Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Vaan jos pointin ymmärsin oikein, niin tämä jamppa on juurikin se joka tuntuu tietävän kaikesta kaiken ja neuvovan muita. Kaikkia kun ei katsos neuvota, ei vaikka miten päin vittua tekisi.
Olisit ottanut siihen päälle vielä 6 sarjaa kapeaa penkkiä ihan vaan vittuillaksesi.Kerran muuten oli yksi tavallinen tapaus kanssa salilla. Aloittelin just penkkaamaan ja oli joku tyyliin 6x6 setti vuorossa. Eli siinä nyt menee tovi kun tuon tekee lämmittelyineen. Kysyi sitten jo lämppärisarjoissa että meneekö mulla kauan. Sanoin että menee tässä hetki kun on vielä pari lämppäriä ja sitten KUUSI SARJAA! Sanoin että tuu ihmeessä tekeen välissä, no se sanoi että sille sopii odotella. No se sitten odotti ja joka saatanan sarjan jälkeen kysyi että meneekö vielä kauan. Pari kertaa jaksoin vastata sarjamäärän ja sitten piti jo kattoa silleen että "suksi nyt vittuun siitä" katseella. En mä tietty mitään sanonut kun ei kuulu mun tyyliin sellanen. Vähän kyllä häiritti kun se möllötti siinä penkin vieressä koko sen ajan kun tein sarjojani.
Duunissa oli kehityskeskustelu ja piti kirjotella paperilla omia ajatuksia, otin kynän kätee ja sotkin paperille kuulakärkikynällä sellasen söherön vaan huikkasin tack och adjööö ja lähin menee
Vaan jos pointin ymmärsin oikein... blaa blaa blaaa blaa
Aikalailla asiaankuulumaton kommentti, jätkä räyhää joka ketjussa jotain.. Tämä kertju nyt ei välttämättä pelastu yhden taiston jälkeen :face:V*ttu mitä olettelua, saat varmaan usein elämässä turpaas?
Vaan jos pointin ymmärsin oikein, niin tämä jamppa on juurikin se joka tuntuu tietävän kaikesta kaiken ja neuvovan muita. Kaikkia kun ei katsos neuvota, ei vaikka miten päin vittua tekisi.
Mua ainaki vituttaa et sä oot nii pelle ja meet kuvaa tommosia. Jos sua oikeesti kiinnostais ni menisit ees neuvoo sitä miten se pitäs tehdä.
Kerran muuten oli yksi tavallinen tapaus kanssa salilla. Aloittelin just penkkaamaan ja oli joku tyyliin 6x6 setti vuorossa. Eli siinä nyt menee tovi kun tuon tekee lämmittelyineen. Kysyi sitten jo lämppärisarjoissa että meneekö mulla kauan. Sanoin että menee tässä hetki kun on vielä pari lämppäriä ja sitten KUUSI SARJAA! Sanoin että tuu ihmeessä tekeen välissä, no se sanoi että sille sopii odotella. No se sitten odotti ja joka saatanan sarjan jälkeen kysyi että meneekö vielä kauan. Pari kertaa jaksoin vastata sarjamäärän ja sitten piti jo kattoa silleen että "suksi nyt vittuun siitä" katseella. En mä tietty mitään sanonut kun ei kuulu mun tyyliin sellanen. Vähän kyllä häiritti kun se möllötti siinä penkin vieressä koko sen ajan kun tein sarjojani.
Se on kans kumma et jos itse kysyt joltain että voiko tehdä välissä niin ne sanoo et voi, ja sit AINA niillä on vika sarja se seuraava minkä tekevät???
Koko yö meni pyöriessä ja nyt nenä vuotaa ja kurkku on kipeä. Perkele tapan jonkun jos tulen nyt kipeäksi.