Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Onko kenelläkään ikinä sitä tunnetta että motivaatio treenaamiseen on hävinny ihan totallisesti...Tekis mieli olla sisällä kotona ja läskistyä...Tuntuu jotenkin niin pakko puurtamiselta tällä hetkellä että hu hu...Se vituttaa ja paljon!!! nyt tarvis jonkun motivaatio piikin perseeseen !!!
Tokihan ne voi johtaa, mutta kyllä mä vahvasti siinä uskossa olen, ettei kukaan voi ajatella, että tentissä riittäisi jotenkin aika johtaa kaikki kaavat. Mielestäni kaavakokoelmat on reilumpia kaikkien kannalta.pezku: oletko harkinnut alan vaihtoa? meinaan ehkä se ajatteli et osaisit johtaa ne kaavat ilman apuja.
Menin ostamaan Iherbistä 179 dollarilla tavaraa ja samalla tuli valittua DHL kuljetustavaksi. Lupasivat 2-5 työpäivää, että paketti on perillä. Kyllähän se paketti tuli nopeasti perille helsinki - vantaalle, tosin joku kuljetusviivästys tuli. Ihmettelin monta päivää mikä moinen viivästys oikein on, kunnes eilen huomasin selata googlea läpi kyseisestä viivästyksestä. Asiahan on nimittäin niin, että tilaus oli sen verran suuri, että paketti jäi tulliin. Ilmeisesti lähettävät tullista jonkin sortin maksun ( tullimaksut ja ties mitä paskaa .... )
Pitää huomenna soitella DHL asiakaspalveluun ja kysellä, että mitäs nyt tehdään ? Seuraavalla kerralla kyllä tilaan jokaisen tuotteen erikseen, jolloin ei synny postikuluja.
Olin juuri tulossa huutelemaan samaa asiaa. Jo toista kuukautta ihan halfassed reenaamista menossa.. vittu!!!Onko kenelläkään ikinä sitä tunnetta että motivaatio treenaamiseen on hävinny ihan totallisesti...Tekis mieli olla sisällä kotona ja läskistyä...Tuntuu jotenkin niin pakko puurtamiselta tällä hetkellä että hu hu...Se vituttaa ja paljon!!! nyt tarvis jonkun motivaatio piikin perseeseen !!!
Äiti ei saa erään vaivansa takia työkyvyttömyyseläkettä. Kyllä todellakin kuuluis äitini saada sitä, kun oon nähny miten vaikeeta sillä on, mutta kelasta vaan väitetään jotain paskaa, että "vaivanne vaikeuttaa kyllä selvästi toimintakykyänne, mutta ei kuitenkaan työkykyänne" Siis mitä helvettiä onko edes ristiriitanen toi lause??? Vittu mitä paskaa haistakaa kelassa pitkä vittu.