Missukka sanoi:Fillarin etukumista lähti ilmat eilen. Siellä on reikä. ihan on littanana. Hiphei ja kenellä se olikaan se 10kilsan duunimatka. Mutta kävelemällä pääsee jeepäjee.
Voisko sen ehkä paikata?

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Missukka sanoi:Fillarin etukumista lähti ilmat eilen. Siellä on reikä. ihan on littanana. Hiphei ja kenellä se olikaan se 10kilsan duunimatka. Mutta kävelemällä pääsee jeepäjee.

Niin oli tarkoitus paikata kunhan saan sen sinne kotiin 10 kilometin päähän raahattua!juu sanoi:Voisko sen ehkä paikata?![]()
Wikke sanoi:...ei näyttäisi olevan kesätöitäkään vaikka on kyllä haettu moneen paikkaan, no jospa sitä jotain löytyis.
Eipä paljoa sinua arvostanu sitten. Mutta kyllä ero pitäisi tehdä kasvotusten.tikkuniska sanoi:Tyttöystävä päätti vuoden kestäneen suhteen sähköpostiviestillä :itku:
naksu sanoi:Milloin teitä on viimeksi vituttanut aivan vitusti? Mua vituttaa just nyt. Sain meinaa oksennustaudin ja samalla on kylppäriremppa, joten kämpässä ei ole vessaa... Onneks voi kuitenkin juosta ovesta ulos laattaamaan kadulle... ihanaa.
H.C sanoi:Eilen tein maastevetoa. Siinä reilun parin metrin päässä maastavetopaikasta on sitten käsipainot. Noh, olin tehnyt lämmittelyt ja yhden sarjan kun siihen käsipainojen viereen tuli semmonen lukio-ikäinen tyttö tekemään vatsoja (siinä kohtaa kun saa jalat hyvin ettei ne liiku). Tyttö kerkes tehä ensimmäisen sarjan kun kaksi nuorta (16-18) tyyppiä tuli siihen viereen tekemään hauista. Niistä toinen otti ehkä 20 kilon painon ja alko tekemään Scott-penkissä epäpuhtaita oisko ollu kakkosia. Toinen otti vähän realistisemmat painot mutta jäi tekemään hauista alle metrin päähän tytöstä. Molemmat tuijottelivat tyttöä jopa sarjojen aikana. Minä meinasin purskahtaa nauruun kun kattelin poikien touhua ja päätin tehä yhden sarjan ja lähtee toiselle puolelle salia. No pienellä salilla joutuu huomaamaan pakostakin muiden tekoset, se tyttö lähti pois siitä tekemästä vatsoja, meni tekemään selkää siihen mun lähettyville. Tää isottelija (ainakin painojen suhteen) lähti perään, vaikka ei enää mitään liikettä tehnytkään, se vaan pyöri siinä ympärillä. Toinen otti jostain puhelimensa ja muuta elektroniikkaa joita pyöritteli käsissään yrittäen esitellä niitä tytölle, ennen kuin lähti. Voi helevetti, taas johonkin nurkkaan ettei mene nauramiseks. Lopulta molemmat lähti ja voitte uskoa että tyttö oli helpottunut.
En oo koskaan nähny tuossa mittakaavassa noin selkeetä ja surkeeta naisen isku tekniikkaa. Sääliks kävi poikia ja sitä tyttöä, sillä en usko että se oli mitenkään nautittava tilanne.
Jimbe sanoi:Jooh jotenkin tuntuu olevan toi scott-penkki aina semmonen kauhee show-off paikka. Oon nähny vaikka kuinka monta kertaa kun lukio-ikäiset vääntää siinä paljon isommilla painoilla kun mitä pystyy tekeen vain jollain 1/3 liikeradalla.

rafael30 sanoi:Eilen jälleen Liikuntamyllyssä tuli paikalle illalla joku 16-17 vuotias poika. Siinä se aikansa huhki painojen parissa, mutta pääasiallinen funktio salille oli kaverin mielestä se, että sinne voi tulla potkimaan seiniä.
-asennossa...