Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

mulla kans läppäri tekee jotain ihan omaa. Aina välillä sammuu vaan yhtäkkii, siis sillei että ihan ku olis akku loppu, vaikka on jatkuvasti verkkovirrassa.

Vituttavaa kun kesken esim. pelin sammuu.

Itellä oli aikanaan sama ongelma, kunnes huomasin et tuuletin oli täynnä pölyä ja imuroin ne helvettiin.Kannattaa tarkistaa.

Itellä oli aikanaan sama ongelma, kunnes huomasin et tuuletin oli täynnä pölyä ja imuroin ne helvettiin.Kannattaa tarkistaa.

Toi muute toimii aika useasti. Omassa pöntössä teki tota ja huomasin vielä että mitä kovempi kuormitus, sitä nopeammin sammui. Ja ylikuumenihan se, tuulettimen putsauksella kesti vielä nostaa kellotaajuutta :)

Mua kyrpii:
äiti, joka kulkee verkkopaiassa ilman rintaliivejä (onneks vaan kämpillä)
äiti, joka istuu paskalla ovi apposen auki tai ainaki lukittematta -||-
äiti, joka juoksentelee välistä alasti kämpillä (onneks kuitenki vaan öisin)
äiti, jonka päältä useasti löytää oman paian

joo-o, taiteilija luonne voi sanoo.

äiti, joka kulkee verkkopaiassa ilman rintaliivejä (onneks vaan kämpillä)
äiti, joka istuu paskalla ovi apposen auki tai ainaki lukittematta -||-
äiti, joka juoksentelee välistä alasti kämpillä (onneks kuitenki vaan öisin)

Ei sattuis löytymään kuvia äidistä...? Kaveri kyselee

Vituttaaa ku tänäää meni treeni ihan vituiks. No siis treenatut lihakset eli selkä ja olat on aivan törkeen hellät jo nyt ja varmaa huomenna viimestään tuntuu treenin teho, mutta kun tuntuu että ei vaa saanu kaikkee tehoo irti treenissä. Jotenki leiju omat ajatukset jossain iha muualla. Noh parempi onni ensi kerralla :)

Eihän se auto sitte menny katsastuksesta läpi voi huoh :( uusien renkaiden osto edessä ja tietysti ne koiranluut oli taas väljät, jos sitä rahaa kasvais puussa ni tääkään asia ei vituttais yhtään.

Kipeenä jo melkeen viikon ja pakollinen 3vkn harjottelujakso koulussa, joten ei nyt ois aikaa/mahdollisuutta saikkuilla :( Oon vielä satavarma että joku influenssa tähän pamahtaa seuraavaks..

Pari päivää sitten oli ulkomaalaisia salilla, yks teki leukoja smithissä ( ei kyllä tulis itelle ihan ekana mieleen, se nimittäin voi luiskahtaa auki aika helposti :D ) no ei siinä, mutta miks sinne päihin pitää lisätä painoa joka sarjan jälkeen? Liekö joku erikoistekniikka :rolleyes: ;)

Ihan fiksua ku leuanvetotangot on metrin päässä :D
Ja tuosta vanhasta äijästä vois joka kerta kirjottaa tänne jonku romaanin ku osuu samaan aikaan salille. Yks parhaista on ku se teki kerran selälleenkaatumista taljassa, eli laitto ojentajataljaan köyden, otti kiinni ja kaatu ihan kynttilänä sieltä selälleen maahan ja pompautti ittensä takas pystyyn :)

Kokeilin täällä omassa kerrostaloasunnossani Rushfit-jumppaohjelmaa, mutta huomasin siinä tarvittavan käsipainoja/kahvakuulia, joita en omista, joten rakensin omani miehekkäästi Mehukatti-kanistereista. Hetken siinä kanistereitteni kanssa heiluin, kunnes huomasin, että naapuritalon parvekkeella istuu pariskunta tupakalla ja suora näköyhteys mun olohuoneessa tapahtuvaan Mehukatti-jumppaan. (näytti varmasti vielä paremmalta ilman musiikkeja)

Sain töitä :)

Tuo ei vituta. Se vituttaa, että tänään saamani tiedon mukaan en voikaan aloittaa silloin, kun alunperin olin lupautunut, koska meillä on vielä päättötöiden esittämisen jälkeen JOTAKIN SAATANAN KOULUPASKAA :curs:Jotenkin hävettää ilmoitella tällaisista muutoksista.

JUMALAUTA! Mä oon tehny ihan oikeasti vitusti töitä sen eteen, että mulla on työ joka on a) kohtuullisen hyvin palkattua ja b) kivaa. Jos sä oot saman ajan keskittyny lakkaamaan kynsiä, bilettämään yms, niin älä saatana tuu valittamaan siitä että mä saan parempaa palkkaa. Vielä ehtii vaihtaa alaa. Tuliko se aikoinaan yllätyksenä että sun alalla palkat on pieniä? Onko se edelleen yllätys joka vitun kuukausi? Tee vittu jotain. Se ei ole mikään yhteiskunnan epäkohta että sä oot laiska ja haluton muutokseen.

Kiitos, helpotti.

JUMALAUTA! Mä oon tehny ihan oikeasti vitusti töitä sen eteen, että mulla on työ joka on a) kohtuullisen hyvin palkattua ja b) kivaa. Jos sä oot saman ajan keskittyny lakkaamaan kynsiä, bilettämään yms, niin älä saatana tuu valittamaan siitä että mä saan parempaa palkkaa. Vielä ehtii vaihtaa alaa. Tuliko se aikoinaan yllätyksenä että sun alalla palkat on pieniä? Onko se edelleen yllätys joka vitun kuukausi? Tee vittu jotain. Se ei ole mikään yhteiskunnan epäkohta että sä oot laiska ja haluton muutokseen.

Kiitos, helpotti.
Allekirjoitan tämän täysin. Tähän kun yhdistetään kateus ihmisiltä, jotka on käyneet piiiiiitkään kouluja, ja itse olen heitä a. ylempänä b. paremmin palkattu paremmilla eduilla c. mielekkäämäässä duunissa, ilman mitään kouluja, vaan puhtaasti töitä tekemällä (ilman suhteita) etenemällä, niin vitutus on melkoinen.

Ymmärrän toki, vituttaisi muakin. Mutta ei se mun vika ole jos mulla pyyhkii hyvin ja toisilla ei. Varsinkin kun en ole mitään saanut ilmaiseksi.

Taas tulee lunta vaakatasossa, loppuisi jo! Oon niin täynnä töihin rämpimistä kinosten keskellä ja kakaran lykkimistä rattailla hangessa, tai sitten pulkalla vetämistä, mikä tänä aamuna oli tasan yhtä raskasta, kuin niiden perkeleen pienipyöräisten rattaiden työntely. Inhoan talvea ja lunta ja pakkasta!

Lumisade + jumiutuneet hartiat -> kipu päässä salilla jos edes yrittää liikutella "isompia" rautoja. 3x 800mg buranaa + medizym (geeli) tätä herkkua viikko ja sitten osteopaatille availemaan paikkoja jos ei auta.

Riippuu tuo vähän käyttäjästäkin. Esimerkiksi yksi juttu mitä olen havainnut tavisten tekevän että ne pitää sitä konetta päällä turhaan suunnilleen koko ajan. Tyhmempikin tajuaa, että ei se ainakaan lisää käyttöikää, päinvastoin. Kone päälle silloin kun sillä tekee jotakin.
Tuo on totta, mutta itse ainakin käytän paljon lepotilaa ja sammutan aina koneen, jos sitä en käytä, mutta eipä se omalla kohdalla mitään auttanut. Tää kone oli mulla vielä silloin, kun olin intissä ja käytin tätä vain viikonloppuisin. Ei pitäisi ainakaan tunneista olla kiinni. Taitaa olla harvassa nykytietokoneet, jotka 5 vuotta käyttöä kestäisivät.

Jos töihin itsensä taistelu lumimyrskyssä ei vituttanut tarpeeksi, niin jouduin sitten olemaan töissä pari ekstratuntia erään sattumuksen takia. Ja sitten unohdin kulkukorttini sisälle labraan. Ja mikä ihme siinäkin on, että kun yksi asia alkaa pännimään, niin (ainakin mun) aivot alkavat keksiä ja muistella kaikkia muitakin mahdollisia ärsytyksen aiheita, esim. mitä joku sanoi mulle vuosi sitten, miten jollain oli dorka mielipide netissä jne jne.

E. Ja kotoa oli kananmunat ja leipä loppu. Ja vihaan koiria.

Ja mikä ihme siinäkin on, että kun yksi asia alkaa pännimään, niin (ainakin mun) aivot alkavat keksiä ja muistella kaikkia muitakin mahdollisia ärsytyksen aiheita, esim. mitä joku sanoi mulle vuosi sitten, miten jollain oli dorka mielipide netissä jne jne.

Näin on, vitutus ruokkii itse itseään, kunnes yllättäen huomaa saavuttaneensa maksimaalisen hypervitutuksen jostain pikkuasiasta.

Ja tänään vituttaa kaveri, joka ei maksanut velkaansa takaisin, vaikka sanoi maksavansa jo kolme päivää sitten. Vituttaa tollanen, että sanotaan yhtä, ja sitten tehdään toista. Eikä edes ole kreikkalainen, vaan espanjalainen. Eikö nämä etelän pellet ymmärrä, että jos minulle sanotaan tänään, niin se myös tarkoittaa tänään, eikä ensi keskiviikkona?

Njoo... jos ei ole sähköt poikkki niin on tiellä metri lunta, jos ei kumpikaan näistä niin viemäri jäässä tai auto hajalla. Töissä vituttaa aina. Paskamasisinta on että yhtään ei tiedä koska on sairas ku on terveenäkin niin paha olla...

-vk-

Back
Ylös Bottom