Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Urpo lääkäri kirjotti päin vittua kelalle menevän b-lausunnon ja tänää tuli hylkäys päätös sairaspäivä rahasta ja rahaa ei ole just juuri yhtään ja laskuja on ja kaikki säästöt meni vittu muuttoon kun erottiin 6vuoden jälkeen kun halusin lähteä. Sairaslomalla ollu jo n. kolme kuukautta ja töihin paluustakaan ei ole tietoa millon pääsee takasin tai pääseekö ollenkaan. Siistiä.. Huvittavaa lukea kun jotkut kirjottelee et vittu mulla on vaikka flunssa tai jotain vastaavaa voi että ihan sääliksi käy...

Sain sitten Kelasta neljänsadan euron laskun liiasta asumistuesta, joka on maksettu lokakuussa. Kuulemma siitä on lähetetty selvityspyyntö, johon en ole vastannut. En kylläkään ole saanut mitään sellaista. :rolleyes: Vittu kun luulin jo päässeeni eroon koko helvetin Kelasta ja sen kanssa nussimisesta.
Joo, ei noille voi mitään tehdä.

Joskus 2010 lopulla tuli n. 600 euron takaisinperintä asumistuista Kelalta (en tiedä miksi). Edelleen makselen 30 euroa suojelurahaa kuukaudessa sinne.

Arvelutti tuossa pari viikkoa sitten laittaa n. 5 euron lääkekorvaushakemuskin sinne kun ei sitä koskaan tiedä kuinka paljon sitäkin joutuu korkojen takia sinne jonkun epäselvyyden tms. takia maksamaan joskus takaisin.

Kun maksan nuo paskavelat pois niin en enää koskaan halua olla kelan kanssa missään tekemisissä. Eläkkeellä tosin lienee pakko.

Kun maksan nuo paskavelat pois niin en enää koskaan halua olla kelan kanssa missään tekemisissä. Eläkkeellä tosin lienee pakko.

Kannattaa säästää sukanvarteen. Tuskinpa meille mitään kansaneläkkeitä enää maksetaan. Tai eläkeikä ainakin on noin 92 vuotta.

Mutta samat fiilikset, kun sain opiskelut pois kuleksimasta (ja maksettua takaisin liikaa maksetut opintotukiroposet), en kyllä vapaaehtoisesti aio olla moisen laitoksen kanssa kiitos mielellään missään tekemisissä. Olen myös kuullut lukuisia epätodellisia ja turhauttavia juttuja, kun kaverit ovat yrittäneet hakea jotain kotihoidontukia tmv. normi-veronmaksajalle kuuluvia tukia Kelasta....

Päivä päivältä tuntuu enemmän, että olen väärässä koulussa. Lukujärjestys oli jo syksyllä melko ohjelmointipainotteinen ja sama homma jatkuu nyt keväälläkin. Ohjelmointi ei kiinnosta vittuakaan, joten vähän vaikea tilanne :curs: Tekisi mieli ilmoittautua poissaolevaksi, muttei oikein tämän nykyisen vähätuntisen osa-aikaduunin takia onnistu.
Mikä koulutusohjelma? Itellä mediatekniikka, ja oli sama fiilis aikanaan (ja semisti nytkin). Ohjelmointi ei kiinnosta paskaakaan+sitä en osaa, yks ohjelmointi kurssi läpi 4:llä uusintakerralla (c-ohjelmointi), sekä toinen jossa piti palauttaa tehtäviä, että pääsi läpi. Pari nollina, enkä usko että oon pääsemässä läpi noista ellen jollain tehtävänpalautuksilla sais 1:en.

Nyt kolmannen vuoden opiskelijana ei itse ohjelmointia enää ole muutakun valinnaisena, mutta kun on sellasta kurssia kuten "koodausteoria" niin voi kuvitella kiinnostaako..Mulla on pääaineena 3d ja sitten kun noita tunteja on vaan kerran kahteen viikkoon, niin jee.

e: sinänsä on kyllä erittäin perseestä, että noita "ei kiinnosta" kursseja on moninverroin enemmän kun oikeesti kiinnostavia.

Urpo lääkäri kirjotti päin vittua kelalle menevän b-lausunnon ja tänää tuli hylkäys päätös sairaspäivä rahasta ja rahaa ei ole just juuri yhtään ja laskuja on ja kaikki säästöt meni vittu muuttoon kun erottiin 6vuoden jälkeen kun halusin lähteä. Sairaslomalla ollu jo n. kolme kuukautta ja töihin paluustakaan ei ole tietoa millon pääsee takasin tai pääseekö ollenkaan. Siistiä.. Huvittavaa lukea kun jotkut kirjottelee et vittu mulla on vaikka flunssa tai jotain vastaavaa voi että ihan sääliksi käy...

Hauska lukee myos naita, get your act together, man

Luin pari sivua ja mua kavi vituttamaan taa ketju :)

Kannattaa säästää sukanvarteen. Tuskinpa meille mitään kansaneläkkeitä enää maksetaan. Tai eläkeikä ainakin on noin 92 vuotta.

Mutta samat fiilikset, kun sain opiskelut pois kuleksimasta (ja maksettua takaisin liikaa maksetut opintotukiroposet), en kyllä vapaaehtoisesti aio olla moisen laitoksen kanssa kiitos mielellään missään tekemisissä. Olen myös kuullut lukuisia epätodellisia ja turhauttavia juttuja, kun kaverit ovat yrittäneet hakea jotain kotihoidontukia tmv. normi-veronmaksajalle kuuluvia tukia Kelasta....
Kuin myös. Itse valmistun huhtikuussa, ja asumistuen lakkauttamispäätöksen yhteydessä maksan Kelalle vapaaehtoisesti takaksin ylimääräisiä tukia. Kun tämän olen hoitanut, niin en aio olla kyiseisen instanssin kanssa missään tekemisissä.

Joo, ei noille voi mitään tehdä.

Joskus 2010 lopulla tuli n. 600 euron takaisinperintä asumistuista Kelalta (en tiedä miksi). Edelleen makselen 30 euroa suojelurahaa kuukaudessa sinne.

Kelan takaisinperintä on siitä kiva kun siihen tulee automaattisesti päälle 15% korko. Mullakin oli ilo viime kesänä maksaa kahden kuukauden tuet ja asumislisät takaisin korkoineen.

Nettona, ottaako se Kela vai antaa? Jos antaa niin miks taa koko ketju on taynna tata Kela-vikinaa?

Kyllä se enemmän antaa kuin ottaa ja se että piti maksaa tukia takaisin ensimmäiseltä vuodelta oli oma moka kun en muistanut laskea tuloihin kaikkea mitä olisi pitänyt. Ymmärrän että tukia pitää maksaa takaisin jos tuloraja ylittyy. Eniten tossa vitutti toi korko mikä siihen heti laitetaan päälle ilman ennakkovaroitusta.

Vituttaa yli kaiken tää saatanan flunssayskäpaska. Ei tässä oikeastaan muuta, mut ihan älytön yskä ja tää yskimiskohtaus(= tukehtumiskohtaus) voi alkaa milloin tahansa ja missä tahansa. Tätä on nyt jatkunut noin pari viikkoa ja ei tietoakaan siitä, että saisin tehdä mitään liikunnallista. oon käytännössä täysin sidottu kotiin. Jos lähden kaupassa käymään, niin sekin oon liian rasittavaa keuhkoille, joten tukehtumiskohtaus on kaupassa taattu ja sitä kohtausta ei saa millään loppumaan(kaikki kokeiltu). Öisin on turha haaveilla edes nukkumisesta, koska vartin välein herää siihen, että meinaa tukehtua omaan yskään/hengitykseen - ja taas sama yskätukehtumiskohtaus. Pakko nukkua jossain sohvalla istuma-asennossa, mutta kuinka hyvät unet silläkin tavalla saa...? Ja käyn kuitenkin töissä sen 40-50tuntia viikossa, joten olen sitten ihanan virkeänä töissä, kun koko yö valvottu. Olen vielä niin hyvässä työssä, että saan työskennellä kotona, ei siis mitään sairaslomia.

Eniten tässä vituttaa se, että mitään liikuntaa on täysin mahdoton harrastaa. Mä olen urheiluaddikti ja tällänen täyskyvyttömyys on syvältä. Syön sitten vain suruuni, koska en voi urheilla mikä taas vituttaa vielä enemmän(lihominen). Kaupungilla vain katselen haikeana ihmisiä, jotka lenkkeilevät tai ovat juuri menossa tai tulossa salilta. Jos joutuisin vakavaan onnettomuuteen ja joutuisin olla täysin liikkumatta kotona esimerkiksi puoli vuotta, niin mä romahtaisin henkisesti varmaan ihan täysin. Mä olen energinen ihminen ja tällänen sisälle sidottuna oleminen ei sovi mulle.

Voihan vittu:D

VR rankaisi taas... ensin juna oli myöhässä 10min ja sen jälkeen joutui istumaan vastapäätä äitiä jonka pentu oli kierosilmäinen, hörökorvainen, majavahampainen dinosaurusasiantuntija, jolla oli kaikki mahdolliset puheviat ja adhd. Teki mieli useammankin kerran karjahtaan sille pennulle ja mammalle että turpa kiinni jumalauta tai kolkkaan pennun tajuttomaksi, ei ole aikoihin ollut rasittavampaa kuunneltavaa edes missään keski-ikäisten ja sitä vanhempie juottollassa. Oli ehkä maailman pisin puolituntinen junassa (onneksi wlan sentään toimi)

Vituttaa ihan kaikki..

Semmonen olo taas että seinät kaatuu ja ilman mitään tietoista syytä.

Elämä vituttaa. Pallo on pahasti hukassa. Tuntuu että se on aina ollut hukassa ja todennäköisesti tulee myös olemaan. En jaksa enää etsiä. Jos totta puhutaan, niin ei enää edes vituta. Voiko vitutukseen kuolla? Ehkä, mutta huomattavasti todennäköisempää on kuolla kun mikään ei jaksa enää vituttaa.

Kaikille teille joita vituttaa niin ankarasti: olkaa onnellisia että teitä vituttaa. Huonomminkin voisi mennä.

Elämä vituttaa. Pallo on pahasti hukassa. Tuntuu että se on aina ollut hukassa ja todennäköisesti tulee myös olemaan. En jaksa enää etsiä. Jos totta puhutaan, niin ei enää edes vituta. Voiko vitutukseen kuolla? Ehkä, mutta huomattavasti todennäköisempää on kuolla kun mikään ei jaksa enää vituttaa.

Kaikille teille joita vituttaa niin ankarasti: olkaa onnellisia että teitä vituttaa. Huonomminkin voisi mennä.
Sillon ku on pallo pahasti hukassa niin kannattaa lopettaa ettiminen. Hommat selkiintyy yllättävän paljon. Tämä on sitä ajattelua laatikon ulkopuolelta.

Vituttaa näiden Putousläppien viljeleminen joka helvetin paikassa. Paska sarja!

+1

Haittaaks se? Vitsi vitsi. Sitähän sä kysyit? Ootko muuten menossa valoa kohti?

Onhan toi jo aika väsynyttä läppää...:rolleyes:

Nyt vituttaa kaksi kertaa enemmän, kuin äsken. Laitoin äsken tähän tarinan meikäläisen loistavasta illasta, mutta se ei sitten tähän tullutkaan ja nyt joudun kirjoittamaan kaiken alusta. Jos joku meni ja poisti sen, niin FU. Siinä ei ole mitään poistamisen arvoista ja siksi laitan sen uudestaan. Taisi olla kuitenkin joku bugi.

Vituttaa nimittäin naiset. Siis toi kaverin emäntä. Oltiin tossa kaverin kanssa kaikessa rauhassa meillä saunassa ja se akka tulee siihen ovelle kiukuttelemaan, kun se haluaa kotiin jo, kun väsyttää. Kaveri sanoi, että mitä jos mennään ihan kohta. No se ei kelvannut ja akka ehdotti itse, että se lähtee sitten yksin. Hetken aikaa väännettyään ne pääsi sopimukseen, että mies tulee sitten perästä. No, ei minuuttiakaan, kun se tulee uudestaan ovelle ja itkee taas, kun ei voida sitten lähteä samaan aikaan. Itse juuri ehdotti, että lähtee edeltä, mutta se ei sitten kelvannutkaan. Pakko se oli sitten äijän lähteä samalla, kun ei jaksanut riidellä taas tästäkin asiasta. Mikä vittu siinä on, että jos itse ehdottaa jotain ja molemmat sen hyväksyy, niin sekään ei sitten olekaan okei? Pakko taas vääntää riitaa siitäkin. Ja vielä kaupan päälle alkoi vittuilemaan, että mies kiukuttelee sille, vaikka se oli koko ajan ihan asiallisesti ja oli halukas tekemään kompromissiratkaisun. Itse kiukutteli, mutta sekin käännettiin taas miehen syyksi. On se kumma toi naisen logiikka. Moneskohan kerta sekin taas on, kun olen alkamassa homoksi? Helpottusi elämä oikein huomattavasti.

Back
Ylös Bottom