Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Nyt vituttaa kaksi kertaa enemmän, kuin äsken. Laitoin äsken tähän tarinan meikäläisen loistavasta illasta, mutta se ei sitten tähän tullutkaan ja nyt joudun kirjoittamaan kaiken alusta. Jos joku meni ja poisti sen, niin FU. Siinä ei ole mitään poistamisen arvoista ja siksi laitan sen uudestaan. Taisi olla kuitenkin joku bugi.

Vituttaa nimittäin naiset. Siis toi kaverin emäntä. Oltiin tossa kaverin kanssa kaikessa rauhassa meillä saunassa ja se akka tulee siihen ovelle kiukuttelemaan, kun se haluaa kotiin jo, kun väsyttää. Kaveri sanoi, että mitä jos mennään ihan kohta. No se ei kelvannut ja akka ehdotti itse, että se lähtee sitten yksin. Hetken aikaa väännettyään ne pääsi sopimukseen, että mies tulee sitten perästä. No, ei minuuttiakaan, kun se tulee uudestaan ovelle ja itkee taas, kun ei voida sitten lähteä samaan aikaan. Itse juuri ehdotti, että lähtee edeltä, mutta se ei sitten kelvannutkaan. Pakko se oli sitten äijän lähteä samalla, kun ei jaksanut riidellä taas tästäkin asiasta. Mikä vittu siinä on, että jos itse ehdottaa jotain ja molemmat sen hyväksyy, niin sekään ei sitten olekaan okei? Pakko taas vääntää riitaa siitäkin. Ja vielä kaupan päälle alkoi vittuilemaan, että mies kiukuttelee sille, vaikka se oli koko ajan ihan asiallisesti ja oli halukas tekemään kompromissiratkaisun. Itse kiukutteli, mutta sekin käännettiin taas miehen syyksi. On se kumma toi naisen logiikka. Moneskohan kerta sekin taas on, kun olen alkamassa homoksi? Helpottusi elämä oikein huomattavasti.

Hah, miekin muistan sen jutun kun sille tuossa päätäni pyörittelin. Mihin lie kadonnut.

:offtopic:
Oli Off Topic ketjussa06:00 -00:00ja postattu 00:28...Minäkin luin sen.

edit: t: Numerofriikki, valokuvamuistilla.:(...Välillä jää aivan turhia asioita mieleen.

+1

Haittaaks se? Vitsi vitsi. Sitähän sä kysyit? Ootko muuten menossa valoa kohti?

Onhan toi jo aika väsynyttä läppää...:rolleyes:

Hirrrrrrrvveeeen hyvväää...

:offtopic:
Oli Off Topic ketjussa06:00 -00:00ja postattu 00:28...Minäkin luin sen.

edit: t: Numerofriikki, valokuvamuistilla.:(...Välillä jää aivan turhia asioita mieleen.
Ei vitussa voi olla, kun en mä nyt niin kännissä ole, että väärään ketjuun postasin. Katsoin vielä, että joo, vituttaa niin ankarasti. Joku hemmetin bugi lykkäsi sen väärään paikkaan. No, kaikkihan on tietysti mahdollista, mutta epäilen kyllä hyvin vahvasti.

E: Ja sitä kertoo sekin, kun selailen tässä forumin postejani, niin kahta viimeistä ei näy listassa ollenkaan. Eli näitä kahta viimeistä tähän threadiin.

Ei vitussa voi olla, kun en mä nyt niin kännissä ole, että väärään ketjuun postasin. Katsoin vielä, että joo, vituttaa niin ankarasti. Joku hemmetin bugi lykkäsi sen väärään paikkaan. No, kaikkihan on tietysti mahdollista, mutta epäilen kyllä hyvin vahvasti.

Siellä se kumminkin oli...Bugi tai ei bugi. Vituttaa välillä tietotekniikka, niin ankarasti.:D

Edit : Uskon toki. On välillä omiakin posteja foorumi heitellyt...Mulla näkyvät, kun ettii nuo sun postit!

Edit: T-Byrd.....jajajajajjaja olin niin hirveen humalassa....

Tällainen kiva uusi juttu tuli tänään opittua, että kun asentaa loisteputkia huoneeseensa, ja huomaa, ettei ole oikeanlaisia ruuveja, ja homma lykkääntyy huomiseen.

Niin ei kannata jättää niitä loisteputkia odottamaan huomista siihen lattialle, kun aamuneljältä kuselle mentäessä, niitä ei välttämättä muista, ja sitten niitten päälle tulee astuttua paljain jaloin, vertakin tulee aika paljon ja en ole ihan varma, että onko niitä lasinsiruja vieläkin jalassa.

Tällainen kiva uusi juttu tuli tänään opittua, että kun asentaa loisteputkia huoneeseensa, ja huomaa, ettei ole oikeanlaisia ruuveja, ja homma lykkääntyy huomiseen.

Niin ei kannata jättää niitä loisteputkia odottamaan huomista siihen lattialle, kun aamuneljältä kuselle mentäessä, niitä ei välttämättä muista, ja sitten niitten päälle tulee astuttua paljain jaloin, vertakin tulee aika paljon ja en ole ihan varma, että onko niitä lasinsiruja vieläkin jalassa.

Rikoitko siis vanhat vai uudet putket? Jos uudet meni rikki niin otamme osaa, vittumainen juttu. Parane pian. Terv. nimim. rikoin töissä erittäin erittäin suuren määrän vanhoja loisteputkia kun karkasivat lastaussillan reunan yli 15 vuotta sitten.

Eilen rauhoittelin kaveruksia, että eivät elävältä toisiaan nylkis, mutta päätin lopettaa kun toinen sankareista nekkas minua silmäkulmaan.. Huomena pitäisi olla asiallisen näköisenä silmä mustana ja turvoksissa...

Rikoitko siis vanhat vai uudet putket? Jos uudet meni rikki niin otamme osaa, vittumainen juttu. Parane pian. Terv. nimim. rikoin töissä erittäin erittäin suuren määrän vanhoja loisteputkia kun karkasivat lastaussillan reunan yli 15 vuotta sitten.

Uudet.Mutta en mä sitä valoa sinne makuuhuoneeseen niin paljoa halunnutkaan. Kuten havaitsin, niin pimeässäkin pärjää melkein yhtä hyvin.

Jos saa jonku lasinsirun tjsp jalan sisään, ni jos meet lääkärille otattaa sitä pois ni kantsii oikeesti miettiä otatko puudutuksen.Ainakin sillon ku itellä oli 90 luvun lopulla sama homma ni käytti jotain ihme puudutusta joka sattu moninkertaisesti enemmän ku alkoholiin liuoitetun suolan pistäminen suoraan suoneen...

Täällä nilkutetaan neljättä päivää ja keskiviikkona ortopedille/traumatologille. Saa nähdä oliko tämän tytön futikset tässä.

Tää ikuinen riittämättömyyden tunne ja lukemattomat epäonnistumiset omassa lajissa.. Vaikka miten paljo tekee töitä, uhraa hikeä, kyyneliä ja vähän vertaki jonku asian eteen saavuttamatta sitä kuitenkaan. Monesti vielä joku uus, nuorempi, helvetin lahjakas ja kaikin puolin täydellinen kaveri tulee ja vie kaiken nenän edestä.. Näitä ihmisiä tietenki ihaillaan ja ylistetään mahtavista taidoistaan minkä keretään, ite puolestani taas kuulin taannoin miten mun tekemistä oli haukuttu. Eikä tosiaankaa jaksais sitä et ku yrittää vähä purkaa sydäntään jollekki, ni heti aletaan jankkaan kaikkia helvetin loppuun kuluneita kliseitä.. "Kyllä kova työ aina lopulta palkitaan"

Sain tossa just tietää, että muija on ihastunut autokoulunopettajaan. Nooh, tässä on vielä hyvin aikaa ryypätä ennen 0915 kouluunmenoa.

On tää ny jo uskomatonta, miten jossakin paikassa voidaan olla näin epäammattimaista touhua esimiestason puolella?!! Aivan käsittämätöntä suoraan sanottuna.

Vituvituvitkutivitkuti, saatana näitä naisten horrrmooniheittoloita! Mitä pitää syödä, että tää vitutus lähtee pois? Enkä halua mässyä, siitä tulee vaan suurempi vitutus kun sokerit laskee. Ekaa kertaa otti jopa päähän olla töissä tänään! Siis oikeen kunnolla. Yleensä oon aika pitkämielinen hösläävien ja epäjohdonmukaisten työkaverien ja sekopäisten aasiakkaiden kanssa, mutta nyt eiiiijjumalauta. Että kiristää. Miksi päätin pitää tänään välipäivän kun siitäkin tulee hirvee stressi, kun ei tiedä miten pitäisi olla eikä huvita tehdä mitään hyödyllistäkään. Olen itselleni armollinen ja vajoan peiton alle. Nähdään huomenna. Toivottavasti mieli olisi rauhottunut. JA huomenna selkäpäivä! Ihanaa! Saisinko yhden appelsiinimehujään? Kiiiiitooooooos.

Ihmiset metrossa. Tänään viisi pysäkinväliä teinien älämölöä kuunneltuani harkitsin vakavasti johonkin hiljaisuuden retriittiin ilmoittautumista. Tämän lisäksi ihmiset, jotka rynnivät metroon ennen kun sieltä poistuvat ovat päässeet ulos. Kyllä te helvetti sinne sisään pääsette, eikä se metro lähde yhtään nopeammin liikkeelle rynnimällä!

Back
Ylös Bottom