Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Sulla ei ole kyllä koskaan mikään asia hyvin ja olet missä tahansa niin aina jokin vituttaa ja kaikissa muissa paitsi itsessä on vikaa.:joulu2:

Onhan. Suurimman osan aikaa asiat ovat hyvin. Tämä nyt sattuu olemaan vitutusketju, joten miksi minä tänne niistä hyvistä asioista kertoisin? Kyllä mua nytkin ilostuttaa ja piristää esim. teoriakokeen läpimeno, se että koneessa oli takuuta, se että sain töitä ensi viikoksi, tuleva joulu, äskeinen lenkki, porukoiden söpö kissa jne jne. En mä nyt niitä ala vitutusketjuun kertomaan, pölö.
On mussakin varmaan joskus vikaa mutta kun pännii, muita on helpompi syyttää. Ja onhan se niin että nytkin muut ihmiset ovat niitä jotka ovat tehneet elämästäni kovin hankalaa.

E.
Sanoisin ennemminkin niin että sinä olet se, jolla ei ole ikinä asiat hyvin. En ole varmaan ikinä nähnyt sinun kirjoittavan mitään positiivista. Aina vaan nillität ja yleensä minulle. Rentoutuisit vähän :)

Just kun oppinut treenaamaan huonona olevan selän kanssa niin selviää, että polvihan se on taas hajalla. Joku jänteen palanen siellä vissiin lilluu irrallaan ja rasitusmurtuma löytyy, ja eiköhän sieltä tulevasta magneettikuvauksesta löydy vielä jotain lisäkivaa. Kun tässä on pikkuhiljaa saanut itseään nostettua tollasesta oikeasta masennuksesta, niin ei tee tälläiset uutiset taas hyvää tee. Piti vääntää tänään työhakemuksia, mutta taidan sittenkin vetää vaan viskiä. vittu!

Kirjotin tästä tuonne "mikä potuttaa" ketjuun kun entiset treenikaverit kävi kesken treenin sauhuilla. Vaikka se laittaa keittämään niin kyllä se melko koomistakin on.

Kiitos sinä persereikä, joka aloit ohittamaan mutkassa ja ajoit melkein kanssamme nokkakolarin. Toivottavasti jäät joku kaunis päivä puomien väliin kiskoille ja Pendolino tippuu sinun ja paskapakusi päälle. Täällä meni housut pesuun toivottavasti sullakin.

Mikä helevetti siinä on niin vaikeeta ajaa järkevästi, kun taivaalta sataa vanahoja akkoja hame levällään ja näkyvyys on mitä on. Perkele.

Väsyttää niin helvetisti joka hetki, paitsi yöllä ! Panettaa, mutta ei muikkelia ! Pimeetäkin on ja vettä sataa - ei tunnu joululta = ei yhtään joulufiilistä. Ihmissuhteetkin tuntuvat menevän päin persettä ! Mitäs vielä... niin salikin menny päin persettä jo jonkin aikaan...

Nuha meni taas kerran poskionteloihin eikä lähe saatana millään. Mä oon niin vitun väsyny tällaseen, saiskohan jotenkin laajennttua omia räkäkanaviaan? ValiVALI!

Väsyttää niin helvetisti joka hetki, paitsi yöllä ! Panettaa, mutta ei muikkelia ! Pimeetäkin on ja vettä sataa - ei tunnu joululta = ei yhtään joulufiilistä. Ihmissuhteetkin tuntuvat menevän päin persettä ! Mitäs vielä... niin salikin menny päin persettä jo jonkin aikaan...

Mitäs tohon enempää lisäilemään..

Motörheadin keikasta pari valittua sanaa...

Moshaajat, menkää niihin vitun kommunistipunkkareiden keikoille heilumaan ja mätkimään muita. Samoten se keski-ikäinen, lyhyt ja läski kaljupää, jolla oli sellainen rillipäinen paskamahalla varustettu homokaveri mukana: ei tartte mennä änkemään törkeesti muiden eteen eturivissä, jos alkaa yleisön tiivistyminen ahistaa. Onneksi älysitte häipyä mun läheltä ennen kuin olisitte keränneet itteenne lattialta. Varsinkin kun sillä pikku paksukaisella alkoi mussutus. Yhdelle luikulle annoin jo vauhtia, kun ei tajunnut lopettaa sitä niskaan hyppimistä. Lopulta tais joku järkkäreistä heivata sen pihalle.

Sinä kusipää joka koitit murtautua autooni: kiitti vitusti. Mä halusinkin maksaa 150 euroa vakuutusyhtiölle siitä, että sää tunaroit vittu maalit ja pellit paskaksi.

Vittu, kun vituttaa !

Ensi viikon ulkomaanmatka on peruuntunut. Tänään piti mennä tatskaa ottamaan, mutta sekin siirtyi ensi viikkoon. Salille ei voi mennä kipeän kurkun takia.

Pimeys käy psyykkeen päälle, väsyttää ihan helvetisti. Tai ei edes tee mieli nukkua, on jotenkin henkisesti ihan helvetin väsynyt. Vituttaa, mikään ei kiinnosta, vähiten duuniprojektit. Himassa jos erehtyy menemään sohvalla niin siitä ei enää nousta.

Paskan kelin hyvänä puolena on se, että kun on plussa-asteita niin ollut hyvä vetää vielä fillarilla lenkkiä ja juosta. Tuo piristää vähän.

Pimeys käy psyykkeen päälle, väsyttää ihan helvetisti. Tai ei edes tee mieli nukkua, on jotenkin henkisesti ihan helvetin väsynyt. Vituttaa, mikään ei kiinnosta, vähiten duuniprojektit. Himassa jos erehtyy menemään sohvalla niin siitä ei enää nousta.

Paskan kelin hyvänä puolena on se, että kun on plussa-asteita niin ollut hyvä vetää vielä fillarilla lenkkiä ja juosta. Tuo piristää vähän.

Ootko kokeillut d-vitamiinia reiluilla annoksilla. Pitäs auttaa kaamosväsymykseen :)

Nopea toimitus + suomi ei vain sovi samaan lauseeseen. Osaako joku postissa työskentelevä kertoa mikä vittu siinä kuljetuksessa kestää? Briteistä tulee nopeammin pakettia ilmaisella kuljetuksella perille kuin täällä perus 10e maksulla.

Ajattele positiivisesti, talvipäivänseisaus on 22.12.2011. Siitä se alkaa kääntyä kohti kesää!

Nopea toimitus + suomi ei vain sovi samaan lauseeseen. Osaako joku postissa työskentelevä kertoa mikä vittu siinä kuljetuksessa kestää?

Arvaan tonttuhatusta, että jouluna on hieman ruuhkaa posteissa. Kaikki tilaa jotain lahjoja tai lähettää joulukortteja.

Kiva lukea huomiseen tenttiin kun kurssin sivuillakin sanotaan että kurssin materiaalin saatavuus on "hämärä". Ainoana saatavilla olevana materiaalina on 1000kpl paskoja luentokalvoka surkealla englannilla kirjotettuna. Toki kirjakin kuuluu tenttimateriaaleihin, mutta edes kurssin vastuuhenkilöt ei tiedä mistä sen saisi... :wall:

Joutuu käymään niin paskasella salilla (ei siivota kovin usein) et salivaatteisiin tarttuu sellanen ärsyttävä haju, haju voimistuu varsinkin jos pesemisen jälkeen ei saa nopeasti kuivaksi. Oon aina käyny kätevästi varaan taloyhtiöstä toisen kuivaushuoneen ja salivaatteet saanu mukavasti 3-4h kuivaksi. Nyt taloyhtiöön on tullut uus sääntö että kuivaushuonetta ei saa varata kuin vain jos käyttää pesutupaa. Taloyhtiössä siis kaksi laajaa kuivaushuonetta, eikä koneeseen edes mahdu niin paljoa pyykkiä että saisi molemmat kuivaushuoneet täyteen. Ei mitään järkeä, jatkossa siis joudun varaan pesutuvankin puoleksi päiväksi että saan salivaatteet kuivaksi. Tulee varmaan sanomista :D

Kamera välähti ja taisin saada elämäni ekat ylinopeussakot. Vauhtia taisi olla n.90km ja 80 rajoitus. Vituttaa ihan sikana kun se oli joskus puoli kakstoista ja kehä kolmosella.

Back
Ylös Bottom