Poltin taas ruuat pohjaan. Vittu että mä vihaan tota kattilanpohjan hinkkaamista, kuluu vielä puhki joku kaunis päivä. Vituttaa lisäks se että meillä oli töissä pientä remppaa ja työpisteet seilas koko päivän ees taas ja mulla oli hermo kireellä sen takia ja sit piti viel siellä sotkun keskellä tehdä töitäkin. Vituttaa myös se että on lunta, vitun kylmä, aivan saatanan pimeetä koko vitun ajan. Ja mua vituttaa myös se että haluisin koiran mutta en voi ottaa sellasta koska raukkaparka joutuis olemaan arkisin ~12h päivässä yksin, ja sit mua vituttaa että mulla on niin pieni kämppä, mutta mua vituttaa enemmän muuttaminen joten siks en muuta. Vituttaa myös kun vein tänää luurin huoltoo koska se saatanan paska oli taas rikkipoikki :( PAska päivä.
P.S Ja ettei vaan kellekkään jäin epäselväks miten tyhmä ihminen voi olla, niin tota kuvaa ottaessa (otin siis läppärin web kameralla koska puhelin on huollosssa ja kameran pölli joku kusipää baarissa joskus muinoin) NIIN kippasin sitten kattilan pohjalla olevat vedet läppärin näppäimistölle. Cheeers for me!!!!!!!