Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Riippuu tuo vähän käyttäjästäkin. Esimerkiksi yksi juttu mitä olen havainnut tavisten tekevän että ne pitää sitä konetta päällä turhaan suunnilleen koko ajan. Tyhmempikin tajuaa, että ei se ainakaan lisää käyttöikää, päinvastoin. Kone päälle silloin kun sillä tekee jotakin.
Nojaa, työkäytössä kone sammuu sillon jos tulee sähkökatkos tai jos on pakko bootata päivitysten takia. Turhaan sitä muuten sammutellaan.

Nordean verkkopankki. Maksoin tärkeää isoa laskua ja varmistuskoodin syöttämisen jälkeen sivusto sitten päättikin alkaa miettimään muutaman minuutin jonka jälkeen tuli ilmoitus ettei sivu toimi ja lataa uudelleen. Great! Nyt heittää vaan failed to open page jatkuvasti ja Nordean etusivulla lukee, että ajottaista hitautta voi esiintyä. Eipä lukenut siinä kun sinne ekaksi kirjauduin. Alkaa pinna palaa tuohon Nordean surkeaan verkkopankkiin muutenkin jo pikkuhiljaa. Kilahdan totaalisesti jos Nordean kortit ei toimi tänään.

Nordean verkkopankki. Maksoin tärkeää isoa laskua ja varmistuskoodin syöttämisen jälkeen sivusto sitten päättikin alkaa miettimään muutaman minuutin jonka jälkeen tuli ilmoitus ettei sivu toimi ja lataa uudelleen. Great! Nyt heittää vaan failed to open page jatkuvasti ja Nordean etusivulla lukee, että ajottaista hitautta voi esiintyä. Eipä lukenut siinä kun sinne ekaksi kirjauduin. Alkaa pinna palaa tuohon Nordean surkeaan verkkopankkiin muutenkin jo pikkuhiljaa. Kilahdan totaalisesti jos Nordean kortit ei toimi tänään.

Nordean verkkopankki vähää väliä takkuaa..

On se hienoa, kun vielä viimeisinä päivinä tämän firman leivissä tarjoillaan paskoja nakkeja pakettikaupalla. No, siitä saa kyllä syyttää erästä suurta maailmanlaajuista kuljetusfirmaa, joka toimittaa tavarat vähän miten sattuu ja etukäteen ilmoittamatta. Kolmen aikoihin tuli täysperävaunu pihaan ja kuski ilmoitti, että olisi 600 kesärengasta, että minne puretaan. Siinä vähän aikaa sen kanssa taistelin ja muutaman kirosanan ja kahden päästä revityn hiustupon jälkeen oli pakko myöntyä ottamaan se kuorma vastaan. Tiesin, että ylitöiksi menee. Ja menihän se puolitoista tuntia. Olisi ollut parempaakin tekemistä kyllä, kuin ottaa vielä stressiä kohta entisen työpaikan asioista.

On se hienoa, kun vielä viimeisinä päivinä tämän firman leivissä tarjoillaan paskoja nakkeja pakettikaupalla. No, siitä saa kyllä syyttää erästä suurta maailmanlaajuista kuljetusfirmaa, joka toimittaa tavarat vähän miten sattuu ja etukäteen ilmoittamatta. Kolmen aikoihin tuli täysperävaunu pihaan ja kuski ilmoitti, että olisi 600 kesärengasta, että minne puretaan. Siinä vähän aikaa sen kanssa taistelin ja muutaman kirosanan ja kahden päästä revityn hiustupon jälkeen oli pakko myöntyä ottamaan se kuorma vastaan. Tiesin, että ylitöiksi menee. Ja menihän se puolitoista tuntia. Olisi ollut parempaakin tekemistä kyllä, kuin ottaa vielä stressiä kohta entisen työpaikan asioista.
Minne paikkaan vaihdat jos saa kysyä? Oon vaan lukenut kun oot tuosta nykyisestä (=entisestä?) työpaikasta avautunut aina välillä. :)

Naiset. Tarkemmin ottaen kiimaiset lutkat jotka yrittavat iskea varattua miesta. Olen sen verran irrationaalinen tassa asiassa etta tekisi mieli repia paa irti kaikilta jotka kehtaavat pyytaa poikaystavaani kahville, riippumatta siita tietaako nainen hanen olevan varattu vai ei. Pitaisivat vaan nappinsa erossa ja suunsa kiinni. Kaiken huippu oli eras poikaystavani oppilas (joka on samalla vuosikurssilla kanssani) joka lahetti hanelle meilia ja sanoi etta "jos eroat tyttoystavastasi, soittele" tms. :curs: Ei jumalauta mita royhkeita lumppuja.

Naiset. Tarkemmin ottaen kiimaiset lutkat jotka yrittavat iskea varattua miesta. Olen sen verran irrationaalinen tassa asiassa etta tekisi mieli repia paa irti kaikilta jotka kehtaavat pyytaa poikaystavaani kahville, riippumatta siita tietaako nainen hanen olevan varattu vai ei. Pitaisivat vaan nappinsa erossa ja suunsa kiinni. Kaiken huippu oli eras poikaystavani oppilas (joka on samalla vuosikurssilla kanssani) joka lahetti hanelle meilia ja sanoi etta "jos eroat tyttoystavastasi, soittele" tms. :curs: Ei jumalauta mita royhkeita lumppuja.

Eikö sun pitäs olla tyytyväinen, että joku ees on kiinnostunu sun miehestäs?

Ei perkele että voi auto saada ihmisen hermot aivan loppuun. Jumalauta mun auto on nyt raastanut mua niin paljon...
Ensin irtoaa toinen vetarin perkele, parin päivän päästä paska käy kolmella ja kun sain tulpat vaihdettua niin eikö paska tänään hyytynyt tienposkeen kun saatanan pakoputki on mennyt tukkoon!! siis helvetti millaista työkaluarsenaalia pitäisi nyt ruveta pakkaamaan työmatkoille mukaan??

no kerrankos sitä perkele porailee pakoputkeen reikiä tienreunalla, loskan seassa. Kylläpä nyt kuulostaa muuten aivan vitun hienolta tuon paskan pörinät..
Ai saatana!

Eli kaikkien pitää varuulta pidättäytyä pyytämästä miehiä kahville silloin kun seurustelet, koska eivät voi tietää milloin se saattaa olla sun poikaystävä. Mainiota, naisten logiikka toimii kyllä aina illan piristeenä.

Ei perkele että voi auto saada ihmisen hermot aivan loppuun. Jumalauta mun auto on nyt raastanut mua niin paljon...
Ensin irtoaa toinen vetarin perkele, parin päivän päästä paska käy kolmella ja kun sain tulpat vaihdettua niin eikö paska tänään hyytynyt tienposkeen kun saatanan pakoputki on mennyt tukkoon!! siis helvetti millaista työkaluarsenaalia pitäisi nyt ruveta pakkaamaan työmatkoille mukaan??

no kerrankos sitä perkele porailee pakoputkeen reikiä tienreunalla, loskan seassa. Kylläpä nyt kuulostaa muuten aivan vitun hienolta tuon paskan pörinät..
Ai saatana!

Ei helkkari :D mikä auto sulla on?

Eikö kahvilla käymisestä skitsoilu ole aika sairaan mustasukkaista? :wtf:

Eikö sun pitäs olla tyytyväinen, että joku ees on kiinnostunu sun miehestäs?

Ei.

Eli kaikkien pitää varuulta pidättäytyä pyytämästä miehiä kahville silloin kun seurustelet, koska eivät voi tietää milloin se saattaa olla sun poikaystävä. Mainiota, naisten logiikka toimii kyllä aina illan piristeenä.

Myonsin olevani irrationaalinen tassa asiassa. Naiset saavat pyytaa keta tahansa muuta ulos mutta ei mun miesta.

Eikö kahvilla käymisestä skitsoilu ole aika sairaan mustasukkaista? :wtf:

Hah? Ei se ole kenenkaan kanssa kahvilla kaynyt. Eika muuten kaykaan, luotan mieheeni taysin. Vituttaa vaan ihan jo periaatteesta se etta mennaan vikittelemaan varattua miesta, varsinkin kun ko. oppilas tiesi etta mies seurustelee.

Esimerkkina kertomani tapaus ei ole edes ainoa kerta kun naiset ovat sinnikkaasti jatkaneet iskuyrityksiaan senkin jalkeen kun ovat saaneet tietaa miehen olevan varattu. Onneksi mieheni on samaa mielta kanssani ja pitaa moista kaytosta halpana ja epakunnioittavana eika ikimaailmassa koskisi naiseen joka harrastaa sellaista.

En mä nää sitä ainakaan mitenkään erikoisena, jos nainen pyytää kahville, tai parisuhdestatusta. Kyllä näitä on itsellekkin tullut ja olen ihan rehelisesti silloisille puolisoille sanonut, mitä on kysytty. Olen myös käynyt kahvilla varattuna, enkä pidä sitäkään pahana asiana. Harva missään teboililla alkaa kuitenkaan panemaan. Kyllä mä pystyn nätisti kieltäytymään varattuna, jos joku haluaakin muuta kuin sitä kahvia, enkä niitä pidä millään lailla lumppuina.

E. Itseasiassa juuri eilen pyysin vanhaa naispuoleista kaveria kahville, vaikka hän onkin varattu. En ajatellut kuitenkaan panna sitä, vaan juoda ne kahvit ja vaihtaa kuulumisia.

Vittu tänään sain työautolla ekaa kertaa ajaa ja tehdä töitä itsenäisesti, no toki mä kolhasin sen samantien johonkin pakuun _vittu_

Kahvillekin voi pyytaa monella tavalla. Kylla sen huomaa kun toisella on jotain muutakin kuin pelkat kahvit mielessa... Royhkeaksi kaytos muuttuu siina vaiheessa kun toinen tietaa miehen olevan varattu ja silti jatkaa yrittamista.

Onneksi kosin eilen ja sain myontavan vastauksen. Pitaisi varmaan akkia hankkia sormus jotta kaikki tietaisivat pitaa nappinsa erossa.

Voi suhteelle käydä huonosti siinä vaiheessa kun sun poikaystäväs tajuu että sillä ei saa olla ollenkaan naispuolisia tuttuja. Tällä hetkellä se ymmärtää sun reaktion kun kyseessä on selvä vikittely yritys. Mutta kun et halua että hän käy kenenkään naispuolisen kanssa kahvilla.

Hah? Ei se ole kenenkaan kanssa kahvilla kaynyt. Eika muuten kaykaan, luotan mieheeni taysin. Vituttaa vaan ihan jo periaatteesta se etta mennaan vikittelemaan varattua miesta, varsinkin kun ko. oppilas tiesi etta mies seurustelee.

Mitä väliä sillä on vaikka sattuu varattu olemaan, sehän vaan lisää kiinnostusta. Eiköhän se miehes jossain välissä antaudu kiusaukselle, jos naisia pörrää ympärillä.

Viimeistään siinä vaiheessa, kun hermot alkaa meneen tuon mustasukkasuuden kanssa, ai niin ja ei siinä paljoa sormukset paina:pano:

Back
Ylös Bottom