Sulla on nyt näitä pari sivullista niin avaudu ihmeessä. Pakkiksen dr. Philit löytää kyllä ratkasun ongelmaan kun ongelmaan. Vitutuksen syitä tietämättä osaan jo antaa kaks neuvoa: A.Jätä se B. Ota lopputili. Ihan kumpi sopii tilanteeseen paremmin.
Perussettiä.
Oon ollu yhestä misusta kiinnostunu jo pidemmän aikaa. Viikonloppuna kerroin sille, niin tämä alko suoltamaan jotain kaveripaskaa.
Eilen heräsin aamulla helvetinmoiseen kurkkukipuun, töihin oli silti mentävä. Menin töihin ja kuume nousi. Vein tavarat pukuhuoneeseen ja särjin peilin...
Minulla "oli varattu" eiliselle lääkärinaika klo. 14 jalassa olevan ihottuman vuoksi. Klo 13, 6 tuntia kuumeisena duunia paiskittuani lähdin pukuhuoneeseen pukeutumaan, jotta ehdin viruttaan jalkoja ennen lääkäriä. Istun odotushuoneen sohvalle klo 13.45 ja reilun tunnin odoteltuani havahdun, "täällä ei oo ketään... kaikki, jotka on tullu mun jälkeen on päässy mua ennen..." ja menin tiskiltä kysymään tilannetta. Aikansa sovellettuaan neuvonnan täti sanoo, että "se on huomenna se aika

))" Jaha, porukoilta jo puolentoista viikon ajan saanut kuulla, että aika on sitten se ja se päivä tiistaina, klo 14. Eipäs ollutkaan.
No, kun tulin sitten turhalta reissulta terveyskeskuksesta, kahden tunnin palkan menetettyäni oli tarkoitus lähtä Haaparannalle hieman ostoksille. Ruokaostokset sujuivat mainiosti. Vaatekaupassa kävin parilla sadalla eurolla hakemassa vaatetta ja kun olin menossa kassalle niin, "meillä ei nuo maksukorttilaitteet toimi, mutta tien toisella puolella on automaatti, nostakaa sieltä". No, ei muuta kuin automaatille rahaa nostamaan -> ei toimi. Takaisin siis vaatekauppaan ilmoittamaan, etten ostakkaan mitään.
Torniossa porukat oivaltavat käydä automaatilla ja nostankin käteistä vaatekaupan tarpeisiin. Ajamme takaisin ja jo ovella hihkaisen, "NYT OLISI SITÄ KÄTEISTÄ". Vastaukseksi tulee "joo, juuri saimme nuo maksukorttilaitteet toimimaan

".
Vaatteet tuli sitten maksettua ja matka alkoi kohti kotia. Kannoin paria lavaa limukkaa ja vaatteita omaan huoneeseeni, kunnes toisen limukkaloovan pahvireunus petti ja koko huoneen lattia oli täynnä limukkatölkkejä. T-paitoja kaappiin tukkiessani huomasin, että yhdessä oli vielä hälytin paikallaan -> irrottamaan ja tuloksena tuhannen pillun päreinä oleva hälytin ja pieni reikä paidassa... Pieni reikä, mutta vituttaahan se silti.
Tänään onki ollu sitten yllättävän rauhallinen päivä, en oo ees lentäny kertaakaan vielä turvalleni tossa liukkaalla pihalla.