^ Onks vartijat koskaan körmyjä..?
Osa on.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
^ Onks vartijat koskaan körmyjä..?
Olin silloin vapaalla ja nyt vaihdan kauppahalliin. 10.1 eka työvuoro siellä.
LihasMidas:
Olenkin torivalvoja. Maanantaina muutun taas pieneksi.
Pari jantteria teki pätevänä t-bar row "masiinalla" maastavetoja. Ihan huvittavaa varsinkin, kun säätivät tekniikkaa ihan huolella. Toinen niistä kyllä hiffas, että jotain on pielessä, kun se liikerata maastavetoon on aika luonnoton moisella koneella tehtynä.
Nyt taas vaihteeksi alkoi mahatauti meidän perheessä. Se on sitten näköjään joka toinen uv kun meihin tuo paska iskee. Jos tästä jotain hyvää haluaa hakea niin tällä kertaa se iski päivällä. Eli ei ole toistaiseksi ainakaan koko kämppä laatassa.
siis tuo arskan päällä olevahan on ihan normi hihaton ;)--sellanen öh avomallinen hihaton paita (tähän malliin).--
Huomenna on uusi päivä ja uudet kujeet! Itteeni nyt vituttaa raha asiat niinku aina..Ja tieteki ku sali kiinni viel pari viikkoo.....ettette vaan syö liian kauan lämpimässä olleita joulupöydän antimia, jos tuo on toistuvaa juuri näihin aikoihin?
Vituttaa kun ei uskalla lähtee edes kauppaan ku pelkään noit raketteja ihan saatanasti............ :(
Tänään on se toinen päivä vuodesta, jolloin olen antanut itselleni "luvan" juoda alkoholia. Mutta minulla on korkea kuume, ja nenästä tulee limaa aivan loputtomasti. Hytisen sitten kotona keskenäni sen sijaan.