Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Asiat eivät ole aina noin yksinkertaisia.

Kun se duuniuupumus ja masennus menee tarpeeksi pitkälle niin kyllä ne on, sillon on ainoastaan yks ainut järkevä ratkaisu ja se on paipai silloin. :)

HEI! Kiitti vittu vinkistä. KAS KUN EI ITSELLE TULLUT MIELEEN. Jos niitä työpaikkoja olisi joka nurkan takana tarjolla, niin luuletko, että olisin vielä tuolla? HÄH? Vittu kun alkoi taas ottaan niin syrämmestä. Onko muilla yhtä hyviä ehdotuksia?

Ootko asentaja vai muistanko väärin? Tuntuu, että noin puolet tällä alalla viihtyy ja puolet taas mieluummin tyhjentäis vaikka paskakaivoja elääkseen/hirttäis ittensä. Meinaa olla vähän kutsumus ammatti.

Ootko asentaja vai muistanko väärin? Tuntuu, että noin puolet tällä alalla viihtyy ja puolet taas mieluummin tyhjentäis vaikka paskakaivoja elääkseen/hirttäis ittensä. Meinaa olla vähän kutsumus ammatti.
Rengasasentaja olen. Ja sekin on hyvin hyvin kaukana oman alan töistä.

Mä vihaan työtäni. Vittu kun vihaan sitä niin paljon. Aamulla vituttaa herätä töihin, vituttaa lähteä töihin, vituttaa saapua töihin. Päivällä vituttaa olla töissä ja illalla vituttaa kun huomenna joutuu taas töihin. Viikonloppuna vituttaa, kun kohta on jo maanantai ja lomalla vituttaa, kun kohta on loma ohi ja joudut taas töihin. Vittu mitä paskahommaa. En yhtään ihmettele, kun tällä alalla olevat vanhemmat äijät tuntuu olevan enemmän tai vähemmän hitaita tapauksia. En vain tiedä onko ne tarpeeksi tyhmiä kestääkseen tota aivotonta paskaa, vai muuttuuko tossa sellaiseksi. Pelottavaa.

I feel you. Eri ala, mutta samat fiilikset. Tänä aamuna oli iloinen viesti näppiksen päällä yhdeltä esimieheltä "Moi. Katso sähköposti heti klo 8.00, siellä tärkeä asia joka pitää hoitaa." Jep. Avasin sähköpostin ennen kuin olin edes ottanut rotsin pois ja teki saman tien mieli painua takas himaan. Hommat mitä olen tehnyt tässä jo pidemmän aikaa, joutui tekemään kaikki uudestaan ja tähän kaikkeen meni aikaa sen viisi tuntia. Nyt on ranne niin kipeä hiiren käytöstä ja mua ei voisi vähempää kiinnostaa tää ala. Pitäisi vaan nyt jaksaa etsiä sitä toista paikkaa, mutta kun niitäkään nyt ihan heti löydy. Opiskelupaikankin löytäminen tuntuu niin vaikealta, kun tässä olisi halua opiskella jotain sellaista mistä olisi mulle ja mun tulevaisuudelle hyötyä.

Ihanaa kun omat esimiehet ovat narsisteja kaikki.

Minkä alan koulutus sulla alunperin on? Vaikutat vissiin pääasiassa Hämeenlinnassa (profiilin perusteella) vai oletko Turussa duunissa?
Hämeenlinnassa vaikutan. Turussa en ole käynyt moneen vuoteen. Onneksi. :D Ja olen tuotekehityksen insinööri, mutta kun niitä oman alan töitä ei näy eikä kuulu, vaikka kyttäät koko ajan molia ja lähettelet työhakemuksia sinne tänne. Avoimia työhakemuksiakin on mennyt jokunen, mutta vain yhdestä tuli vastaus, että katsellaan jos jotain löytyy. Viime viikolla pääsin työhaistatteluun asti, mutta sieltä ei ole tullut vielä päätöstä. Varaudun kuitenkin pahimpaan. Nyt on vaan pakko jumittaa tässä paskassa vielä jonkin aikaa.

Kyllä sitten huomaatte tuolla iloisia asoita -threadissa, kun kiljun ilosta, että Pöksy on varmaan saanut töitä.

Niin kyllä työnteko on sellaista kusipaskaa, että ei kykene. Joku aamu jätän vaan tulematta. Vituttaa samalla tavalla mitä Phousua. Paras hetki viikosta on perjantai iltapäivä kun pääsee helvettiin koko laitoksesta hetkeksi. Lauantaina se vitutus tulee jo takaisin. Mistään lauantai-illan huumasta on turha puhua. Kyrpä otsassa odottelee, että maanantai saapuu. Vituttaa niin ettei tiedä mihin menisi. Eikä se siitä vaihtamalla parane. Pitäis mennä kouluun istumaan muutamaks vuodeksi, että olisi edes teoriassa mahdollista tehdä jotain oikeasti mielekästä.

Miten ihmisen ajatusmaailma voi muutamassa vuodessa heittää toisesta laidasta toiseen. En tiedä, mutta ei tää mikään mukava olotila ole. Ikinä ei olisi pitänyt sotkeutua IT-alalle vaan pitää harrastukset harrastuksina.

Niin kyllä työnteko on sellaista kusipaskaa, että ei kykene. Joku aamu jätän vaan tulematta.

Juurikin näin. Olen tähän asti ajatellut, että jos se olisi kivaa, niin eihän ne siitä maksaisi, vaan tekisivät itse, mutta ei se enää oikein toimi. Joka päivä vituttaa vaan enemmän, ja jos muuten olisikin mukava päivä, niin aina joku esimies kehittää jotain vittuilemisen aihetta ihan vaan siksi, että sitä itseäänkin vituttaa, ja sitä sitten pitää purkaa muihin. Muistelen kaiholla aikoja, kun elätin katusoitolla itseni, vaikka välillä satoi kaksi viikkoa putkeen ja ei ollut varaa ostaa ruokaa, niin eipähän tarvinnut kuunnella kenenkään ylimielisen pikkunatsin vittuilua.

Olisi kyllä niin nannaa joku aamu vain jättää tulematta, ilmoittamatta kenellekään etukäteen. Kun pomo soittelisi perään, käyttäytyisi, kuin ei edes tuntisi koko äijää tyyliin "mitä vittua säkin mulle soittelet, enhän mäkään soittele sulle"

Siivosin tohkeissaa lumia auton ympäriltä, että huomenna o kiva mennä pyyhkimää lumia sitten päältä pois. No toimenpiteen suorittua ei oo enää avaimia taskussa. Noin tunti hangen kääntöö siitä, minne heittelin lumia, mutta tuloksetta. Vittu ja vara-avaimet 60km päässä.

Siivosin tohkeissaa lumia auton ympäriltä, että huomenna o kiva mennä pyyhkimää lumia sitten päältä pois. No toimenpiteen suorittua ei oo enää avaimia taskussa. Noin tunti hangen kääntöö siitä, minne heittelin lumia, mutta tuloksetta. Vittu ja vara-avaimet 60km päässä.

Noni, huomenna on sit kivempi päivä pyyhkiä :D

Teit lähes saman tempun kuin työkaveri aamulla. Se oli avaamassa työpaikalla yhtä ovea, mutta päätti ensin pudottaa oven päällä roikkuvan järkyttävän kokoisen jääpuikon. Se otti siitä oven vierestä metallitangon, pudotti jääpuikon, laittoi tangon takaisin ja oli ovea avaamassa, mutta ne avaimet mitkä oli kymmenen sekuntia sitten kädessä, ei olleet enää kädessä. Etsittiin siitä kahden neliön alueelta niitä avaimia tunti ja sitten löytyi onneksi. Siinä oven lähettyvillä oli vielä kaiken näköistä romua, kuten vanhoja tunkkeja, renkaita ja vanteita ja yhden renkaan takaa kuorma-auton vanteen "sisältä" ne avaimet sitten löytyi. Lumeen hautautuneena.

Teit lähes saman tempun kuin työkaveri aamulla. Se oli avaamassa työpaikalla yhtä ovea, mutta päätti ensin pudottaa oven päällä roikkuvan järkyttävän kokoisen jääpuikon. Se otti siitä oven vierestä metallitangon, pudotti jääpuikon, laittoi tangon takaisin ja oli ovea avaamassa, mutta ne avaimet mitkä oli kymmenen sekuntia sitten kädessä, ei olleet enää kädessä. Etsittiin siitä kahden neliön alueelta niitä avaimia tunti ja sitten löytyi onneksi. Siinä oven lähettyvillä oli vielä kaiken näköistä romua, kuten vanhoja tunkkeja, renkaita ja vanteita ja yhden renkaan takaa kuorma-auton vanteen "sisältä" ne avaimet sitten löytyi. Lumeen hautautuneena.

Kai sentään menetitte useamman tunnin palkan kun tulitte myöhässä töihin :D

Jos jalat on viikon verran pois pelistä niin siitä voi päätellä jo paljon.

Sulkapallovalmentaja ei välttämättä tiedä kovin paljon painoharjoittelusta. Sama näyttää olevan ongelmana monissa muissakin lajeissa, joissa punttitreeni on osana harjoittelua. Valmentajien asenne tuntuu olevan sellainen, että oma laji on paras ja punttien nostelu on apinoiden hommaa eikä siitä tarvitse tietää mitään.

:face:

Yllättävän positiivinen ihminen olet. Tuo on ihan vitun tyhmää ottaa tangosta painoja, vaikka penkki olisi vapaa (että painot on jäänyt tankoon) niin siitä ei saa ottaa vaan toiselta puolelta pois, koska joku voi olla huolimaton ja alkaa tekemään siinä.

Siis tosi tyhmäähän tuollainen on ja voisi tulla joka vaaratilannekin. Siinä olin kuitenkin miettinyt miten olin niin hajamielinen ollut ja sitten se jamppa tulee pokkana palauttamaan painoa telineeseen, niin jotenkin se pisti enemmän huvittamaan kuin vituttamaan.

Tangoista puheenoleen pientä salikomediaa aiheuttaa tyypit, jotka tekee työsarjansa 100 kilolla penkissä ja kyykyssä. Ensiksi lastataan siniset päihin (60kg), jonka jälkeen keltasta päälle (90kg). Sitte tietenki revitään ne keltaset pois ja käydään kuskaamassa samanlaiset siniset edellisten kaveriksi, jolloin saadaan se komea 100kg eli 4x20kg sinistä kiekkoa.

Ei mitään maailman suurin rikos, mutta miksei voi vaan lyödä yksinkertaisesti vitosen kiekkoja siihen perään kun on jo 90kg tangossa muutenki?

Ei mitään maailman suurin rikos, mutta miksei voi vaan lyödä yksinkertaisesti vitosen kiekkoja siihen perään kun on jo 90kg tangossa muutenki?

En minä usko, että useimmat edes ajattelevat asiaa sen kummemmin. Kun on totuttu laskemaan, että 4*20 kiekoilla tulee sata, niin laitetaan ne tottumuksesta etenkin, jos ovat sopivasti ulottuvilla.

Olen huomannut sellaisen ongelman, että kun teen pyramiditreeniä (5kg tai 2,5kg korotuksin), niin saatan välillä epähuomiossa rohmuta lähes kaikki vaatimattomammin varustetun salin pienimmät levyt tankooni, kun en viitsi/huomaa optimoida vaihtamalla tangosta levyjä isompiin. Pitäisi yrittää käyttää sopivissa väleissä niitä isompia levyjä, joita on tavallisesti yllinkyllin kaikille halukkaille.

Tangoista puheenoleen pientä salikomediaa aiheuttaa tyypit, jotka tekee työsarjansa 100 kilolla penkissä ja kyykyssä. Ensiksi lastataan siniset päihin (60kg), jonka jälkeen keltasta päälle (90kg). Sitte tietenki revitään ne keltaset pois ja käydään kuskaamassa samanlaiset siniset edellisten kaveriksi, jolloin saadaan se komea 100kg eli 4x20kg sinistä kiekkoa.

Ainakin salil mis mä käyn on noita 20kg limppuja ihan pirusti, kuten isoja limppuja muutenkin. 5kg painoja onkin sitten paljon vähemmän ja niistä tulee välillä pula, 20kg kiekoista ei pulaa tule koskaan. Joten itse ainakin pyrin käyttämään niitä isoja, jos mahdollista jos muut sattuvat tarvimaan juuri ne vitoset. Toki jos painoista ei ole lainkaan pulaa niin sitten on eri asia.

Back
Ylös Bottom