Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Vituttaa lukion oppilaskunnan hallituksen hommat. Ihan ilosesti oon mukana noissa koulussamme duunattavissa hommissa ja näin. Mutta taannoin koulussa kävi lukiolaisten liitosta vierailija, joka selitti helvetisti piiritoiminnasta ja koko liiton toiminnasta ja ylipäätänsä kaikesta lukiolaisten liiton toiminnasta. Nyt sitten kaikki muut meidän hallituksen jäsenet on ihan kiihkossa tosta hommasta, että pitää laukkoa 16 kertaa kuukaudessa pitkin Suomea liittokokouksissa ja piirikokouksissa ja kaikissa vitun kissanristiäisissä jossa järjestäjänä on lukiolaisten liitto.
Ainoa vaan, että mua ei vois vähempää kiinnostaa, miten jollain Pertti Perusjätkällä menee Parkanon lukiossa, niin miks vittu mun pitäs sitten muiden asioita kiertää järjestämässä ympäri Suomea... Sitten muut laukkoo noilla reissuilla ja ite jään kouluun opiskelemaan ja saan kuulla hirveää vittuilua siitä, miksen ollut, jäit paljosta paitsi, yms. yms. KAI MÄÄ NYT VITTU OISIN MUKAAN LÄHTENY JOS KIINNOSTAS.
Haluan vielä korostaa sitä, että ihan mukavaa olla mukana oman koulun sisäisessä hallitustoiminnassa, mutta tuo "Nyt laitetaan kaikkien Suomen lukiolaisten asiat kondikseen"-henki ei iske meikään. En oo ees lukiolaisten liiton jäsen ja omassa koulussa on asiat aivan tarpeeks hyvin...

Aika söpöä kun luulette oikeasti vaikuttavanne johonkin. Ja vielä koko Suomen mittakaavassa, hahaha. :D

Otto oli suljettu ja OP:n konttori on auki ma-ti. Tähän on tultu, että kansalainen ei saa omia rahojaan ulos pankista halutessaan. Eikö pankkipalvelujen pitäisi olla lailla turvattuja? Vai pitääkö tässä kohta hakea "yleisavaimella" rahaa konttorista.

Unet. Nyt yli viikon putkeen nähnyt joka yö samanlaista painajaista, ja aina herää aamulla ihan vittuuntuneena ja masentuneena.

VOI SAATANAN VITTU PERKELE :curs: :curs: Jimmsille soitin perjantaina puuttuvista emolevyn korokeruuveista, jäbä puhelimen toisessa päässä lupasi postittaa. Odottelin maanantain, ei näkynyt. Tiistaina odottelin neljään asti, ei näkynyt. Soitin siten eilen Jimmsille, että missä helvetissä ne viipyy, että pitäis pikkuhiljaa saada tuo kone läjään (1,5vk seisonut puuttuvien emon korokeruuvien takia). Muija puhelimessa sitten sanoi, että odottele huomiseen ja soita sitten mikäli ei ole tullut, niin hän laittaa uudet postiin. Tänään päiväposti tuli jo, eikä korokeruuveja sisältävää kirjettä vieläkään näkynyt. Miten helvetissä yhden kirjeen lähettäminen voi olla noin vaikeaa / kestää postilla noin kauan. Mulla perjantaina lähti Helvetin iso paketti Saksasta tulemaan kohti suomea, oli tiistaina noudettavissa. Jimmsiltä yksi kirjekuori ei näköjään ehdi samassa ajassa perille. MITÄ VITTUA SAATANA :curs: tapan kohta jonkun.

Taloyhtiön pyörävarasto vituttaa. Nytten kun on pakkaset alkanu, niin jokainenhan talon asukas tunkee pyöränsä varastoon talvivarastoon, niin eiks joku saatanan kakara tunkee myös skootterinsa myös pieneen varastoon, niin ettei sinne meinaa mahtua enää omaa pyörää ja mie vielä käytän pyörääni melkein joka päivä. Kiva yrittää hakee omaa pyörää ylitäytetystä varastosta. Saaks edes skoottereita säilyttää pyörävarastossa? Paha mennä valittamaan asiasta, kun ei oo varmuutta kenen se edes on.

No en mä tiedä vituttako tää niin ankarasti mutta semisti kuitenkin. Eli Jimin homma haltuun ohjelma. Ainoot ketä tää hullun hauska ohjelma naurattaa taitaa olla nää 2 apinaa siellä "HQ:ssa" jotka räkättää todella aivokuolleille jutuille. Mies se tulee räkänokastakin muttei tyhjän naurajasta sanoi pappa.

edit. Voisi olla sinänsä kohtuullinen konsepti jonka noi kaksi paviaania pilaa.

Suunnittelin salille menoa hyvän matkaa kolmatta päivää, ja kun sitten menin, ei kulkenu yhtään. Kaikki oli raskasta ja päin prinkkalaa.

Vitunmoinen flunssa, joka jatkunu koko viikon. Ei oo kouluun päässy eikä salille. Vittu! Onneks huomenna alkaa vkl ja voi chillailla rauhassa.

Rahattomuus, röökii pitäs saada..märkääki on ei stögöt nappaa..Ja kunno stögiksetki nykyään vitu harvassa, mitkä kuivalla spotilla ja helppo potkia seinästä..

Voi vittu sain taas parkkisakot. Eilen tulin kotiin joskus ysiltä illalla ja missään ei ollut parkkipaikkoja. Jätin auton sitten tienreunaan liian lähelle suojatietä. Kun lähdin töihin kasilta, niin eiköhän sitä ollut jo parkkisakko tuulilasissa. Ne oli heti aamusta käyneet sakottamassa mua.

Harvemmin tulee tänne kirjoitettua mitään. Mutta nyt on vaikeeta, oikeastaan raastavaa. Tuli selväksi kyllä mitä moni ajattelee lemmikin omistamisesta (sehän on vain eläin, sen voi heittää pois), mutta olen aika vakuuttunut että kyseisten mielipiteiden omistajat eivät ole omistanut lemmikkiä. Ei lemmikistä noin vaan luovuta esimerkiksi jonkun vieraan ihmisen vuoksi, ei millään. Mutta minä joudun nyt luopumaan lemmikistäni koska sen sydän ei kestä. Se kuolee joko äkkikuoleman, tai sen keuhkot täyttyy nesteellä ja se tukehtuu (tätä ennen toivoisin ehtiväni viedä sen piikille). Yhteistä aikaa minulla ja koiralla ei ole enää kauaa.

Olen nyt töissä, parille työkaverille olen kertonut tilanteen. Kyllä sen mun naamasta salettiin näkee että nyt ei ole kaikki hyvin. Pystyn pitämään itseni jotenkin kuitenkin kasassa. Mutta yksi työkaveri ei, en tajua itkeekö se mun puolesta? Kuulen nyyhkytystä viereisestä huoneesta. En ole niin itsekäs ettenkö luulisi ettei muilla ole huolia mutta tuo taitaa muistella omaa edesmennyttä koiraansa ja nyyhkyttää sen vuoksi. Ei helpota yhtään.

Nyt mä kyllä teen niin että lähden lounaan syömisen sijasta kävelylle ja poltan savukkeita.

Harvemmin tulee tänne kirjoitettua mitään. Mutta nyt on vaikeeta, oikeastaan raastavaa. Tuli selväksi kyllä mitä moni ajattelee lemmikin omistamisesta (sehän on vain eläin, sen voi heittää pois), mutta olen aika vakuuttunut että kyseisten mielipiteiden omistajat eivät ole omistanut lemmikkiä.

Uskoisin, että useimmat tätä mieltä olevat ajattelevat tilanteen suunnilleen niin, että "ottaisinko kissan vai kumppanin", eikä niin, että oikeasti on jo olemassa joku lemmikki, jonka suhteen päätös pitäisi tehdä.

Tuli selväksi kyllä mitä moni ajattelee lemmikin omistamisesta (sehän on vain eläin, sen voi heittää pois), mutta olen aika vakuuttunut että kyseisten mielipiteiden omistajat eivät ole omistanut lemmikkiä. Ei lemmikistä noin vaan luovuta esimerkiksi jonkun vieraan ihmisen vuoksi, ei millään..

Olen kanssasi täysin samaa mieltä. Kukaan ihminen ei voi korvata lemmikkiä. Itse en luopuisi koirastani kenenkään muun, kuin lapseni takia. Ensiksi toki tekisin kaikkeni, ettei tarvitsisi luopua..

Voimia !:love:

Olen pahoillani Naene jos sulla on paha mieli noista jutuista. Lemmikin menettäminen on tosi surkeeta ja minä olen aina itkenyt kun porukoiden koira tai kissa kuoli. Asia vain tossa ketjussa oli kuten Ultimecia sanoi, että kumppani menee eläimen ohi minun ja joidenkin muiden kirjoissa.

Ei toki tullut paha mieli niistä jutuista, vaan paha mieli on vaan itsekkäästi omasta surusta. Koira ei itse tiedä että siinä mitään vikaa on niin tavoite on synkistellä kodin ulkopuolella ja himassa sitten koiran kanssa tekemään kaikkea mistä se nauttii <3

Back
Ylös Bottom