Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Juoksin aamulla hammasharja kädessä ovenkarmia päin ja lopputuloksena syvä haava kurkussa sekä huuli halki :D aluks nauratti siinä veren sylkemisen välissä, mut nyt vituttaa kun ei pysty syömään mitään...

Pätee kaikkeen aamulla suusta alas laitettavaan. Paitsi kahviin ja veteen. :( Siks ottaakin päähän. Kun syömättäkään ei oikein voi olla. Jos odotan nälkää ja ruokahalua, ni se on kello viis iltapäivällä, jos silloinkaan..
Sama täällä. Huomaa myös aika nopeesti jos vahingossa jää syömättä. Eli vaikuttaa aika paljon vireystilaan. Silti pystyis helposti olla syömättä sen ekat 3tuntia. Mutta nimenomaan toi rutiini niinkun jätkällä toi aamupuuro on ainot joka saa ton ees jotenkin skulaamaan. Eli kuppiin maitorahka,kaurahiutaleet,mehukeitot ja rypsiöljyt ja sitten naamaan vaikka kuvottaisi. Eniten toi vituttaa jossain hotellissa mihin kuuluu iso buffet aamiainen ja sä tiedät että hitto mitä herkkuja täällä on mutta ei vaan meinaa saada alas.

Kahden kaljan krapula. Jumalauta että koskee päähän, ajatus kulkee vielä normaalia heikommin.
Mitä tästä opimme? Jos ottaa kuppia, pitää ottaa kunnolla.

Silti pystyis helposti olla syömättä sen ekat 3tuntia. Mutta nimenomaan toi rutiini niinkun jätkällä toi aamupuuro on ainot joka saa ton ees jotenkin skulaamaan. Eli kuppiin maitorahka,kaurahiutaleet,mehukeitot ja rypsiöljyt ja sitten naamaan vaikka kuvottaisi.

Mä olen onnistunut tekemään tästä aamutaistosta lähes taidetta. Heräämisen jälkeen juodaan kahvia ensimmäinen tunti ja sitten voidaan alkaa jo harkitsemaan syömistä eli todennäköisyys siihen, että ravinto pysyy vatsalaukussa alkaa olla jo aika hyvä. Ja kun se kerran on yks hailee mitä sinne suuhun tunkee, niin se on sit se puuro raejuustolla ja piste. Pieni korjaus kuitenkin.. en oo jätkä. ;)

Siks ottaakin päähän. Kun syömättäkään ei oikein voi olla.

Voi olla syömättä. Mutta jos pitää syödä niin aika kiva vaihtoehto on jokin sellainen, joka oikeasti maistuu hyvältä ja menee helposti alas. Vaikkapa kakkua kahvin kera tms. Yksi kätevä on myös hyvänmakuinen proteiinipatukka (tosin aika kalliitahan nuo ovat). Helppo mutustella kahvin kanssa.

Puuro ei mun mielestä ole kovin järkevää syötävää muutenkaan. Eihän siinä ole kuin hiilihydraatteja ja jotakin turhaa kuitua.

Lumen kolaaminen, tuo hyötyliikunnaksikin kutsuttu, ihmiskunnan kärsimyksen potentiaalinen ylläpitäjä.. ei siinä muuten mutta kyllä se rupee kyrsimään ku saa väh. 2 kertaa päivässä kolailla..

Juoksin aamulla hammasharja kädessä ovenkarmia päin ja lopputuloksena syvä haava kurkussa sekä huuli halki :D aluks nauratti siinä veren sylkemisen välissä, mut nyt vituttaa kun ei pysty syömään mitään...

Eiks äiti oo sanonu ettei tikkari (tässä tapauksessa hammasharja) suussa saa juoksennella..

:D

Ihmiset, jotka tulevat neuvomaan, että tekee väärällä tavalla. Hän sanoi kun tuolla tavalla "jännitän niskoja" niin ne tulevat kipeäksi ja kyseessähän oli lapojen aukaisu. :face:

Akka päätti lähteä sit kesällä vaihtoon. Eikai siinä muuten mitään, mut ois kiva tietää millonhan lie ois vaivautunu kertomaan asiasta mullekki, jos en ois ensin muualta kuullu..

Joka paikassa rönsyilevät helvetin rumat johdot. Pistorasioiden riittämätäö määrä. Se, etteivät kaikkien lamppujen johdot ylety pistorasiaan. Se, että pitää ostaa jatkojohtoja -> lisää vitun rumia johtoja piilotettavaksi.

Joka paikassa rönsyilevät helvetin rumat johdot. Pistorasioiden riittämätäö määrä. Se, etteivät kaikkien lamppujen johdot ylety pistorasiaan. Se, että pitää ostaa jatkojohtoja -> lisää vitun rumia johtoja piilotettavaksi.

+1. Tai no ei just nyt vituta, mutta noin yleisesti. Siskoni huone on pahin johtoviidakko minka olen ikina nahnyt... Jatkojohtoja ja kaiken maailman kaapeleita paikat taynna. Omassa huoneessani lapparin johdon saa kivasti poydan taakse ja pistorasiaan kirjoituspoydan laatikoston takana. Ainoa mika siina mattaa on se, etta kun otan lapparin johonkin mukaan, johto pitaa kontaten hakea sielta laatikoiden takaa. Sama urakka kun tulen takaisin ja tahdon johdon takaisin paikoilleen. Helpottaisi huomattavasti elamaa jos sahkoa voisi saada samalla tavalla langattomasti kuin esim. netin :rolleyes:

+1. Tai no ei just nyt vituta, mutta noin yleisesti. Siskoni huone on pahin johtoviidakko minka olen ikina nahnyt... Jatkojohtoja ja kaiken maailman kaapeleita paikat taynna. Omassa huoneessani lapparin johdon saa kivasti poydan taakse ja pistorasiaan kirjoituspoydan laatikoston takana. Ainoa mika siina mattaa on se, etta kun otan lapparin johonkin mukaan, johto pitaa kontaten hakea sielta laatikoiden takaa. Sama urakka kun tulen takaisin ja tahdon johdon takaisin paikoilleen. Helpottaisi huomattavasti elamaa jos sahkoa voisi saada samalla tavalla langattomasti kuin esim. netin :rolleyes:

Joku viksu laittaisi lyhyen jatkojohdon tuota tarkoitusta varten niin että pistokkeet tulisivat kirjoituspöydän takakulmalle, ei tarvitsisi aina kontata.

Joku viksu laittaisi lyhyen jatkojohdon tuota tarkoitusta varten niin että pistokkeet tulisivat kirjoituspöydän takakulmalle, ei tarvitsisi aina kontata.

Mun tarvitsisi silti kontata poydan alle enka taas halua niin pitkaa jatkojohtoa joka tulisi sivusta tai edesta ulos.

Edit. Mulla on siis sellainen liikkuva laatikosto, eli jatkojohto poistaisi ainoastaan sen kadenliikkeen milla liikutan laatikot sen verran pois tielta etta saan johdon seinaan.

Olisipa mullakin vain yksi johto. Mutta ei, mulla on kummastakin kajarista lähtevä johto, subbarista lähtevä johto seinään ja koneeseen, näytön johto seinään ja koneen pönttöön, pöntön virtajohto, hiiren johto, näppiksen johto, nettipiuha, modeemihässäkän virtajohto ja johto puhelintöpseliin ja sitten viimeksimainittua lukuunottamatta miehen koneesta tulee samat johdot. Ärsyttää! Ja sitten kaikki muut johdot muualla kämpässä. Enkä ole vaihtamassa kaikkea langattomiin versioihin, kun en ole kroisos. Ja niistä saa varmaan vähintään syövän. ;)

Back
Ylös Bottom