Maaseutu. Olen ollut porukoiden luona jumissa jo yli viikon ja alkaa tulla korvista ulos tama keskella-ei-mitaan asuminen. En paase itse taalta mihinkaan koska en omista autoa tai korttia ja bussit eivat kulje. Aiti on ainoa joka voi kuskata ja han on koko ajan toissa tai hanella on muita kiireita. Taalla ei ole yhtaan mitaan.
Nytkin pitaisi paasta laakarille, mutta aiti kieltaytyy kuskaamasta ja vetoaa omiin kiireisiinsa. Samalla han vahattelee laakarin tarvettani, vaikka sanoin selkeasti etta minua pelottaa kun en tieda mika on vialla ja koko ajan sattuu, joten kyseessa ei todellakaan ole mikaan pikku juttu. Paras argumentti oli "onko sun pakko JOULUVIIKOLLA menna laakarille??!" Toinen aika hyva oli "olisit voinut vahan aiemmin keksia etta haluat laakarille". Muuten kylla, mutta paha ennustaa viikkoja etukateen mita vaivoja on tulossa :jahas:
Toinen vituttava asia on laiskat perheenjasenet. Talo on kuin mikakin sikolatti vaikka teen aina selvaksi etta haluan tulla siistiin kotiin kaymaan. Siivoan taalla siis jokaikinen paiva, mutta alkaa pikku hiljaa vituttaa siivota yksin. Ihan sama jos he elavat paskakasassa suurimman osan vuodesta, mutta edes silloin voisi vahan panostaa kun kerrankin tulen kaymaan. Laiskat paskat. Mulla on paska perhe, tahdon vaihtaa sen.