei yhtään.
Vipit näköjää vanhentunu ! Heheee, ja lompakko töissä niin ei pääse heti maksaan uusia.. Noh, no can do. Menee näköjään se ilmotus sellaseen sähköpostiin mitä luen ehkä kerran kuukaudessa niin enpäs oo tuota ennemmin huomannu :D
Tulee tosta privaankin ilmoitus. Ainakin tähän asti tullut.

Ja vituttaa mua itseänikin, en muuten olisi täällä tähän aikaan aamusta. Iltavuorossa ei ole mitään muuta hyvää kuin se, että saa nukkua hieman pidempään. Ja sekin vietiin multa pois. Eukko painoi aamulla puhelimesta torkkua ja tuli soittaneeksi äidilleen samalla, eikä pystynyt edes huomaamaan sitä, vaikka minäkin kuulin kun sen puhelimesta kuuluu: "No moikka... HALOO, HALOO!!!" Ja tietenkin se alkoi taas panikoimaan, että mitähän siellä tapahtuu, kun soitetaan, mutta ei puhuta mitään, niin se soittaa molempien puhelimet läpi. En pidä puhelinta äänettömällä, kun ei ole tähän mennessä tarvinnut. Sen jälkeen en pystynyt enää nukkumaan, kun alkoi tollanen pikkuasia vituttaa niin paljon, että tuntui kuin katkeaisi kohta verisuoni päästä. Vittuako mulle ylipäätään soittelee? Siihen aikaan on kaksi vaihtoehtoa mitä teen: Joko olen ollut jo tunnin töissä, tai sitten olen unten mailla.

Vituttaa kun astiankuivauskaappiin ei saa astioita kuivumaan, kananmuna halkes keitettäessä, tentti 3h päästä eikä innosta ja hiukset pitäis jaksaa pestä salilla

Puhelimyyjä:Olet tilannut meiltä aikoinaan lehteä, jonka ansiosta meillä on sinulle lahja. Nyt saat valita lehden X ilmaiseksi 8 kuukaudeksi ja tämä on todellakin ilmainen, mitään laskua tästä ei ikinä sinulle tule. Laitetaanko?
Minä: No joo laita tuleen...
Puhelinmyyjä: Ainoa mitä tähän tulee maksettavaksi on sitten se, että sinun pitää seuraavat 7kk tilata tuota lehteä hintaan 44€uroa...
Minä:Justhan sää sanoit, että tää on täysin ilmainen eikä tuu mitään laskua...
Puhelinmyyjä:Se ensimmäinen 8kk on ilmainen, mutta sen jälkeen tulee se maksullinen 7 kuukauden tilaus.
Minä:No en ota sitä sitten HEI HEI
Puhelinmyyjä: Kyllä tää nyt kannattaa ottaa. Tähän tulee kaupanpäälle vielä matkaradio...
Minä: MÄÄ EN SAATANA OTA SITÄ VITUN LEHTEÄ!!! :curs:
TUUT TUUT

Back
Ylös Bottom