Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Missukka sanoi:
Fillarin etukumista lähti ilmat eilen. Siellä on reikä. ihan on littanana. Hiphei ja kenellä se olikaan se 10kilsan duunimatka. Mutta kävelemällä pääsee jeepäjee.

Voisko sen ehkä paikata? :nolo:

No valitetaan sitten :)

Jaahas, mistähän sitä aloittais. No opinnot menee ihan päin helvettiä, tulee ainakin puoli vuotta lisää, (vanhemmat EI tykkää), ei näyttäisi olevan kesätöitäkään vaikka on kyllä haettu moneen paikkaan, no jospa sitä jotain löytyis. Hyvää kesää.

-- Wikke

Wikke sanoi:
...ei näyttäisi olevan kesätöitäkään vaikka on kyllä haettu moneen paikkaan, no jospa sitä jotain löytyis.

Voi olla jo vähän myöhäistä, mutta oletko täyttänyt jo hakukaavakkeet vartiointiliikkeiden kotisivuilla?

Vituttaa selkätreeni! Äsken jäi salilla mavet tekemättä kun alkoi lämmittelysarjassa vihlomaan jotenkin aivan ihmeellisesti tuosta yläselästä. Muut selkäliikkeet pystyikin sitten tekemään mutta maven se esti tehokkaasti. Erityisesti tuo vituttaa koska viime viikolla oli kevyt viikko enkä tehnyt mavea ollenkaan ja olin kaksi viikkoa odottanut tätä treeniä, mutta sitten vittu.

Toiseksi vituttaa kun ei osaa päättää siirtääkö tuon intin tammikuuhun vai eikö. Eikä ole enää montaa päivää miettimisaikaa.

tikkuniska sanoi:
Tyttöystävä päätti vuoden kestäneen suhteen sähköpostiviestillä :itku:
Eipä paljoa sinua arvostanu sitten. Mutta kyllä ero pitäisi tehdä kasvotusten.

Vituttaa...

Milloin teitä on viimeksi vituttanut aivan vitusti? Mua vituttaa just nyt. Sain meinaa oksennustaudin ja samalla on kylppäriremppa, joten kämpässä ei ole vessaa... Onneks voi kuitenkin juosta ovesta ulos laattaamaan kadulle... ihanaa.

naksu sanoi:
Milloin teitä on viimeksi vituttanut aivan vitusti? Mua vituttaa just nyt. Sain meinaa oksennustaudin ja samalla on kylppäriremppa, joten kämpässä ei ole vessaa... Onneks voi kuitenkin juosta ovesta ulos laattaamaan kadulle... ihanaa.

Just nyt kun avasit uuden threadin tästä samasta aiheesta tuon vanhan alle. (vitsi)

joo, kyl vituttaa ja rankasti...murtu toi jalkapöytä äskettäin useasta kohtaa ja veneluu meni aivan paskaksi...eilen sitten lekurit sano , että tyytyväinen pitää olla jos vielä meinaan kävellä ilman apuvälineitä....vitut sanon minä...juoksen vaikka maratoonin ihan vakka vittuillakseni nille urpoille!

Entisellä salilla oli eräänä iltana hupaisa episodi.

Olin vääntämässä muistaakseeni hammereita pudotussarjoina, kun yhtäkkiä salille tupsahti sellainen vanhempi mieshenkilö täynnä tarmoa. Tyyppi marssi suoraan vapaille tangoille ja latasi hurjat painot päihin ja valmistautui tempaukseen. Ei lämmittelyä tietenkään. Sali alkoi olemaan todella vaivautunut ja pidätellä nauruaan, ei painojen vuoksi vaan syystä että kaveri oli pukeutunut teepaitaan ja lyhyisiin alushousuihin. Siis ihan sellaiset tummansiniset lyhyet perus alkkarit vaan jalassa. Kenkinä oli jotkut maiharin tapaiset.

No kaveri alkoi sitten puhkua ja yritti repäistä painoja ylös. Ei kuitenkaan mennyt.. Kaveri tästä teki johtopäätöksensä ja alkoi kiertää salia läpi kysellen jokaiselta onko kellään mangnesiumia. Siis ihan jokaiselta lukiotytöltäkin. Ja kaikki olivat ihan älyttömän vaivautuneita..

No tein sarjat loppuun ja kävin sanomassa valvojalle tyypistä. En jäänyt enää seuraamaan näytelmää..

Vieläkin naurattaa se tilanne, kun kaveri marssi salille..

Eilen tein maastevetoa. Siinä reilun parin metrin päässä maastavetopaikasta on sitten käsipainot. Noh, olin tehnyt lämmittelyt ja yhden sarjan kun siihen käsipainojen viereen tuli semmonen lukio-ikäinen tyttö tekemään vatsoja (siinä kohtaa kun saa jalat hyvin ettei ne liiku). Tyttö kerkes tehä ensimmäisen sarjan kun kaksi nuorta (16-18) tyyppiä tuli siihen viereen tekemään hauista. Niistä toinen otti ehkä 20 kilon painon ja alko tekemään Scott-penkissä epäpuhtaita oisko ollu kakkosia. Toinen otti vähän realistisemmat painot mutta jäi tekemään hauista alle metrin päähän tytöstä. Molemmat tuijottelivat tyttöä jopa sarjojen aikana. Minä meinasin purskahtaa nauruun kun kattelin poikien touhua ja päätin tehä yhden sarjan ja lähtee toiselle puolelle salia. No pienellä salilla joutuu huomaamaan pakostakin muiden tekoset, se tyttö lähti pois siitä tekemästä vatsoja, meni tekemään selkää siihen mun lähettyville. Tää isottelija (ainakin painojen suhteen) lähti perään, vaikka ei enää mitään liikettä tehnytkään, se vaan pyöri siinä ympärillä. Toinen otti jostain puhelimensa ja muuta elektroniikkaa joita pyöritteli käsissään yrittäen esitellä niitä tytölle, ennen kuin lähti. Voi helevetti, taas johonkin nurkkaan ettei mene nauramiseks. Lopulta molemmat lähti ja voitte uskoa että tyttö oli helpottunut.

En oo koskaan nähny tuossa mittakaavassa noin selkeetä ja surkeeta naisen isku tekniikkaa. Sääliks kävi poikia ja sitä tyttöä, sillä en usko että se oli mitenkään nautittava tilanne.

H.C sanoi:
Eilen tein maastevetoa. Siinä reilun parin metrin päässä maastavetopaikasta on sitten käsipainot. Noh, olin tehnyt lämmittelyt ja yhden sarjan kun siihen käsipainojen viereen tuli semmonen lukio-ikäinen tyttö tekemään vatsoja (siinä kohtaa kun saa jalat hyvin ettei ne liiku). Tyttö kerkes tehä ensimmäisen sarjan kun kaksi nuorta (16-18) tyyppiä tuli siihen viereen tekemään hauista. Niistä toinen otti ehkä 20 kilon painon ja alko tekemään Scott-penkissä epäpuhtaita oisko ollu kakkosia. Toinen otti vähän realistisemmat painot mutta jäi tekemään hauista alle metrin päähän tytöstä. Molemmat tuijottelivat tyttöä jopa sarjojen aikana. Minä meinasin purskahtaa nauruun kun kattelin poikien touhua ja päätin tehä yhden sarjan ja lähtee toiselle puolelle salia. No pienellä salilla joutuu huomaamaan pakostakin muiden tekoset, se tyttö lähti pois siitä tekemästä vatsoja, meni tekemään selkää siihen mun lähettyville. Tää isottelija (ainakin painojen suhteen) lähti perään, vaikka ei enää mitään liikettä tehnytkään, se vaan pyöri siinä ympärillä. Toinen otti jostain puhelimensa ja muuta elektroniikkaa joita pyöritteli käsissään yrittäen esitellä niitä tytölle, ennen kuin lähti. Voi helevetti, taas johonkin nurkkaan ettei mene nauramiseks. Lopulta molemmat lähti ja voitte uskoa että tyttö oli helpottunut.

En oo koskaan nähny tuossa mittakaavassa noin selkeetä ja surkeeta naisen isku tekniikkaa. Sääliks kävi poikia ja sitä tyttöä, sillä en usko että se oli mitenkään nautittava tilanne.

Jooh jotenkin tuntuu olevan toi scott-penkki aina semmonen kauhee show-off paikka. Oon nähny vaikka kuinka monta kertaa kun lukio-ikäiset vääntää siinä paljon isommilla painoilla kun mitä pystyy tekeen vain jollain 1/3 liikeradalla.

Jimbe sanoi:
Jooh jotenkin tuntuu olevan toi scott-penkki aina semmonen kauhee show-off paikka. Oon nähny vaikka kuinka monta kertaa kun lukio-ikäiset vääntää siinä paljon isommilla painoilla kun mitä pystyy tekeen vain jollain 1/3 liikeradalla.

... ja jostain ihme syystä ne yrittävät parantaa hausikääntömaksimia tekemällä ykkösiä pakkotoistoina. Vähän joskus naurattaa se touhu. :)

Eilen jälleen Liikuntamyllyssä tuli paikalle illalla joku 16-17 vuotias poika. Siinä se aikansa huhki painojen parissa, mutta pääasiallinen funktio salille oli kaverin mielestä se, että sinne voi tulla potkimaan seiniä. Oli varmaan juuri katsonut Matrixin ja innostunut siitä. Siellähän se potki vuorotellen ilmaa ja tolppia käsipainopaikalla. Loppupeleissä aika ärsyttävääkin. Puoli tuntia se siinä venkoili kun paikalla olin, ja lähtiessänikin vielä jatkoi.

Paikkavalinnasta :1:

rafael30 sanoi:
Eilen jälleen Liikuntamyllyssä tuli paikalle illalla joku 16-17 vuotias poika. Siinä se aikansa huhki painojen parissa, mutta pääasiallinen funktio salille oli kaverin mielestä se, että sinne voi tulla potkimaan seiniä.

:D Mistähän näitä lähiöiden kung-fu-mestareita oikein sikiää?

Joku aika sitten törmäsin nyrkkeilysalilla samantyyppiseen nuoreen viheltäjään, jota nyrkkeilytreenien sijaan tuntui kiinnostavan suurimman osan aikaa hönkiä treenivälineiden kimppuun otsa edellä. Siis kun muut tekivät esim. säkkiä 3min seteissä niin kaveri treenasi päärynäpalloa pukkaillen sitä otsallaan saman ajan!

Oli siinä salin ukkojen ilmeet hiukka :confused:-asennossa...

Mutsi soitti tänään, et joutus sairaalaan, käsi pillun päreinä, joutuu olee siel kolme päivää, ja mul on saatananmoinen krapula, eikä oo rahaa vast ku huomen..

Alkoholi tommost perkeleen kaatumist aiheuttaa.. ja pahan olon aamulla!

tässä tulee.. pitäkää housuistanne kiinni..

noni.. v*tuttaa se, että on naama turvoksissa ja olo helevetin väsynyt (kiitos hemmetin mässypäivän ja tortilloiden... joissa oli aivan liikaa suolaa). niin! ja sitten vielä se, että en ole päässyt salille koko viikonloppuna....

niin ja sekin vielä, että miehet valehtelevat pikkuasioista ja ovat tumpeloita ja jäävät vielä kiinni...

niin... ja se, että rakennekynsi irtosi...

niin ja se, että kahvi on loppu... ja..ja...ja...

ja se, että en edes muista mikä v*tuttaa eniten..

okeiokei... pms.. :wall:

Back
Ylös Bottom