Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Ostin neliskulmaisen kattovalaisimen eteiseen. Asentaessa huomasin, että katon valaisinpistorasiaa ei ole asennettu huoneeseen nähden suoraan. :jahas::curs:

Ihan kuin flunssaa pukkaisi. Valkosolut herätys perkele. Tappakaa pahat virukset niinkuin aina ennenkin. En minä sairastu koskaan, ne muut vaan.

Ilmeisesti jonkunlainen ientulehdus iski. Muhinut varmaan jonkin aikaa mutta vasta nyt sen itsekin huomaa. Ainut mikä vie kivun pois on jääpala suussa, muuten koskee niin perkeleesti. Yllättäen tämäkin viikonloppuna.

edit: ibumaxiakaan ei uskalla enää vetää kun tipun jo kärryiltä että monta on tullut syötyä.

Krooninen tukkoinen nena on kehittynyt kunnon flunssaksi. En pysty hengittamaan nenan kautta juuri ollenkaan edes pystyasennossa, kurkkuun sattuu ja koko kroppa tuntuu tosi kuumeiselta (ihoa kuumottaa, vetamaton olo jne). Tuli sopivasti just sina paivana kun jouduin matkustamaan lahes 10h putkeen :jahas:

Ylla kuvailtu olotila ja loska + rantasade saivat aikaan infernaalisen vitutuksen tanaan kun astuin ulos lentokentalta tullakseni "jouluksi kotiin". Ei ole vielakaan helpottanut, lahinna koska on niin kipea olo.

pitikin vittu suostua muutamille tyypeille kuskiks tässä säässä!! perkele luntaa tulee ku esterin perseestä ja tiet 5 metriä lumen alla ja nukuttaaki jo niin perkuleesti:(:jahas: no mut jos jotai positiivista nii saapaha rahaa

''Mukavaa'' ajaa tuolla sohjossa takavetoisella autolla :dance: Renkaat suttaa minkä kerkeää ja perä heittelehtii niin holtittomasti ! Tasasella jää melkein jumiin jo -.-

Kärsivällisyys alkaa vähitellen ehtyä. Oon ollut kipeänä pari viikkoa, eikä loppua näy. Oikeastaan olo käy vaan koko ajan kurjemmaksi. Tunnin kerkesin tällekin yölle nukkua, kunnes heräsin siihen, että on vaan niin kertakaikkisen paska vointi, ettei sen kanssa kykene edes tajuttomana pysyttelemään. Woo-fucking-hoo.

I feel you! Tuonko takia et ole päivittänyt treenipäiväkirjaasi?
Pääasiassa sen takia, tässä kunnossa kun ei juuri treenailla. Just ennen sairastumistani ajattelin herättää treenipäiväkirjan kuolleista, mutta siihenpä se sitten jäi. Jos nyt vielä tän vuoden puolella pääsisin salille saakka, niin hyvin kiitollinen olisin.

Minä ajattelin jo, että olet tullut raskaaksi kun et enää pidä treenipäiväkirjaa. ;)

Minä olen ollut jotain 2vk puolikuntoisena. Viime viikolla kävin pari kertaa treeneissä sairaana, mutta oli hirvittävä kokemus painia kun oli puhti poissa ekan minuutin jälkeen.

Minä ajattelin jo, että olet tullut raskaaksi kun et enää pidä treenipäiväkirjaa. ;)
Väärin ajateltu, onneksi :D Tosin eihän se tilanne mitenkään oletusarvoisesti treenailua estä, toisin kuin vuosisadan sitkein nielu-/ylähengitystieinfektio.

Minä olen ollut jotain 2vk puolikuntoisena. Viime viikolla kävin pari kertaa treeneissä sairaana, mutta oli hirvittävä kokemus painia kun oli puhti poissa ekan minuutin jälkeen.
Ei se edes vähän kipeänä treenailu ikinä palkitse, ja silti siihen tulee sorruttua joka pihkuran kerta. Malttamattomuuttaan sitä ryntää aina salille tai muualle ryskämään heti kun jalat kantaa, mutta lopputuloksena on yleensä ainoastaan armoton vitutus epäonnistuneiden treenien takia sekä entistäkin kipeämpi olo.

Kärsivällisyys alkaa vähitellen ehtyä. Oon ollut kipeänä pari viikkoa, eikä loppua näy. Oikeastaan olo käy vaan koko ajan kurjemmaksi. Tunnin kerkesin tällekin yölle nukkua, kunnes heräsin siihen, että on vaan niin kertakaikkisen paska vointi, ettei sen kanssa kykene edes tajuttomana pysyttelemään. Woo-fucking-hoo.

Meeppä mehtään ja etsi kääsiisi pakurikäpää ja keitä itelles teet! Pysyy kaikki paskataudit loitolla sen jälkeen.

Meeppä mehtään ja etsi kääsiisi pakurikäpää ja keitä itelles teet! Pysyy kaikki paskataudit loitolla sen jälkeen.
Ei huonompi vinkki, vaikka epätoivoissani joisin vaikka kuravettä, jos joku sitä tarpeeksi vakuuttavasti suosittelisi ihmelääkkeenä. Mun tuurilla nyppäisin kyllä kääpämetsältä mukaani jonkun ihan muun pahkuran, joka osoittautuisi empiirisissä kokeissa kohtalokkaan myrkylliseksi. Pitää varmaan hakea pakurit kaupasta, jos meinaan onnistua siinä touhussa kerralla.

Väärin ajateltu, onneksi :D Tosin eihän se tilanne mitenkään oletusarvoisesti treenailua estä, toisin kuin vuosisadan sitkein nielu-/ylähengitystieinfektio.

Mulla on joka syksy ollut myös noita ylähengitystieinfektioita :(

Ei se edes vähän kipeänä treenailu ikinä palkitse, ja silti siihen tulee sorruttua joka pihkuran kerta. Malttamattomuuttaan sitä ryntää aina salille tai muualle ryskämään heti kun jalat kantaa, mutta lopputuloksena on yleensä ainoastaan armoton vitutus epäonnistuneiden treenien takia sekä entistäkin kipeämpi olo.

Jep sitä on aina kauhea morkkis, kun istuu sohvalla ja tuntuu, että on pakko tehdä jotain. Sitä pitäisi vain malttaa odottaa, että on terve. Ja varmaan juoda tuota pakurikääpäteetä :D

Back
Ylös Bottom