Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Kyllä taas on sellainen fiilis, että itkettää ja naurattaa samaan aikaan. ... Meni varmaan viisi minuuttia miettiessä ja sitten se keksi, että onko meidän parisuhteessa sitten jotain vikaa, kun sitä pitäisi hoitaa. Huh huh. On se välillä raskasta.
On. Koska sillo ku sun tarttee avautua tänne, eikä se riitä, että avaudut eukolle ja käsittelette ongelmanne, on ongelma yllättävän suuri. IMO.

Menin sitten tänään töihin katsomaan ensi viikon vuoroja. Ei yhtään vuoroa. Tiedustelin sitten pomolta asiaa, niin se sanoi, että se oli unohtanut minut. Enhän mä ole ollutkaan siellä, kuin kolme vuotta, niin onhan se ihan normaalia, ettei jää mieleen.

Sanoi korjaavansa asian huomiseksi, mutta vähän luulen, että saattaa unohtua.

Kai kerroit mikä nimesi on niin se tietää sen kirjoittaa siihen listaan :D

On. Koska sillo ku sun tarttee avautua tänne, eikä se riitä, että avaudut eukolle ja käsittelette ongelmanne, on ongelma yllättävän suuri. IMO.

Höpö höpö. Emännistä riittää avautumista vaikka joka päiväksi eikä se mitään parisuhde vikaa tarkoita... ihan normaali meininkiä vaan. Semmosia ne naiset vaan on.

Tajusin vasta nytten, miten turha vekotin toosa oikeasti on(en tarkoita siis telkkaria). Kun olisin ymmärtänyt tämän aiemmin, olisin säästynyt monelta harmilta ja vitutukselta. Noh, nyt onneksi voin aloittaa uuden elämän. Vituttaa vaan, että olen hukannut monta vuotta aivan turhaan, miksi en tajunnut tätä aiemmin.

95% varmuudella kännykkä pyörii pesukoneessa... :D onneks on happy care vakuutus.

Kyllä rupes tänään vituttaa ihan kunnolla. Mitä itse olisit tehnyt tilanteessani?

Olin aamupäivällä keskellä kaupunkia menossa hoitamaan asioita. Vastaan kävelee kaksi parikymppistä narkkaria ja toinen alkaa huutaa jo matkan päästä että "hei anteeks onksul heittää röökii, me ei olla saatu röökii, heitä röökii". No mä vastaan että ei ole röökiä kun en polta (en oikeasti polta). Kaverit tulevat aika iholle ja toinen alkaa jankkaamaan että "heitä nyt oikeesti vittu röökii, me ei olla saatu aamusavui vittu". Sanoin toisen kerran että en oikeasti polta eikä mulla ole tupakkaa niin tää kaveri sano että "heitä nyt vittu röökii ennenku mul menee vittu hermot" johon vastasin kolmannen kerran että en polta ja olin jo jatkamassa matkaa niin tää vitun vinohammas narkki löi mua päähän avarilla. Oikeastaan kämmensyrjällä kasvojen sivulle. Samalla he jatkoivat matkaansa ja mä jatkoin myös, hieman hämilläni että mitä nyt pitäisi tehdä (luonnollisesti tämä sisäinen keskustelu heti lyömisen jälkeen käytiin sekunnin osissa). Päätin vaan jatkaa matkaani koska a) mua ei sattunut b) en halunnut alkaa tapella kahta tautista narkkia vastaan kadulla ja olisin varmasti saanut puukosta c) mut on jo tuomittu pahoinpitelystä aiemmin, niin en halua enää näiden asioiden tiimoilta poliisin kanssa tekemisiin. Mut kyllä alko vituttaa. Jälkeenpäin monenlaiset ajatukset kutitteli mieltä että olisiko pitänyt tehdä jotain toisin. Poliisin soittaminen on varmasti monelle tässä kohtaa hyvä ratkaisu mutta itse en usko että poliisit olisi siihen kovin nopeasti tullut ja en todellakaan jaksa tommosen asian takia mennä oikeuteen. Eikä tommonen narkkari ikinä sais mitään korvauksia maksettuakaan. Mut vittu kun vituttaa.

Tämäkään narkki ei varmasti olisi lyönyt mua ellei sen kaveri olisi ollut mukana. Ehkä joskus tilanne on toisinpäin ja minä näen kaverini kanssa ton saman vinohampaan yksin niin laitetaan se roikkumaan johonkin. Tää asia vittuttaa kyllä loppupäivän.

Olisit piessy molempia niin kauan kun veri käsissä kiertää. Olis ollu sen arvoista. Kyllä suomen pitäis vielä olla sellainen paikka missä saa kadulla kävellä rauhassa, aamupäivällä nyt ainakin. Rosvoavat rapanarkit hirteen.

95% varmuudella kännykkä pyörii pesukoneessa... :D onneks on happy care vakuutus.

Suosittelen aina tarkastamaan taskut ennekuin heittää vaatteet pesukoneeseen.

you%20dont%20say%20seizure%20inducing.gif

ihan niinku en olis tarkistanu mut se kännykkätasku oli vähän huomaamattomasti tos jalanvierellä polvenkohdalla... noh hyvä täs vaihees sanoo

Odotus. Ensin odotat monta viikkoa työhaastattelua. Sitten odotat pääsetkö vai etkö.
...ja sitten vasta vituttaa kun saa perjantaina viis vaille neljä viestin "et ollut tällä kertaa valitsemamme henkilö...". Työnhakurumba jatkuu ja säästöt hupenee :curs:

Juu olihan se juuri maitoon tehty. Eikä se tuoksu siitä sheikkeristä juurikaan lähtenyt joten jouduin sitten ostamaan uuden. :( Yritin kyllä sen pestä vaikka millä ja vaikka kuinka monta kertaa, kunnes ainoa tapa jonka enään keksin olisi kaataa rikkihappoa sinne, koska jopa sekin olisi tuoksunut paremmalta.

Tainnutkin olla jossain hauskojen kuvien puolella jotain tällaista, mutta asiaan hyvin sopii:

8611366.jpg

Mulla jäi kuukaudeksi täysmaitoon isketyt herat sheikkeriin kaapin perukoille, ja kun huomasin asian, niin nostin heti hälytysvalmiuden maksimiin ja hain kaasunaamarin varastosta ja kaadoin *hieman* härskiintyneet litkut viemäriin ja tiskasin sheikkerin kahteen kertaan ennen kuin uskalsin ottaa nassen pois - silti liian aikaisin. Oli tosi lähellä ettei lentänyt laatta. :D

Ma unohdin kerran hiesta aivan lapimarat treenivaatteet solmittuun muovikassiin kaappiin sheikkerin kera. Eipa siina mitaan, mutta kamat olivat siella noin 2 vuotta. Aiti avasi kassin muuton yhteydessa ja sisalto oli taysin homehtunut ja haisi aivan kuolemalta. :D

Baarissa oli pari kiinnostavaa muijaa. No ne vitun muijat eivät olleet oikein kiinnostuneit musta ja ajautuivat joidenkin hyypiöiden seuraan. Nyt ne on mun silmissäni vitun huoria. saatana... Huomenna uudestaan. :D

Tänne tosiaan tehtiin se normipäivän komediaa ketju.

Stadin vuokrakämppien hinnat, hakijoiden määrä ja mahis saada säädyllinen kämppä. FFFFFFUUUUUUU...
Ooo! noi on jotain niin käsittämätöntä :D
jotain 17 neliön koirankoppeja ilman suihkua (?!) ja hintaa enemmän mun turkulaisessa isossa kaksiossani jossa on oma sauna :D

Pahalla päällä aamusta asti; unohdin idioottina soittimen kotiin salille mennessä...helvetinkuustoista ja vittu arrgghhh!!! Jumputushumppaa ihqsti salin täydeltä, onneks ei ollut ruuhkaa niin tempaisin treenini ennätysajassa pakettiin. Ja ei, en jäänyt venyttelemään tai palauttelemaan muutenkaan.

Vituttaa se fakta että naiset saa aina tahtonsa läpi. :curs: Jos pistää vastaan niin veetään hirveät kilarit eikä puhuta kuukautee mittää.

Ooo! noi on jotain niin käsittämätöntä :D
jotain 17 neliön koirankoppeja ilman suihkua (?!) ja hintaa enemmän mun turkulaisessa isossa kaksiossani jossa on oma sauna :D

No älä! Kävin kattoos jotain kusista kalliolaista luukkua missä paska kondis ja 30neliöö ja 720 vitun euroa!!!! No en ottanu vaikka olisin saanu. En mä muutenkaan mihinkään vitun Kallioon halua. Vituttaa ne ne kaikki vitun känniset mitä siellä pyörii 24/7. Jos ois massia ni Töölö, Kamppi, Punavuori, Ullanlinna puhuttelis. Mut ko ei ole ni menee parhaimmillaan osastolle Haaga ja todennäköisesti jotain Vantaan radan vartta.

Vituttaa se fakta että naiset saa aina tahtonsa läpi. :curs: Jos pistää vastaan niin veetään hirveät kilarit eikä puhuta kuukautee mittää.
Älä anna mahdollisuutta tuohon. Jos sen teet, peli on menetetty. Jos ei puhu kk:teen mitään, ole onnellinen, olet voitolla.

Ps. kyllä ne nopeasti leppyy

Back
Ylös Bottom