Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Tuohon koiran lopettamiseen jos joku ei ymmärrä niin olen aina kertonut että se koira on täysin minun vastuulla ja minä joudun tekemään päätöksen sen elämästä ja se on viaton eläinkappale joka ei voi koskaan ymmärtää minun päätöstä. Ja sen jälkeen kertonut että koska meillä ei ole lapsia niin koirat on meidän perheen pienokaiset. Sen jälkeen aika monella on tullut sellainen ahaa elämys.

Omat harmitukset: polvi ja olkapää.

Oon kohta vuoden käyny koulua ja tossa pari kuukautta sit lopetin portsarin hommat että jaksaisi paremmin koulussa. Ei menisi aina unirytmit vituiks, enemmän lepoa ja tietysti se shaiba mitä töissä tulloo. Noo en kuitenkaa oo osannu mukautua tulojen romahtamiseen ja nyt ollaan niin persauki ku voi olla. Onneks parin vuoden aikan tullu naama tutuksi ympäriinsä niin saa haluttaessa keikkoja tehdä. Silti vituttaa kun ajatteli jo noista päässeensä. Vaikka parhaillaan aivan mahtavaa hommaa oliski.

Kipeenä on tullu pari viikkoa oltu, melkeen koko viime viikko kuumeessa. Tänään jänskätti vähän mennä tunneille, aika paljon jo parista hiton valinnaisesta tuli korvaavia tehtäviä. Ens viikol vast tietää miten käy muiden aineiden kanssa, en tiedä jääkö kurssit kesken.
Sitku mä oon niin saamaton ni kävin vast tällä viikolla sairaalassa, ei siis lääkärin todistuksia viime viikolle tai sitä aiemmin. Prkl en ymmärrä läsnäolopakkoa tunneilla..jos hommat hoitaa kuitenkin ja osaa/oppii asiat. Jos tuet lähtee nyt niin sit voi olla et skole jää siinä samassa.

Sit sain just tietää et faija on ottan ja muuttan thaimaasee. Kiva katella ikkunast tota sadetta nyt..Niin ja näemmä joku huora sil on pyöritykses, mun itteni ikäinen. Olis pitäny suostua joskus kun faija kyseli että jatkanko hänen "firmaa" kuhan hän siirtyy eläkepäiviä viättämään. Vittu se ees oo eläkkeel viel, alaiset vaan hoitaa kaiken työn nykyään..

joss joss mut mut...:D Pää kirjaan-->

Voi vittu sain taas parkkisakot. Eilen tulin kotiin joskus ysiltä illalla ja missään ei ollut parkkipaikkoja. Jätin auton sitten tienreunaan liian lähelle suojatietä. Kun lähdin töihin kasilta, niin eiköhän sitä ollut jo parkkisakko tuulilasissa. Ne oli heti aamusta käyneet sakottamassa mua.

Mä tulin kans pari päivää sit autolle ja katoin että mitä V****A, sakkolappu ikkunassa, vaikka parkkikiekko laitettu ja kaikki ok.No joku olikin tehnyt källin kun sakkolapussa rekkari oli väärä ja auton merkkikin.Oli joku unohtanut parkkikiekkonsa ja härskisti pistänyt lapun varmaan viereiseen autoon, no saapi korotetun uusinta sakon varmaan kotiinsa:hyper:

Tulin sitten kipeäksi. Flunssa. Varmaan viikon oli pikku kurkkukipua ja sellaista, että tulenko vai enkö tule kipeäksi ja nyt se sitten iski. Olin aamulla puoli tuntia töissä ja havaitsin, että ei tästä tule yhtään mitään ja varasin lääkäriajan.

Ja voi vittu, kun tulin kotiin. Olin sohvalla läppäri sylissä ja siihen sammahdin, kun väsytti niin perkeleesti, kun koko viime yö meni niistäessä. Ehdin kai puoli tuntia torkkua, kun eukko tuli itse herättyään kertomaan, etten saa käyttää sohvatyynyä tyynynä. Taas jotain naisten neuroottisuutta. Reilukerhosta hyvää päivää, kun toinen tyytyväisenä nukkuu ja tullaan herättään jonkun tyynyn takia. Ei ole oikein, ei.

Vittu kun vituttaa. Ihan muuten vaan. Kunnon teiniangstit päällä, hermot on kireellä, kuin viulun kieli. Läppäri meinas lentää ikkunasta ja luulen, että vahingoitan seuraavaa ihmistä, joka puhuu mulle poikkkitelaisen sanan.

Poskiontelontulehdus, antibiottikuuri kohta loppuu mutta ei oikeen olo meinaa parantua. Väsyttää ja vituttaa. Plus vedin kauheat kännit viikonloppuna ja vieläkin on jotenkin paska fiilis. Alkoholinkäyttöä olen vähentänyt tosi paljon, pääsi nyt taas lipsahtamaan. Jos nyt loppuisi tuo ryyppääminen...

Lisäksi olen ihan rapakunnossa, en ole ikinä ollut näin läski ja hiuksetkin lähtee. Pakko skarpata jos haluan vielä joskus harrastaa seksiä.

Saatana sentään. Huomenna töihin. Ja aivan vitun paskalla palkalla aivan vitun turhaa hommaa ja voi vitunvittu mä sanon taas kun motivaatio on niin helvetillinen. SAATANA!!!

Autoon oli murtauduttu viime yönä. Takasivulasi paskana ja soitin varastettu. Vituttaa menetetty työika ja yleinen säätäminen jonka asia aiheuttaa. Ja se että se mulkku ei varmaan edes jää kiinni.

Vituttaa niin vitusti nuo perkeleen lipputrokarit. Jätin aamulla töissä kahvitunnin väliin että saan "varmasti" liput Black Sabbath:in keikalle, ja vitut. Vaihteeks lippupalvelun sivut niin tukossa ettei tullut mitään. Oisko ensimmäiset liput tullu huutonettiin joskus tunnin lipunmyynnin aloittamisen jälkeen

Voi vittu että voi yle areena toimia huonosti. Minuutin välein puskuroi, eikä katsomisesta tule mitään. Jos jättää pauselle, niin saattaa mennä jopa 2 minuuttia putkeen. Wohoo. Kai tää on jotain vittuilua niille, jotka eivät maksa tv-maksua.

Vittu joutuu jo toisen kerran meneen sanoon noilla alakerran mulkuille että pistää sitä volumee pikkkasen pienemmälle tähän aikaan.
Aattelin pistää vaimon hakkaajaan päälle ja mutkan vyölle jos menis nyt jakeluun.

Vittu joutuu jo toisen kerran meneen sanoon noilla alakerran mulkuille että pistää sitä volumee pikkkasen pienemmälle tähän aikaan.
Aattelin pistää vaimon hakkaajaan päälle ja mutkan vyölle jos menis nyt jakeluun.
Tollasia varten pitää omistaa tälläinen, ite oon jo hommannut :D:

marinestank.gif

kaikki. päätin aloittaa taas aktiivitreenauksen muutaman vuoden jälkeen - sen verta läskiä tullut vartaloon. ja moro vanhoille tutuille :D

Vituttaa kaikki feissarit ja muut rahaa keräävät hipit. Jos maailmassa kuolee 10 miljoonaa ihmistä vuodessa nälkään, niin eikö se kerro että täällä on jo liikaa väkeä eikä ruokaa riitä kaikille?? Voisi romuttaa nämä YK:n ja Unicefin ruokaohjelmat ja ottaa tavoitteeksi saada ainakin 30 miljoonaa vuodessa kuolemaan nälkään. Saataisiin balanssi takaisin ihmiskunnan kasvuun.

Back
Ylös Bottom