Vituttaa lukion oppilaskunnan hallituksen hommat. Ihan ilosesti oon mukana noissa koulussamme duunattavissa hommissa ja näin. Mutta taannoin koulussa kävi lukiolaisten liitosta vierailija, joka selitti helvetisti piiritoiminnasta ja koko liiton toiminnasta ja ylipäätänsä kaikesta lukiolaisten liiton toiminnasta. Nyt sitten kaikki muut meidän hallituksen jäsenet on ihan kiihkossa tosta hommasta, että pitää laukkoa 16 kertaa kuukaudessa pitkin Suomea liittokokouksissa ja piirikokouksissa ja kaikissa vitun kissanristiäisissä jossa järjestäjänä on lukiolaisten liitto.
Ainoa vaan, että mua ei vois vähempää kiinnostaa, miten jollain Pertti Perusjätkällä menee Parkanon lukiossa, niin miks vittu mun pitäs sitten muiden asioita kiertää järjestämässä ympäri Suomea... Sitten muut laukkoo noilla reissuilla ja ite jään kouluun opiskelemaan ja saan kuulla hirveää vittuilua siitä, miksen ollut, jäit paljosta paitsi, yms. yms. KAI MÄÄ NYT VITTU OISIN MUKAAN LÄHTENY JOS KIINNOSTAS.
Haluan vielä korostaa sitä, että ihan mukavaa olla mukana oman koulun sisäisessä hallitustoiminnassa, mutta tuo "Nyt laitetaan kaikkien Suomen lukiolaisten asiat kondikseen"-henki ei iske meikään. En oo ees lukiolaisten liiton jäsen ja omassa koulussa on asiat aivan tarpeeks hyvin...
Aika söpöä kun luulette oikeasti vaikuttavanne johonkin. Ja vielä koko Suomen mittakaavassa, hahaha. :D