Heräsin äsken. Eli menee taas valvomiseksi yöllä.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Nojaa, työkäytössä kone sammuu sillon jos tulee sähkökatkos tai jos on pakko bootata päivitysten takia. Turhaan sitä muuten sammutellaan.Riippuu tuo vähän käyttäjästäkin. Esimerkiksi yksi juttu mitä olen havainnut tavisten tekevän että ne pitää sitä konetta päällä turhaan suunnilleen koko ajan. Tyhmempikin tajuaa, että ei se ainakaan lisää käyttöikää, päinvastoin. Kone päälle silloin kun sillä tekee jotakin.
Nordean verkkopankki. Maksoin tärkeää isoa laskua ja varmistuskoodin syöttämisen jälkeen sivusto sitten päättikin alkaa miettimään muutaman minuutin jonka jälkeen tuli ilmoitus ettei sivu toimi ja lataa uudelleen. Great! Nyt heittää vaan failed to open page jatkuvasti ja Nordean etusivulla lukee, että ajottaista hitautta voi esiintyä. Eipä lukenut siinä kun sinne ekaksi kirjauduin. Alkaa pinna palaa tuohon Nordean surkeaan verkkopankkiin muutenkin jo pikkuhiljaa. Kilahdan totaalisesti jos Nordean kortit ei toimi tänään.
Minne paikkaan vaihdat jos saa kysyä? Oon vaan lukenut kun oot tuosta nykyisestä (=entisestä?) työpaikasta avautunut aina välillä.On se hienoa, kun vielä viimeisinä päivinä tämän firman leivissä tarjoillaan paskoja nakkeja pakettikaupalla. No, siitä saa kyllä syyttää erästä suurta maailmanlaajuista kuljetusfirmaa, joka toimittaa tavarat vähän miten sattuu ja etukäteen ilmoittamatta. Kolmen aikoihin tuli täysperävaunu pihaan ja kuski ilmoitti, että olisi 600 kesärengasta, että minne puretaan. Siinä vähän aikaa sen kanssa taistelin ja muutaman kirosanan ja kahden päästä revityn hiustupon jälkeen oli pakko myöntyä ottamaan se kuorma vastaan. Tiesin, että ylitöiksi menee. Ja menihän se puolitoista tuntia. Olisi ollut parempaakin tekemistä kyllä, kuin ottaa vielä stressiä kohta entisen työpaikan asioista.

Sain vihdoin alakohtaisia töitä. Insinööri olen koulutukseltani ja niihin hommiin vaihdan.Minne paikkaan vaihdat jos saa kysyä? Oon vaan lukenut kun oot tuosta nykyisestä (=entisestä?) työpaikasta avautunut aina välillä.![]()
Naiset. Tarkemmin ottaen kiimaiset lutkat jotka yrittavat iskea varattua miesta. Olen sen verran irrationaalinen tassa asiassa etta tekisi mieli repia paa irti kaikilta jotka kehtaavat pyytaa poikaystavaani kahville, riippumatta siita tietaako nainen hanen olevan varattu vai ei. Pitaisivat vaan nappinsa erossa ja suunsa kiinni. Kaiken huippu oli eras poikaystavani oppilas (joka on samalla vuosikurssilla kanssani) joka lahetti hanelle meilia ja sanoi etta "jos eroat tyttoystavastasi, soittele" tms. :curs: Ei jumalauta mita royhkeita lumppuja.
Naiset. Tarkemmin ottaen kiimaiset lutkat jotka yrittavat iskea varattua miesta. Olen sen verran irrationaalinen tassa asiassa etta tekisi mieli repia paa irti kaikilta jotka kehtaavat pyytaa poikaystavaani kahville, riippumatta siita tietaako nainen hanen olevan varattu vai ei. Pitaisivat vaan nappinsa erossa ja suunsa kiinni. Kaiken huippu oli eras poikaystavani oppilas (joka on samalla vuosikurssilla kanssani) joka lahetti hanelle meilia ja sanoi etta "jos eroat tyttoystavastasi, soittele" tms. :curs: Ei jumalauta mita royhkeita lumppuja.
Ei perkele että voi auto saada ihmisen hermot aivan loppuun. Jumalauta mun auto on nyt raastanut mua niin paljon...
Ensin irtoaa toinen vetarin perkele, parin päivän päästä paska käy kolmella ja kun sain tulpat vaihdettua niin eikö paska tänään hyytynyt tienposkeen kun saatanan pakoputki on mennyt tukkoon!! siis helvetti millaista työkaluarsenaalia pitäisi nyt ruveta pakkaamaan työmatkoille mukaan??
no kerrankos sitä perkele porailee pakoputkeen reikiä tienreunalla, loskan seassa. Kylläpä nyt kuulostaa muuten aivan vitun hienolta tuon paskan pörinät..
Ai saatana!
Eikö sun pitäs olla tyytyväinen, että joku ees on kiinnostunu sun miehestäs?
Eli kaikkien pitää varuulta pidättäytyä pyytämästä miehiä kahville silloin kun seurustelet, koska eivät voi tietää milloin se saattaa olla sun poikaystävä. Mainiota, naisten logiikka toimii kyllä aina illan piristeenä.
Eikö kahvilla käymisestä skitsoilu ole aika sairaan mustasukkaista? :wtf:
Hah? Ei se ole kenenkaan kanssa kahvilla kaynyt. Eika muuten kaykaan, luotan mieheeni taysin. Vituttaa vaan ihan jo periaatteesta se etta mennaan vikittelemaan varattua miesta, varsinkin kun ko. oppilas tiesi etta mies seurustelee.