Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Eilen yöllä tuli baari-illan päätteeksi bänät.

Se että huomenna on kaksi koetta. Ensimmäiseen kuuluu 300 sivua lakia ja kirjan sain perjantaina vasta. Toiseen kokeeseen 100 sivua powerpointissa investoinneista. Laatijana täysin urpo opettaja ja kalvoista ei yksinkertaisesti vaan opi mitään. Huomenna kokeen jälkeen duunin josta tullaan pois seuraavana aamuna jonka jälkeen kouluun uuteen kokeeseen. Aikaa lukemiseen ei jää ja kroppa on paskana univelasta. Sitten kun kokeet eivät mene läpi niin syksyllä odottaa 3-4 uusintaa. Lisäksi jos ovareita ei tule riittävästi niin uhkaa tukien sekä kämpän menetys. Vetää mielen tehokkaasti maahan ja suunnattoman tatin ottaan. Tulee sellanen fiilis ettei vaan jaksais.

Andy_T sanoi:
Täh? Kyselevät siis 21-vuotiaalta nuorelta naiselta että koskas sitä jälkikasvua pukkaa?

Kyllä muaki vituttais.
Joo... riippuu suvusta aika pitkälti. Olen kuullut myös äipältä ja siskolta, että vuosi sitten jossain koko suvun kissanristiäisissä (itse olin koko kesän ulkomailla) mua oli veikkailtu seuraavaksi jolle lasta pukkaa. Ei ollu kuulemma kaukana ettei lyöty vetoa siellä tilaisuudessa... prkl! Varsinkaan kun en ole ilmaissut sanallakaan siihen suuntaan.
:lol2:

Proteos sanoi:
Asuinpaikkasi "Varkaus" selittää kaiken...

:rock:

Kysymys ei ole omaisuus- vaan seksuaalirikoksesta.

No ei vais. Pitää sovitella vanhoja syntejä, joita onkin kertynyt jokunen.

Täytyykin tässä ryhtyä tekemään venyttelyharjoituksia, että mahtuu sitten pari Evon herapurkkia perseeseen.

Elämässä etteenpäin, sanoi sika kun teurastamoon läks.

Tällä hetkellä vituttaa vain oma ulkonäkö, muuten elämä ihan mallillaan. Treeni kulkee, kirjoitukset meni hyvin ja opiskelupaikka kauppakorkeastakin alkaa jo tuntua varmalta. Työpaikka kesälle on löysä ja saa vielä mukiinmenevää palkkaa.

Tietäiskö joku mistä löytäis sokean tytön? :)

Tyttöystävä ilmoitti että haluaa "pitää taukoa".Melkein puol vuotta kerittiinkin olla yhdessä,itse haluaisin vielä yrittää ja kovasti emäntä sano musta vielä välittävänsä....
Naiset-ota niistä nyt selvää.

Raven sanoi:
Miksiköhän haluaa kesällä "pitää taukoa".. :rolleyes:

Niinpä...ei kai nyt sentään,kiltti tyttö kun on.Sitapaitsi tämä on niin pieni kaupunki että hyvin nopeasti jäisi kiinni.Ja silloin saattaisin suuttua :curs:

Vituttaa sellanen ku joku sanoo että "ollaan ystäviä". Vittu ei sitä tarvi sanoa jos ei oikeesti halua olla ystävä. Parempi että jättää sanomatta ku se että meikäläinen oikeesti luulee että tässä nyt ollaan sydän ystävyksiä, ja odottaa jonkinlaista tukea ja apua(jota ei tipu) elämäni hirveimmillä hetkillä. :wall:

Annie Stark sanoi:
Vituttaa sellanen ku joku sanoo että "ollaan ystäviä". Vittu ei sitä tarvi sanoa jos ei oikeesti halua olla ystävä. Parempi että jättää sanomatta ku se että meikäläinen oikeesti luulee että tässä nyt ollaan sydän ystävyksiä, ja odottaa jonkinlaista tukea ja apua(jota ei tipu) elämäni hirveimmillä hetkillä. :wall:

Annie puhuu asiaa!
Oman kokemukseni mukaan "ollaan ystäviä"tarkoitttaa samaa kun"en halua ikinä nähdä sua,painu vittuun mun elämästä"

jussila.jpg

okeeei..

Tänään sylettää se, että päässä viiraa jo niin lahjakkaasti, ettei pääse kotoa ulos.

Meni diettikin vituiksi.. jeejee.. veikkaisin, että syyttävä keskisormi ojentuu tuolla sujuvasti valehtelevalle perkeleen mörrimöykylle!

Niin kun riitoihin tarvitaan aina kaksi, mutta minähän en ole koskaan syypää mihinkään.. niin..

piiskaa mulle!

Back
Ylös Bottom