Nyt vituttaa kaksi kertaa enemmän, kuin äsken. Laitoin äsken tähän tarinan meikäläisen loistavasta illasta, mutta se ei sitten tähän tullutkaan ja nyt joudun kirjoittamaan kaiken alusta. Jos joku meni ja poisti sen, niin FU. Siinä ei ole mitään poistamisen arvoista ja siksi laitan sen uudestaan. Taisi olla kuitenkin joku bugi.
Vituttaa nimittäin naiset. Siis toi kaverin emäntä. Oltiin tossa kaverin kanssa kaikessa rauhassa meillä saunassa ja se akka tulee siihen ovelle kiukuttelemaan, kun se haluaa kotiin jo, kun väsyttää. Kaveri sanoi, että mitä jos mennään ihan kohta. No se ei kelvannut ja akka ehdotti itse, että se lähtee sitten yksin. Hetken aikaa väännettyään ne pääsi sopimukseen, että mies tulee sitten perästä. No, ei minuuttiakaan, kun se tulee uudestaan ovelle ja itkee taas, kun ei voida sitten lähteä samaan aikaan. Itse juuri ehdotti, että lähtee edeltä, mutta se ei sitten kelvannutkaan. Pakko se oli sitten äijän lähteä samalla, kun ei jaksanut riidellä taas tästäkin asiasta. Mikä vittu siinä on, että jos itse ehdottaa jotain ja molemmat sen hyväksyy, niin sekään ei sitten olekaan okei? Pakko taas vääntää riitaa siitäkin. Ja vielä kaupan päälle alkoi vittuilemaan, että mies kiukuttelee sille, vaikka se oli koko ajan ihan asiallisesti ja oli halukas tekemään kompromissiratkaisun. Itse kiukutteli, mutta sekin käännettiin taas miehen syyksi. On se kumma toi naisen logiikka. Moneskohan kerta sekin taas on, kun olen alkamassa homoksi? Helpottusi elämä oikein huomattavasti.