Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Vittu, tilasin varuste.net:stä kamat oikein valkaten että löytyy hyllystä kun luvataan että seuraavana päivänä on jo perillä. Paskan marjat. Tilana näkyy että toista vuorokautta valmiina lähetettäväksi mutta mitään ei ole tapahtunut ja

Eihän tuo vielä mitään. Tilaukseni lähti toiveikkaana 28.2. liikenteeseen. Posti sekosi, koska toimipaikka oli väärin (tosin Itella väitti, että postinumero olisi ollut väärä) ja ne laittoivat paketin Turkuun. Siis Turkuun, voitko kuvitella. Nyt sitten firma joka lähetti paketin otti yhteyttä postiin ja ovat lähettäneet sen edelleen. Tällä hetkellä paketti näyttää olevan Jyväskylän lajittelukeskuksessa, josta se toivon mukaan saapuu oikeaan toimipaikkaan huomenna tai ylihuomenna.

Äitillä saattaa olla rintasyöpä. Perjantaina menee lääkäriin. Aivan vitun järkyttävä ahdistus, kun ei tiedä yhtään, että millainen vastaus sieltä tulee.

Toivotaan ettei sairautta ole!

Itseä vituttaa, kun on flunsassa ja on kilpirauhasen vajaatoiminta ja sen takia lähtee hiukset päästä ja näytän tällä hetkellä joltain puoliksi kynityltä kanalta ja sitten vielä mun treenipaita on kadonnut jonnekkin Suomen tulliin :face: Tilaan briteistä tossa ennen joulua ja sieltä päästä on lähetetty, mutta tänne ei ole saapunut. Joku tullimies treenaa nyt mun paita pääl perkele!

Kamala stressi siitä etten pääse haluamaani kouluun:s En halua enää neljättä välivuotta(vaikka onkin olleet hyödylliset kolme vuotta jo), mutta haluan opiskelemaan jo! Ja en halua vain johonkin opiskelemaan vaan haluan juuri siihen mihin ensimmäiseksi haen mikä tuottaa myös kamalat stressit.

Mä jopa alan kallistua nyt vakavasti siihen, että opiskelisin ulkomailla haluamani tutkinnon ja maksan itseni kipeäksi siitä - koen sen paljon helpommaksi tieksi.

Sulla on nyt näitä pari sivullista niin avaudu ihmeessä. Pakkiksen dr. Philit löytää kyllä ratkasun ongelmaan kun ongelmaan. Vitutuksen syitä tietämättä osaan jo antaa kaks neuvoa: A.Jätä se B. Ota lopputili. Ihan kumpi sopii tilanteeseen paremmin.

Perussettiä.

Oon ollu yhestä misusta kiinnostunu jo pidemmän aikaa. Viikonloppuna kerroin sille, niin tämä alko suoltamaan jotain kaveripaskaa.

Eilen heräsin aamulla helvetinmoiseen kurkkukipuun, töihin oli silti mentävä. Menin töihin ja kuume nousi. Vein tavarat pukuhuoneeseen ja särjin peilin...

Minulla "oli varattu" eiliselle lääkärinaika klo. 14 jalassa olevan ihottuman vuoksi. Klo 13, 6 tuntia kuumeisena duunia paiskittuani lähdin pukuhuoneeseen pukeutumaan, jotta ehdin viruttaan jalkoja ennen lääkäriä. Istun odotushuoneen sohvalle klo 13.45 ja reilun tunnin odoteltuani havahdun, "täällä ei oo ketään... kaikki, jotka on tullu mun jälkeen on päässy mua ennen..." ja menin tiskiltä kysymään tilannetta. Aikansa sovellettuaan neuvonnan täti sanoo, että "se on huomenna se aika :)))" Jaha, porukoilta jo puolentoista viikon ajan saanut kuulla, että aika on sitten se ja se päivä tiistaina, klo 14. Eipäs ollutkaan.

No, kun tulin sitten turhalta reissulta terveyskeskuksesta, kahden tunnin palkan menetettyäni oli tarkoitus lähtä Haaparannalle hieman ostoksille. Ruokaostokset sujuivat mainiosti. Vaatekaupassa kävin parilla sadalla eurolla hakemassa vaatetta ja kun olin menossa kassalle niin, "meillä ei nuo maksukorttilaitteet toimi, mutta tien toisella puolella on automaatti, nostakaa sieltä". No, ei muuta kuin automaatille rahaa nostamaan -> ei toimi. Takaisin siis vaatekauppaan ilmoittamaan, etten ostakkaan mitään.

Torniossa porukat oivaltavat käydä automaatilla ja nostankin käteistä vaatekaupan tarpeisiin. Ajamme takaisin ja jo ovella hihkaisen, "NYT OLISI SITÄ KÄTEISTÄ". Vastaukseksi tulee "joo, juuri saimme nuo maksukorttilaitteet toimimaan :)".

Vaatteet tuli sitten maksettua ja matka alkoi kohti kotia. Kannoin paria lavaa limukkaa ja vaatteita omaan huoneeseeni, kunnes toisen limukkaloovan pahvireunus petti ja koko huoneen lattia oli täynnä limukkatölkkejä. T-paitoja kaappiin tukkiessani huomasin, että yhdessä oli vielä hälytin paikallaan -> irrottamaan ja tuloksena tuhannen pillun päreinä oleva hälytin ja pieni reikä paidassa... Pieni reikä, mutta vituttaahan se silti.

Tänään onki ollu sitten yllättävän rauhallinen päivä, en oo ees lentäny kertaakaan vielä turvalleni tossa liukkaalla pihalla.

Hauskaa lukea, kun jollakin on oikeita ongelmia, niin toisia vituttaa kun on limsatölkkejä lattialla.

Äitillä saattaa olla rintasyöpä. Perjantaina menee lääkäriin. Aivan vitun järkyttävä ahdistus, kun ei tiedä yhtään, että millainen vastaus sieltä tulee.
Tsemppiä sulle ja äidille myös! Toivottavasti ei ole syöpä, mutta jos onkin niin onneksi rintasyöpä on kohtuullisen hyvin hoidettavissa.

Tsemppiä sulle ja äidille myös! Toivottavasti ei ole syöpä, mutta jos onkin niin onneksi rintasyöpä on kohtuullisen hyvin hoidettavissa.

Tsemppiä Tigertankille, ja kuten taikakameli sanoi, rintasyövästä on kuitenkin suhteellisen hyvät ennusteet toipua. Mun serkulla todettiin maksassa kasvain ihan vastikään, mutta se on nyt varmistunut erittäin hyvälaatuiseksi, ja oletettavasti saadaan aisoihin lääkityksellä. Mun mummolla oli joskus ikävuosien 70-85 välillä kaksi rintasyöpää ja viimeisin oli levinnyt imusolmukkeisiin. Aika potrasti tuo edelleen porskuttaa, ikää tulee tässä kuussa 88.

Mun suomen tilin kortti ei jostain syystä enää toimi täällä, vaikkei ole mennyt edes vanhaksi. Säästyypähän nekin rahat, kun ei pääse käsiksi.

Lompakko varastettiin salilta treenien aikana ja taas hyvin sattu olee käteistä sen verran mukana, että oli tarkotus maksaa vuoden treenit sillä...

Vittu, tilasin varuste.net:stä kamat oikein valkaten että löytyy hyllystä kun luvataan että seuraavana päivänä on jo perillä. Paskan marjat. Tilana näkyy että toista vuorokautta valmiina lähetettäväksi mutta mitään ei ole tapahtunut ja sähköpostiinkaan ei vastattu vaikka aamulla laitoin kyselyä.

Kannattaisi ymmärtää että jos nettikauppaa pitää niin sähköposteihin vastataan välittömästi ja toimitukset toimitetaan saman tien.

Soittivat oikein tänään, tilaamiani suksia sillä pituudella ei löytynyt ja piti vaihtaa pituutta. Eli taitaa olla ihan asia paikka...

Lompakko varastettiin salilta treenien aikana ja taas hyvin sattu olee käteistä sen verran mukana, että oli tarkotus maksaa vuoden treenit sillä...
Ei ole totta :(

Käsi meni särki eilisissä treeneissä. :( Tai no, meni jo viikko sitten, vaan alkoi olla parempaan päin. Uskoin niin, sillä maanantaina kulki yllättävän hyvin. Tosin silloin nyt olikin tissit ja ojentaja. Eilen hauberia ja olkapäitä. Pystysoutua kaksi settiä, kolmatta kun koitti sanoi käsi että nyt sattuu ja paljon. Eipä tuota koukistetakaan sitten. Takin saan ite päälle, mutta tiukkaa tekee. Hemmetti soikoon! Ja kun mikään ei siihen erityisesti sattunut. Se vaan sanoi sarjojen välissä sopparin irti.
Ehkä onnea, parin viikon salitauko tulee kun lähen lomareissuun rapakon taakse. Huomenna silti koitan vielä jotain tehä salilla... Tokikaan en kipua vasten.
Harmittaa vaan niin vietävästi että tässäkö tää sitten oli, mun kesäkuntoon 2012. :(

Käsi meni särki eilisissä treeneissä. :( Tai no, meni jo viikko sitten, vaan alkoi olla parempaan päin. Uskoin niin, sillä maanantaina kulki yllättävän hyvin. Tosin silloin nyt olikin tissit ja ojentaja. Eilen hauberia ja olkapäitä. Pystysoutua kaksi settiä, kolmatta kun koitti sanoi käsi että nyt sattuu ja paljon. Eipä tuota koukistetakaan sitten. Takin saan ite päälle, mutta tiukkaa tekee. Hemmetti soikoon! Ja kun mikään ei siihen erityisesti sattunut. Se vaan sanoi sarjojen välissä sopparin irti.
Ehkä onnea, parin viikon salitauko tulee kun lähen lomareissuun rapakon taakse. Huomenna silti koitan vielä jotain tehä salilla... Tokikaan en kipua vasten.
Harmittaa vaan niin vietävästi että tässäkö tää sitten oli, mun kesäkuntoon 2012. :(

...mulla ihan sama, ainoa ehjä käsi meni viikko sitten suht painavaa uunia pakettiautoon nostettaessa yhdellä kädellä, ja kyynervarresta kuului vain pamahdus ja se oli siinä sitten. Viikko lepoa ja rupesi tuntumaan ihan siedettävältä ja ajattelin että selvisin säikähdyksellä, kunnes eilen sitten piti mennä jeesaamaan erästä liikuntarajoitteista tuolinsa kanssa rappusissa. Nostin ihan huoletta taas ja siinäpä se sitten olikin. Kesken ei voinut oikein jättää ja nyt kädellä ei tee yhtään mitään. Onneks ei oo mitään kesäkunto- huolia, kun olen jo niin vanha et aivan sama onko kunnossa. :D
Olis vaan kiva jos edes jompikumpi käsi olis toiminnassa(toinen meni vuosia sitten brassissa, eikä ikinä palautunut täyteen tenhoon)

Suuri osa pakkismuijista & wanna be zyssit.

Viimeksi muokattu:
Odotus. Ensin odotat monta viikkoa työhaastattelua. Sitten odotat pääsetkö vai etkö. Lopputyökin vituttaa, aihe koululta -> haistapaskahommaa vittu. Joutenolokin vituttaa. Mitä enemmän on aikaa, sitä vähemmän saan aikaan.

Back
Ylös Bottom