Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Et usko tohon itekkäänEi vais, kyllä se elefanttimiesss siitä.
Et usko tohon itekkään
Missäpäin asut? oon just lähössä salilleMua vituttaa se, että reenikaveri osoittaa syvää haluttomuutta tämänpäiväistä treeniä kohtaan. Löysät paskat...
''Mukavaa'' ajaa tuolla sohjossa takavetoisella autolla :dance: Renkaat suttaa minkä kerkeää ja perä heittelehtii niin holtittomasti !

Pääasiassa sen takia, tässä kunnossa kun ei juuri treenailla. Just ennen sairastumistani ajattelin herättää treenipäiväkirjan kuolleista, mutta siihenpä se sitten jäi. Jos nyt vielä tän vuoden puolella pääsisin salille saakka, niin hyvin kiitollinen olisin.I feel you! Tuonko takia et ole päivittänyt treenipäiväkirjaasi?
Väärin ajateltu, onneksi :D Tosin eihän se tilanne mitenkään oletusarvoisesti treenailua estä, toisin kuin vuosisadan sitkein nielu-/ylähengitystieinfektio.Minä ajattelin jo, että olet tullut raskaaksi kun et enää pidä treenipäiväkirjaa. ;)
Ei se edes vähän kipeänä treenailu ikinä palkitse, ja silti siihen tulee sorruttua joka pihkuran kerta. Malttamattomuuttaan sitä ryntää aina salille tai muualle ryskämään heti kun jalat kantaa, mutta lopputuloksena on yleensä ainoastaan armoton vitutus epäonnistuneiden treenien takia sekä entistäkin kipeämpi olo.Minä olen ollut jotain 2vk puolikuntoisena. Viime viikolla kävin pari kertaa treeneissä sairaana, mutta oli hirvittävä kokemus painia kun oli puhti poissa ekan minuutin jälkeen.
Kärsivällisyys alkaa vähitellen ehtyä. Oon ollut kipeänä pari viikkoa, eikä loppua näy. Oikeastaan olo käy vaan koko ajan kurjemmaksi. Tunnin kerkesin tällekin yölle nukkua, kunnes heräsin siihen, että on vaan niin kertakaikkisen paska vointi, ettei sen kanssa kykene edes tajuttomana pysyttelemään. Woo-fucking-hoo.
Ei huonompi vinkki, vaikka epätoivoissani joisin vaikka kuravettä, jos joku sitä tarpeeksi vakuuttavasti suosittelisi ihmelääkkeenä. Mun tuurilla nyppäisin kyllä kääpämetsältä mukaani jonkun ihan muun pahkuran, joka osoittautuisi empiirisissä kokeissa kohtalokkaan myrkylliseksi. Pitää varmaan hakea pakurit kaupasta, jos meinaan onnistua siinä touhussa kerralla.Meeppä mehtään ja etsi kääsiisi pakurikäpää ja keitä itelles teet! Pysyy kaikki paskataudit loitolla sen jälkeen.
Väärin ajateltu, onneksi :D Tosin eihän se tilanne mitenkään oletusarvoisesti treenailua estä, toisin kuin vuosisadan sitkein nielu-/ylähengitystieinfektio.
Ei se edes vähän kipeänä treenailu ikinä palkitse, ja silti siihen tulee sorruttua joka pihkuran kerta. Malttamattomuuttaan sitä ryntää aina salille tai muualle ryskämään heti kun jalat kantaa, mutta lopputuloksena on yleensä ainoastaan armoton vitutus epäonnistuneiden treenien takia sekä entistäkin kipeämpi olo.