Tulee tosta privaankin ilmoitus. Ainakin tähän asti tullut.
Eipä tuu enää nykyään. Itelle kävi samanlailla kun jeboulle, tietoihin oli jääny joku vanha seuraamaton sähköposti.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tulee tosta privaankin ilmoitus. Ainakin tähän asti tullut.
Puhelimyyjä:Olet tilannut meiltä aikoinaan lehteä, jonka ansiosta meillä on sinulle lahja. Nyt saat valita lehden X ilmaiseksi 8 kuukaudeksi ja tämä on todellakin ilmainen, mitään laskua tästä ei ikinä sinulle tule. Laitetaanko?
Minä: No joo laita tuleen...
Puhelinmyyjä: Ainoa mitä tähän tulee maksettavaksi on sitten se, että sinun pitää seuraavat 7kk tilata tuota lehteä hintaan 44€uroa...
Minä:Justhan sää sanoit, että tää on täysin ilmainen eikä tuu mitään laskua...
Puhelinmyyjä:Se ensimmäinen 8kk on ilmainen, mutta sen jälkeen tulee se maksullinen 7 kuukauden tilaus.
Minä:No en ota sitä sitten HEI HEI
Puhelinmyyjä: Kyllä tää nyt kannattaa ottaa. Tähän tulee kaupanpäälle vielä matkaradio...
Minä: MÄÄ EN SAATANA OTA SITÄ VITUN LEHTEÄ!!! :curs:
TUUT TUUT
Puhelimyyjä:Olet tilannut meiltä aikoinaan lehteä, jonka ansiosta meillä on sinulle lahja. Nyt saat valita lehden X ilmaiseksi 8 kuukaudeksi ja tämä on todellakin ilmainen, mitään laskua tästä ei ikinä sinulle tule. Laitetaanko?
Minä: No joo laita tuleen...
Puhelinmyyjä: Ainoa mitä tähän tulee maksettavaksi on sitten se, että sinun pitää seuraavat 7kk tilata tuota lehteä hintaan 44€uroa...
Minä:Justhan sää sanoit, että tää on täysin ilmainen eikä tuu mitään laskua...
Puhelinmyyjä:Se ensimmäinen 8kk on ilmainen, mutta sen jälkeen tulee se maksullinen 7 kuukauden tilaus.
Minä:No en ota sitä sitten HEI HEI
Puhelinmyyjä: Kyllä tää nyt kannattaa ottaa. Tähän tulee kaupanpäälle vielä matkaradio...
Minä: MÄÄ EN SAATANA OTA SITÄ VITUN LEHTEÄ!!! :curs:
TUUT TUUT
Veit täsmälleen samat sanat suustani eilen ja tänää jatkuu. voi perkele mä sanon.Voi helevetin helevetin VITTU! Tietona on, että monella on asiat huonommin ku mulla mutta voi vittu että jaksaa vituttaa tää eläminen ja oleminen.

Isot tytöt on kertonut että etikalla liuottamalla lähtee kun kuppa Töölöstä.
Veit täsmälleen samat sanat suustani eilen ja tänää jatkuu. voi perkele mä sanon.
Vittu mä joudun kohta varmaa ajaa taas jotai rekkaaki perkele ku ei oo mitää muutakaa vaihtoehtoo. Vituttaa ku kaikil on nii hyvä mieli. Vituttaa ku on kaikilla viikon viiminen päivä ja alkaa pitkä viikonloppu eikä itellä se tunnu missää ku on työtön.
Jonain tällaisena päivänä varmaan tapan vielä jonkun. Tai kaikki.