Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Pari jantteria teki pätevänä t-bar row "masiinalla" maastavetoja. Ihan huvittavaa varsinkin, kun säätivät tekniikkaa ihan huolella. Toinen niistä kyllä hiffas, että jotain on pielessä, kun se liikerata maastavetoon on aika luonnoton moisella koneella tehtynä.

Samaan ilmiöön törmäsin eilen Sykkeellä... Näytti hieman hankalalta.

Alyssan elamanohjeet vol.1: Kun ajat ajokortin, muista myos kayda kakkosvaihe. Muuten sinua vituttaa kun joudut tekemaan kaiken uudestaan ja maksamaan itsesi kipeaksi.

Niin, nyt mulla on sitten taas se kortti ja talla kertaa elinikainen, mutta melkein 300e ylimaaraista tuli huolimattomuus maksamaan :rolleyes:

Seuraava asia ei niinkaan vituta, harmittaa vaan ja olen vielakin vahan shokissa. Mulla oli eilen illalla jo ihan kauhea tunne kun poikaystava ei vastannut puhelimeen, ensimmainen ajatus oli etta sille on nyt kaynyt jotain. Soittelin illalla ja yolla muutaman kerran ja tanaan aamulla uudestaan. Ei vastannut. Pari tuntia sitten tuli viestia etta han on juuri lahtenyt sairaalasta... Rekka oli ajanut auton perseeseen.

Mies on onneksi ruhjeita ja vaantynytta katta lukuunottamatta ihan kunnossa, mutta luonnollisesti vielakin shokissa. Ja niin olen minakin, ei ollut kiva tunne lukea viestia joka alkaa sanoilla "Honey, I've been in a car accident..." :( Luojan kiitos kaikki on hyvin. Harmittaa vaan toisen puolesta, muutenkin kiireista aikaa ja paljon mietittavaa niin sen paalle tulee viela rekasta perseeseen.

Nyt taas vaihteeksi alkoi mahatauti meidän perheessä. Se on sitten näköjään joka toinen uv kun meihin tuo paska iskee. Jos tästä jotain hyvää haluaa hakea niin tällä kertaa se iski päivällä. Eli ei ole toistaiseksi ainakaan koko kämppä laatassa.

Nyt taas vaihteeksi alkoi mahatauti meidän perheessä. Se on sitten näköjään joka toinen uv kun meihin tuo paska iskee. Jos tästä jotain hyvää haluaa hakea niin tällä kertaa se iski päivällä. Eli ei ole toistaiseksi ainakaan koko kämppä laatassa.

...ettette vaan syö liian kauan lämpimässä olleita joulupöydän antimia, jos tuo on toistuvaa juuri näihin aikoihin?

kolmessa päivässä olen riitautunut melkein viiden ihmisen kanssa totaalisesti, poistanut 50 fb-kaveria ja parisen kymmentä numeroa pois kännykän muistista... miksikö?
On tullut kiistaa näistä työ ja ura asioista ilman että ollaan päästy yksimielisyyteen... taidan vetää kännit ja puukottaa grillijonossa jotakuta jolla on myös yhtä huono päivä

^ Vedä tavarat naamaa ja grillin kautta salille purkaa huonoa fiilistä, nuku yön yli ja muista " joka päivä ei ehkä ole hyvä, mutta joka päivässä on jotain hyvää" :) Huomenna on uusi päivä ja uudet kujeet! Itteeni nyt vituttaa raha asiat niinku aina..Ja tieteki ku sali kiinni viel pari viikkoo..

...ettette vaan syö liian kauan lämpimässä olleita joulupöydän antimia, jos tuo on toistuvaa juuri näihin aikoihin?

No ei mahdoton juttu tän vuoden osalta. Ja jos tuo ei muihin tule, niin ehkä tästä voi olla kyse?

Neljä vuotta sitten oli joku pahempi myllerrys. Silloin tuo kiersi kaikki, nekin jotka ei olleet samassa joulupöydässä.

Luulin et lähetää kaverin kans juomaa mut nyt istutaa hänen isän autotallissa ja katon ku 2 kaverii korjaa autoo. Voi vittu mite mielenkiontosta ja innostus on iha lattiarajassa!

Ei oo rahaa lähteä miellyttämään sisäistä hedonistiani.

Tänään on se toinen päivä vuodesta, jolloin olen antanut itselleni "luvan" juoda alkoholia. Mutta minulla on korkea kuume, ja nenästä tulee limaa aivan loputtomasti. Hytisen sitten kotona keskenäni sen sijaan.

Back
Ylös Bottom