Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

No, täällä on kirjoiteltu Radio Rockista, niin kyllä itse ennemmin kuuntelen sitä kuin salillamme soivia joululauluja! Huh. Ja kyllä, on se oma mp3-soitin yleensä aina mukana. Tietty salikomedia siinäkin, kun tulee salille ja jengi vääntää tosissaan rautaa ja taustalla soi "Enkeli taivaan"... :dance2:

Viimeksi salilla käydessä soi suomenkielisiä joululauluja reggae- ja soul poljennolla.
Ratkaisuhan oli pistää nappikuulokkeista Goatmoonia kovemmalle :whip:

Nalkuttavat ihmiset, tai tässä tapauksessa ihminen. Kyllä mie teen ja autan, kun kauniisti pyytää, mutta harvat asiat saa tehdyksi alle viidessä minuutissa.

Viimeksi salilla käydessä soi suomenkielisiä joululauluja reggae- ja soul poljennolla.
Ratkaisuhan oli pistää nappikuulokkeista Goatmoonia kovemmalle :whip:

Joo en tajuu tota miks salilla pitää soittaa jotai reggaeta tai muuta lässyn lässyn paskaa! Kuka jaksaa pinnistää enkkoja minkään jukkapojan tai muun paskan tahdissa :D

Mitä helvettiä itkette huonosta musiikista? Ottakaa se mp3 salille mukaan tai polttakaa oma levy ja soittakaa sitä. Näin täälläpäin ja kaikilla hyvä mieli. Pari levyä ite polttanu salille ja aina ne siellä soi eikä tartte mitää radiopaskaa kuunnella ikinä.

Mitä helvettiä itkette huonosta musiikista? Ottakaa se mp3 salille mukaan tai polttakaa oma levy ja soittakaa sitä. Näin täälläpäin ja kaikilla hyvä mieli. Pari levyä ite polttanu salille ja aina ne siellä soi eikä tartte mitää radiopaskaa kuunnella ikinä.

Ootko muuten lukenut että about jokaisella on ne nappikuulekkeet korvilla?
Ei se silti sitä tarkoita etteikö se salilla soiva sonta silti häiritsisi, itsellä on ainakin tapana napata kuulokkeet pois korvista palauttelun ajaksi.

Mun mielestä olis paras jos taustalla olisi vaikka nauhoitettuna örähtelyä ja rautojen kolinaa taustametelinä, silloin ei itteäkään hävettäis murista kun paiskoo rautoja.

itsellä on ainakin tapana napata kuulokkeet pois korvista palauttelun ajaksi.
Itellä on kyllä justii toisinpäin :D napit korville palauttelun ajaksi ja sitten pois :D

Maaseutu. Olen ollut porukoiden luona jumissa jo yli viikon ja alkaa tulla korvista ulos tama keskella-ei-mitaan asuminen. En paase itse taalta mihinkaan koska en omista autoa tai korttia ja bussit eivat kulje. Aiti on ainoa joka voi kuskata ja han on koko ajan toissa tai hanella on muita kiireita. Taalla ei ole yhtaan mitaan.

Nytkin pitaisi paasta laakarille, mutta aiti kieltaytyy kuskaamasta ja vetoaa omiin kiireisiinsa. Samalla han vahattelee laakarin tarvettani, vaikka sanoin selkeasti etta minua pelottaa kun en tieda mika on vialla ja koko ajan sattuu, joten kyseessa ei todellakaan ole mikaan pikku juttu. Paras argumentti oli "onko sun pakko JOULUVIIKOLLA menna laakarille??!" Toinen aika hyva oli "olisit voinut vahan aiemmin keksia etta haluat laakarille". Muuten kylla, mutta paha ennustaa viikkoja etukateen mita vaivoja on tulossa :jahas:

Toinen vituttava asia on laiskat perheenjasenet. Talo on kuin mikakin sikolatti vaikka teen aina selvaksi etta haluan tulla siistiin kotiin kaymaan. Siivoan taalla siis jokaikinen paiva, mutta alkaa pikku hiljaa vituttaa siivota yksin. Ihan sama jos he elavat paskakasassa suurimman osan vuodesta, mutta edes silloin voisi vahan panostaa kun kerrankin tulen kaymaan. Laiskat paskat. Mulla on paska perhe, tahdon vaihtaa sen.

Mistä ei kulje bussit? Kyllä mä olen maalla kulkenut bussilla, ei ne kyllä mene välttämättä 10 minuutin välein ja pysäkille on joskus muuta kilometri matkaa.. Mut missä päin maaseutua olet?

Maaseutu. Olen ollut porukoiden luona jumissa jo yli viikon ja alkaa tulla korvista ulos tama keskella-ei-mitaan asuminen. En paase itse taalta mihinkaan koska en omista autoa tai korttia ja bussit eivat kulje. Aiti on ainoa joka voi kuskata ja han on koko ajan toissa tai hanella on muita kiireita. Taalla ei ole yhtaan mitaan.

Nytkin pitaisi paasta laakarille, mutta aiti kieltaytyy kuskaamasta ja vetoaa omiin kiireisiinsa. Samalla han vahattelee laakarin tarvettani, vaikka sanoin selkeasti etta minua pelottaa kun en tieda mika on vialla ja koko ajan sattuu, joten kyseessa ei todellakaan ole mikaan pikku juttu. Paras argumentti oli "onko sun pakko JOULUVIIKOLLA menna laakarille??!" Toinen aika hyva oli "olisit voinut vahan aiemmin keksia etta haluat laakarille". Muuten kylla, mutta paha ennustaa viikkoja etukateen mita vaivoja on tulossa :jahas:

Toinen vituttava asia on laiskat perheenjasenet. Talo on kuin mikakin sikolatti vaikka teen aina selvaksi etta haluan tulla siistiin kotiin kaymaan. Siivoan taalla siis jokaikinen paiva, mutta alkaa pikku hiljaa vituttaa siivota yksin. Ihan sama jos he elavat paskakasassa suurimman osan vuodesta, mutta edes silloin voisi vahan panostaa kun kerrankin tulen kaymaan. Laiskat paskat. Mulla on paska perhe, tahdon vaihtaa sen.

Sama juttu itsellänikin, kun käyn porukoiden luona maalla. Auton lainaamisen kanssa on just samanlaista mitä sullakin näyttäisi olevan. Mua vituttaa aina kun mulle naristaan kotona siitä, että syön liian paljon. Porukoiden on vaikeaa ymmärtää, että urheileva 70-80 kiloinen mies syö reilusti enemmän kuin sohvaperuna 50-kiloinen nainen.

Mua vituttaa aina kun mulle naristaan kotona siitä, että syön liian paljon. Porukoiden on vaikeaa ymmärtää, että urheileva 70-80 kiloinen mies syö reilusti enemmän kuin sohvaperuna 50-kiloinen nainen.

Eikö vanhempien pitäisi olla tyytyväisiä, kun ruoka kelpaa ?

Ählyt voi seota aivan mitättömästä asiasta. Kerran pari tuollaista notkui reverse koneen vieressä ja molotti jotain.
Työnsin kaveria kevyesti sivuun vähän silleen kuin ruuhkassa mulla on tapana jos joku seisoo edessä, eli en mitenkään tönäissyt. Tämä sekosi ja alkoi huutaa "ala toni minua sinu pitaa sanoa etta voisitko vaistua" sanoin siihen että en arvannut sun osaavan suomea kun kerran et sitä puhunut.
Kaverilla oli ihan pointtia tuossa kyllä, jos haluaa jonkun väistävän niin tapana on sanoa "Anteeksi" tai "Voitko väistää" eikä kävellä päin.

Yleensä porukat varaavat liian vähän ruokaa. Kun aterialla ei saa mahaansa täyteen, niin sitä tulee sitten koko ajan otettua jotain jääkaapista tms. ja se aiheuttaa sitten kitkaa. Syön itse paljon lihaa, kasviksia ja perunoita tms. omalla kämpillä ja kun olen porukoiden luona, niin lihaa on aina tosi vähän ja sitten joutuu syömään enemmän hiilaripitoista ruokaa joka taas ei pidä nälkää. Kaikki puheeni siitä, että voisiko minulle varata enemmän ruokaa tai lihaa tms. menee toisesta korvasta suoraan ulos ja mikään ei muutu. Maalta ei myöskään oikein voi lähteä kauppaan ostamaan ruokaa, vaan pitäisi aina ennakoida ja käydä kaupassa muiden mukana. Yleensä kuitenkin tulee tultua myöhään illalla junalla ja oltua vkl kotona ja ei silloin tule tehtyä kauppareissua.

:D

Mistä ei kulje bussit? Kyllä mä olen maalla kulkenut bussilla, ei ne kyllä mene välttämättä 10 minuutin välein ja pysäkille on joskus muuta kilometri matkaa.. Mut missä päin maaseutua olet?

Viikonloppuisin ei kulje ollenkaan busseja. Viikolla menee niin etta bussi on kaupungissa klo 8, 10, 16 ja 17. Saaristossa ollaan (tosin lautoista ei onneksi tarvitse huolehtia, meilla on silta. Jee.). Mulla on kaikki kaverit Turussa, joten kaupungista pitaa viela busseilla eteenpain ja pitaa olla takaisin klo 16 mennessa etta paasee kotiin. Haluamani laakari on myos Turussa.

Sama juttu itsellänikin, kun käyn porukoiden luona maalla. Auton lainaamisen kanssa on just samanlaista mitä sullakin näyttäisi olevan. Mua vituttaa aina kun mulle naristaan kotona siitä, että syön liian paljon. Porukoiden on vaikeaa ymmärtää, että urheileva 70-80 kiloinen mies syö reilusti enemmän kuin sohvaperuna 50-kiloinen nainen.

Meilla on ylimaarainen auto mita voin kayttaa, mutta mulla ei ole korttia koska annoin sen menna vanhaksi. Ensi viikolla tilanne toivottavasti muuttuu (jos paasen kokeista lapi).
Ruoka-asia on taalla painvastoin. Aina on tosi paljon ruokaa ja kaikenlaista epaterveellista mika allottaa mua.

Viikonloppuisin ei kulje ollenkaan busseja. Viikolla menee niin etta bussi on kaupungissa klo 8, 10, 16 ja 17. Saaristossa ollaan (tosin lautoista ei onneksi tarvitse huolehtia, meilla on silta. Jee.). Mulla on kaikki kaverit Turussa, joten kaupungista pitaa viela busseilla eteenpain ja pitaa olla takaisin klo 16 mennessa etta paasee kotiin. Haluamani laakari on myos Turussa.

Tuohan on hyvä tilanne. Täälläpäin ei kulje muuta kuin koulukyydit kahdesti päivässä ja kesällä ei ollenkaan :). Suurimmassa osassa Suomea julkinen liikenne on pelkkä vitsi.

Kaverilla oli ihan pointtia tuossa kyllä, jos haluaa jonkun väistävän niin tapana on sanoa "Anteeksi" tai "Voitko väistää" eikä kävellä päin.

Toki, ei nyt vai ollut arabian kielen sanakirjaa, ei noista voi tietää osaavatko sanaakaan suomea, eikä ajatuksena ollut alkaa näitä kavereita haastattelemaan kielitaidon laajuudesta.;)

Toki, ei nyt vai ollut arabian kielen sanakirjaa, ei noista voi tietää osaavatko sanaakaan suomea, eikä ajatuksena ollut alkaa näitä kavereita haastattelemaan kielitaidon laajuudesta.;)

No kyllä ainakin itse aina oletuksena puhun esim. just salilla mamuille suomea, jos ei ole turisti kyseessä niin suurin osa niistä nyt vähintään tuommoset perussanat ymmärtää.

No kyllä ainakin itse aina oletuksena puhun esim. just salilla mamuille suomea, jos ei ole turisti kyseessä niin suurin osa niistä nyt vähintään tuommoset perussanat ymmärtää.

Suomi alkaa olemaan täynnä jo jos minkälaista rättipäätä, että ei oo mitenkään tuulesta temmattua jos luulee, että vastapuoli ei puhu suomea.

Himassa jumissa kohta kakskymppisenä. Kukaan ei palkkaa töihin. Että osaa ahdistaa,

lisään vielä sen että kohta menee kuppi nurin ja pahasti (latinotemperamentti)

Back
Ylös Bottom