Sosiaalityöntekijä täällä kuntoutuksessa on kova piilovittuilemaan sekä saamaan mielialaa alas. Aika halveksivalta tuo vaikuttaa. Muut ihan mukavia.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Vitun entinen asukas oli jättänyt kellarikaappiin lukon lähtiessään. Olin sitten kassien kanssa siellä kiroilemassa äsken. Piti väliaikaisesti säilöä kamat naapurikaappiin joka oli onneksi tyhjä. Muutenkin mua vituttaa ton touhu. Kaveri jätti muuttaessaan muuttoilmoitukset tekemättä ja mm. sen veroehdotus tuli tänne. Hyvyyttäni kävin pudottamassa ne hänen uuden asunnonsa postiluukusta alas, mutta tänään tuli jotain kirjeitä vielä valtiolta tms. En salettiin ala lähettelee niitä enää usein jos tuo meno jatkuu.

Noin. Ulkomailla, pääsiäinen edessä, kämppikset lähdössä miltei jokainen kotiin käymään. Eli pirun tylsää tulee olemaan. En tunne täältä paljoakaan ihmisiä, ja olin päättänyt, että treenaan pääsiäisen yli kuin eläin. Mitä kävikään? Revähdys vatsalihaksissa, sillä lailla. Eli liikunta ei tule kyseeseen, ja suurinpiirtein ainoat ihmiset joita täältä tunnen, on rugbyjoukkueen jätkiä joiden kanssa treenaan, ja nehän haluisi tietty pelata. Vitun vitun vittu! :wall:![]()
Ja mulla yleensä ei tee tiukkaa olla suht pitkiäkin aikoja yksikseen, mut oon pystynyt pitämään pään kasassa sillä et treenaan paljon. Mut "piristävä" poikkeus, oon ootellu millon saan flunssan, kaverit tuntuu yks kerrallaan kaatuvan flunssaan, ja toisaalta en tähän hätään edes muista millon oisin viimeks ollu flunssassa. No tämäki on oma vika, ei ole pakko olla niin tyhmä, et dieetillä treenaa kahvakuulilla noin 3xviikko + muutama puntti päälle + rugby. Välipäivät on pop, muistais vaan aina ennen ku sattuu näitä.Puit ajatukseni sanoiksi. Itsekin ulkomailla ja yksin kamppisten (ja kaikkien muiden opiskelukavereiden) lahdettya kotiin :( Mies on ollut kiinni Lontoossa ja hiljattain Italiassa, mihin olisin mennyt mukaan ellen olisi jattanyt passia kotiin kun kavin moikkaamassa toista ennen lahtoa. Olen ollut yksin nyt jo pari viikkoa ja viikonloppuna oli viimeinen tyovuorokin ennen lukukauden alkua. Ei tassa ole oikein muuta tullut tehtya kuin ravattua salilla ja istuttua kotona kirjoittamassa koulujuttuja. Tulen varmaan pian mokkihoperoksi... Suomen loma tulee todellakin tarpeeseen, onpahan ainakin aiti koko ajan seurana ja pitamassa tytosta huolta.
Voi helevetin helevetin VITTU! Tietona on, että monella on asiat huonommin ku mulla mutta voi vittu että jaksaa vituttaa tää eläminen ja oleminen.
Olkoon ahdistus ja vitutus läsnä!Ei ole kuin haittaa. Joskus vuonna nakki, kun olin kunnossa, oli melkein kauppakassin kantaminenkin hankalaa, kun huusi forkut apua heti. Tai olkapää meni minuutissa pumppiin, kun puhui puhelimessa. Voimaa on, mutta kestävyysvoimaa ei yhtään.Ei taida olla fyysisessä työnteossa salilla käymisestä mitään hyötyä. Vähäisetkin lihakset mitä on menee jumiin melkoisen helposti, noh eiköhän tähän totu.. tai sitten ei.
Tulee tosta privaankin ilmoitus. Ainakin tähän asti tullut.Vipit näköjää vanhentunu ! Heheee, ja lompakko töissä niin ei pääse heti maksaan uusia.. Noh, no can do. Menee näköjään se ilmotus sellaseen sähköpostiin mitä luen ehkä kerran kuukaudessa niin enpäs oo tuota ennemmin huomannu :D