Miten vitussa voi väsyttää näin paljon?!
Vituttaa tää nykyinen työ tällä hetkellä yli kaiken. En vaa jaksa enää. Mä en jaksa enää tätä vitun paskapalkkaa(voiko sitä edes palkaksi kutsua?), mä en jaksa sitä, että multa odotetaan koko aika jatkuvasti kaikkea lisää ja kun nyt jo muutenkin teen ihan helvetikseen töitä - ja ainoastaan tekemättömistä valitetaan tai siitä mitä voisin tehdä vielä paremmin. Onneks tää työ loppuu kuukauden sisällä ja jos ei loppuis, niin mulla varmaan sanois pää poks aika nopeasti.
Ja vituttaa eniten tässä se, että ollessani kipeänä kolme päivää, niin mun pitää tehdä noi päivät nyt takaisin ja se tietää mulle sellaista kivaa reilun kahden viikon työputkea, ei mitään viikonloppuja vietellä vaan töissä(mahtavaa!!). Ja kun muutenkin jo vituttaa tää työ varsinkin nyt jo itsessään, niin tällänen työputki on kyl niin vitun perseestä. Teen siis about 8-10h päiviä.. where is my life...
Mutta tähän ongelmaahan oli tuolla edellä ratkaisu....
.Kaveri oli ensitöikseen hankkinut parhaimmat lisäravinteet, mutta meinasi kuitenkin, että kotitreenillä hommat aloitellaan. Yritin kaveria puhua ympäri, että heti vaan salille kun kerran lähin sellainen löytyy kilometrin päästä. Mutta ei, kun kotonakin pystyy ihan hyvät treenit vetämään. Samalla totesi, että pitää varoa, sillä ei halua liian isoksi kasvaa. Sellaiset telinevoimistelijan lihakset olisivat kuulemma tavoitteena...:D