Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

En ilmeisesti osaa enää nukkua. Kuluvan viikon jokainen yö on mennyt tavalla tai toisella häneksi. Tietää töiden, treenien ja terveyden kannalta erinomaisen hyvää ensin kannustaa stressihormonitasot tappiinsa nukkumalla miten sattuu ja sitten olosuhteiden pakosta tasata saavutettu huippu pysyväksi olotilaksi vetämällä kaksin käsin kaikkia sallittuja piristeitä. Tervetuloa kofeiinitärinä ja kylmä hiki!

Sama. Kaaduin sohvalle töiden jälkeen noin klo 17.30 ja heräsin 20.30. Jee.

Ihan sama nukkuuko päikkärit vai riehuuko salilla tai meneekö lenkille tai nukkuuko 9 tunnin yöunet vaiko viiden, aina vaan väsyttää. Mä teen jotain varmaan totaalisen väärin tai sitten mulla on joku tauti. Alkaa vaan oleen mitta aika täys itteäni.

Miten tuo muka kumosi Judohemmon väitteen? Tuossahan selvästi näkyy, minkä maan armeija hoitaa sen puolustuksen silloin kun sitä omaa ei ole.
Osassa maita näin olikin, ei kaikissa. Liechtenstein: Poliisi ja SWAT, ei armeijaa. Costa Rica: turvallisuusjoukot, jotka eivät missään suhteessa vastaa armeijaa. Solomon saaret, ei armeijaa, ei mainintaa puolustusvastuusta. Tuvalu, ei armeijaa ja poliisilla merenvalvontayksikkö. Costa Ricaa lukuunottamatta eivät kovin kummoisia valtiota, mutta valtioita kuitenkin.

En ilmeisesti osaa enää nukkua. Kuluvan viikon jokainen yö on mennyt tavalla tai toisella häneksi. Tietää töiden, treenien ja terveyden kannalta erinomaisen hyvää ensin kannustaa stressihormonitasot tappiinsa nukkumalla miten sattuu ja sitten olosuhteiden pakosta tasata saavutettu huippu pysyväksi olotilaksi vetämällä kaksin käsin kaikkia sallittuja piristeitä. Tervetuloa kofeiinitärinä ja kylmä hiki!

Voi nyt vittu sentään, ei alkanut torstaikaan yhtään pirteämmissä merkeissä :face:

Ihan sama nukkuuko päikkärit vai riehuuko salilla tai meneekö lenkille tai nukkuuko 9 tunnin yöunet vaiko viiden, aina vaan väsyttää. Mä teen jotain varmaan totaalisen väärin tai sitten mulla on joku tauti. Alkaa vaan oleen mitta aika täys itteäni.
Mä pärjäisin yhdeksän tunnin yöunilla varsin mukavasti ja ilman muuta elämää haittaavat mittasuhteet saavuttavaa väsymystä. Ongelmana on vaan se, ettei näin katkonaisella ja aamuyön puolella päättyvällä nukkumisella saa mitenkään keräiltyä kokoon edes viittä tuntia, minkä takia kaikki meneekin mörrin perseeseen. En ymmärrä puhetta, kävelen päin seiniä, saan migreenipäänsärkyjä, enkä muista mitään. Voin kertoa, että työt etenee aivan helvetin tahmeasti, kun jatkuvasti joutuu pinnistämään koko henkisellä kapasiteetillaan, että yleensä pysyisi hereillä.

Nämä vanhemmat betonikerrostalot. Kovien pitkäkestoisten pakkasten aikaan, talon rakenne toimii mukavasti extraviilentimenä ja pikkuhiljaa kämpän lämpötila laskee. Tänä aamuna oli kuin olisi herännyt munasillaan laavusta tuolta pihalta.

Kaverit, tuttavat ja sukulaiset jaksaa jankuttaa samaa levyä
- hanki harrastus
- hanki tyttöystävä
- mene lääkärille, olet masentunut

Kaverit, tuttavat ja sukulaiset jaksaa jankuttaa samaa levyä
- hanki harrastus
- hanki tyttöystävä
- mene lääkärille, olet masentunut

Pakko olla kerrankin sun kanssa samaa mieltä. Tosin mua ei oo patistettu harrastamaan mitään eikä lääkärille. Mut alkaa pikkuhiljaa vituttamaan ku kaverit hokee sitä samaa tyttöystäväpaskaa aina. Kaikki vuorotellen melkeen ihmettelee, et miks mulla ei oo tyttöystävää. Ja ku ollaan jossain baarissa esimerkiks ni ollaan melkeen kädestäpitäen menossa viemään juttelemaan jollekkin suohirviölle.

Vahan sama taalla, tosin vasymysta on lahinna vain aamuisin. En vaan millaan paase sangysta ylos vaikka unta olisi tullut 6-8h, aina vaan mukamas vasyttaa hirveesti. Nyt se on yltynyt jo niin pahaksi etta laiminlyon velvollisuuksiani ja esimerkiksi tanaankin skippasin klo 13 alkavan seminaarin koska en jaksanut herata klo 11 niin etta olisin ehtinyt sinne! Eilen menin toiden jalkeen nukkumaan joskus puol neljalta, joten unta oli yhteentoista mennessa tullut 7,5h. Vasytti vaan niin paljon etteivat silmat pysyneet auki :(

Vitutusta lisasi tanaan se etta vieruskaveri heraili jo joskus ysin pintaan ja aamuihmisena alkoi siina rupatella kaikenlaista. Vehkoili ympariinsa, kutitteli, kiusasi, vonkasi seksia ja puhui KOKO AJAN. Hyva etten pamauttanut nyrkilla :jahas:

En sitten ehtinyt pelata kuin kymmenisen minuuttia firman sählyvuorolla kun sain sekä pallon että mailan silmään ja rillit solmuun... tuli hassun tuntuinen päänsärky kaupan päälle - ei ole ennen ollut tällaista muistaakseni

En sitten ehtinyt pelata kuin kymmenisen minuuttia firman sählyvuorolla kun sain sekä pallon että mailan silmään ja rillit solmuun... tuli hassun tuntuinen päänsärky kaupan päälle - ei ole ennen ollut tällaista muistaakseni

Sen siitä saa, kun menee pelaamaan puuhelmipoikien pelejä, turvallisen salillakäynnin sijaan.

Tänään syöny yhen juustopasteijan pari tuntia sitten. Tänään ei vituta, huomenna kun on armoton nälkä niin vituttaa, koska nyt ei ole aikaa valvoa ja syödä.

PERJANTAI HÖLLÄILLÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄN!!! voi vittu et tekee mieli tappaa ihan kaikki ku tuo saatanan itkuvirsi vinkuu joka helvetin kanavalla koko ajan :curs:

Voi sitä myötähäpeän tunnetta joka iski kun kyseisen mainoksen näin. Enkä ihmettele että pidemmän päälle alkaa vituttamaankin. Onneks en katso telkkaria ollenkaan, joku mielenhäiriö sai avaamaan telkun pari pv sitten ja tuo mainos pärähti ruutuun.

Nyt tapahtui jokavuotuinen Suomen homotalveen hajoaminen. Aamulla vähän kurkussa kipua, mutta päätin kuitenkin käydä kokeilemassa miten treenit sujuu. Vituikshan se meni kuin Jeesuksen pääsiäinen. Puolen tunnin jälkeen pillit pussiin ja kaiken tämn kruunaa, että takaisin kotiin kävellessä iskee hedari. Onneksi ensi vuonna talvi vietetään Texasissa.

Vitun pakkaset! Joka päivä tarvii pyöräillä tossa siperian säässä kouluun ja naama iha vitun jäässä aina! Ja sit vielä saan ehkä enkusta puuttellisen saakeli.

Sain sitten Kelasta neljänsadan euron laskun liiasta asumistuesta, joka on maksettu lokakuussa. Kuulemma siitä on lähetetty selvityspyyntö, johon en ole vastannut. En kylläkään ole saanut mitään sellaista. :rolleyes: Vittu kun luulin jo päässeeni eroon koko helvetin Kelasta ja sen kanssa nussimisesta.

Back
Ylös Bottom