Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Mitä hittoa :D

Se varmaan kyttäs jossain puskassa että pääsis penkkaamaan ja sitten kiilasin sen edelle tai jotain. Mistä näistä tietää, mutta ois nyt tullu penkkaamaan kaveriksi.

Kerran muuten oli yksi tavallinen tapaus kanssa salilla. Aloittelin just penkkaamaan ja oli joku tyyliin 6x6 setti vuorossa. Eli siinä nyt menee tovi kun tuon tekee lämmittelyineen. Kysyi sitten jo lämppärisarjoissa että meneekö mulla kauan. Sanoin että menee tässä hetki kun on vielä pari lämppäriä ja sitten KUUSI SARJAA! Sanoin että tuu ihmeessä tekeen välissä, no se sanoi että sille sopii odotella. No se sitten odotti ja joka saatanan sarjan jälkeen kysyi että meneekö vielä kauan. Pari kertaa jaksoin vastata sarjamäärän ja sitten piti jo kattoa silleen että "suksi nyt vittuun siitä" katseella. En mä tietty mitään sanonut kun ei kuulu mun tyyliin sellanen. Vähän kyllä häiritti kun se möllötti siinä penkin vieressä koko sen ajan kun tein sarjojani.
Olisit ottanut siihen päälle vielä 6 sarjaa kapeaa penkkiä ihan vaan vittuillaksesi.

edit: tai ilmoittanut joka kysymiskerralla 1 sarjan enemmän... :D

Vituttaa kun ei tiedä että mitähän vittua sitä tekis........ Duunissa oli kehityskeskustelu ja piti kirjotella paperilla omia ajatuksia, otin kynän kätee ja sotkin paperille kuulakärkikynällä sellasen söherön vaan huikkasin tack och adjööö ja lähin menee :D LOL

edit. ja toi siis aivan palaveeerin loppumetreillä :D

Duunissa oli kehityskeskustelu ja piti kirjotella paperilla omia ajatuksia, otin kynän kätee ja sotkin paperille kuulakärkikynällä sellasen söherön vaan huikkasin tack och adjööö ja lähin menee

Jos nainen tekee noin niin se on vain söpöä. Miehelle tulisi potkut töistä.

Yritän pitää lippua korkealla, mutta on vaan välillä niin mahdotonta kun ihmiset ympärillä vaatii multa koko ajan kaikkea..
kauhea lista taas viime päivinä tullut vaikka mitä vaateita, mutta kukaan ei ikinä kuuntele mitä sanon.. kuin puhuisi tyhjille seinille. Tänään taas ollut sellainen päivä ett voisi hypätä lentokoneeseen ja lähteä pitkälle pitkälle lomalle.. aamun positiivinen vire taas syöty.

Komediaa tai ei, vaarallista ja noloa ainakin. Tuli nelisen vuotta sitten käsipainoilla vinopenkkiä tehdessä rykästyä painot reisiltä vähän turhan rivakasti rinnalle ja ylös, samaan vahinkoon sitten tasapainokin hieman petti. Seurauksena tietenkin olkapää ympäri ja käsipainon hallitsematon lentomatka suoraan taaksepäin. Onneksi takana ei kuitenkaan ollut sivullisia, olis ollu varpaat ja nilkat vaarassa.

Vaan jos pointin ymmärsin oikein, niin tämä jamppa on juurikin se joka tuntuu tietävän kaikesta kaiken ja neuvovan muita. Kaikkia kun ei katsos neuvota, ei vaikka miten päin vittua tekisi.

Tähän voisin sellasen tapauksen kertoo kun ite olin ihan täysin alottelija salihommissa ja ihan pätevästi osaava kaveri sillon neuvo mua miten ylätaljassa selkäfileitä reenaillaa, eikä tekniikka ollu ihan oikein vielä kohallaan enkä tuntumaakaan saanu niin minkäänlaista... olisko peräti ollut ensimmäinen kerta kun salilla olin. Tää videon sälli tuli jottai lässyttämää (kirjaimellisesti siis, sen puheesta ei siis saa kunnolla selvää) että mulla on erikoinen tekniikka, siis ihan neuvomismielessä. Meni aikaa kun näin ensimmäistä kertaa tän tyypin tekemässä vastaavaa ni voi morjens mikä tekniikka mä sanon :face: Sen kaikki reenaaminen on sellasta ajankuluks reenaamista, täysin turhanpäivästä heiluttelua ilman minkäänlaista yrittämistä.

Mua ainaki vituttaa et sä oot nii pelle ja meet kuvaa tommosia. Jos sua oikeesti kiinnostais ni menisit ees neuvoo sitä miten se pitäs tehdä.

No tää sällihän on ollu sellanen yleinen vitsi meijän salilla, saat päättää onko sun mielestä hauskaa vai ei, sen takia videoo. Jos tulee kysyy neuvoo ni saattaisin saatana piruuttani neuvooki ja neuvoisinki sit nii että tajuais kunnolla kuin typerästi ja vähä-älysesti on ties kuinka pitkään reenannu, mut emmä mikää PT oo saatana.

Kerran muuten oli yksi tavallinen tapaus kanssa salilla. Aloittelin just penkkaamaan ja oli joku tyyliin 6x6 setti vuorossa. Eli siinä nyt menee tovi kun tuon tekee lämmittelyineen. Kysyi sitten jo lämppärisarjoissa että meneekö mulla kauan. Sanoin että menee tässä hetki kun on vielä pari lämppäriä ja sitten KUUSI SARJAA! Sanoin että tuu ihmeessä tekeen välissä, no se sanoi että sille sopii odotella. No se sitten odotti ja joka saatanan sarjan jälkeen kysyi että meneekö vielä kauan. Pari kertaa jaksoin vastata sarjamäärän ja sitten piti jo kattoa silleen että "suksi nyt vittuun siitä" katseella. En mä tietty mitään sanonut kun ei kuulu mun tyyliin sellanen. Vähän kyllä häiritti kun se möllötti siinä penkin vieressä koko sen ajan kun tein sarjojani.

Muakin kyllästyttää "noi" tyypit. Jos joku kysyy että meneekö kauan ja on sellanen vähän treenanneen oloinen sanon että menee hetki tee vaan välissä, ja homma toimii, mutta oon niin "vittumainen jätkä" et jos joku kokeneempi treenaaja kysyy meneekö kauan ja vastaan et joo, eikä se ite tajuu kysyä et voiko tehä välissä niin syyttäköön itteään ja odotelkoon...
Se on kans kumma et jos itse kysyt joltain että voiko tehdä välissä niin ne sanoo et voi, ja sit AINA niillä on vika sarja se seuraava minkä tekevät???

Se on kans kumma et jos itse kysyt joltain että voiko tehdä välissä niin ne sanoo et voi, ja sit AINA niillä on vika sarja se seuraava minkä tekevät???

Olet varmaan vain niin järkyttävän pelottava kaveri, että katsovat parhaaksi häippästä mahdollisimman äkkiä muihin laitteisiin.

Olen kyllä itsekin huomannut vastaavaa, ja erottuakseni massasta vastaankin aina kysyville vähintään kahden sarjan olevan vielä edessä, vaikka kuinka olisi ohjelma jo finaalissa..

Vituttaa työntekijän ääretön tyhmyys. Aikuinen ihminen sopii lääkärintarkastuksen työpäiväksi aamupäivälle, ei siinä mitään, mutta tyyppi jää ilmoittamatta ja ilman lääkärintodistusta loppupäiväksi kotiin. Ja laittaa työajan seurantaa vielä täydet työtunnit koko päivälle. Firman piikiin, voi helvetti!

Back
Ylös Bottom