Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Oma tyhmyys

Kävin kaupassa... Ostin pari tuotetta, plussakortilla olisin saanut parin euron paikkeille, muuten teki joku päälle 3-5€, menin ja maksoin ilman plussakorttia ja sitten myyjä vielä kysyi että onko plussakorttia, ajatuksissani sanoin että ei, sitten katoin kuittia ja kysyin että eikö nää ollut halvemmalla, myyjä oikein leveällä hymyllä ja melkein repesi sanoakseen "plussakortilla olis saanu halvalla"... vittu että osaa pienet asiat vituttaa ja jäädä mieltä kaivelemaan...

Vituttaa ku ruoka himottaa! Hienosti rimmaa toi lause. Eiku oikeesti hitsin pimpulat sentään, ku tekis niin mieli vetää nassu täyteen mättöruokaa just nyt! Mutta enpäs vedä vaan vittuunnun sen sijaan ja meen nukkumaan.

Paskana on koko mies. Joka paikkaa kolottaa. Tänään tuli ihme vihlonta toiseeen(terveeseen) olkapäähän. Onhan noita tieten kumpiakin vihlonu heti uuden harrastuksen myötä. Nivusta särkee kyykätessä. Mitähän h*lvettiä sitä kohta enää pystyy tekee täysillä tehoilla. Pitää varmaan siirtyä oikeasti kohta johonkin kuviokelluntaan... Tai no sitten luultavasti tulis joku ihottuma...

Paskana on koko mies. Joka paikkaa kolottaa. Tänään tuli ihme vihlonta toiseeen(terveeseen) olkapäähän. Onhan noita tieten kumpiakin vihlonu heti uuden harrastuksen myötä. Nivusta särkee kyykätessä. Mitähän h*lvettiä sitä kohta enää pystyy tekee täysillä tehoilla. Pitää varmaan siirtyä oikeasti kohta johonkin kuviokelluntaan... Tai no sitten luultavasti tulis joku ihottuma...

Komppaan täysin! Tuntuu et kaikki vaivat kasaantuu ja normipalkkari vaihtunu lähinnä buranaan..

Viimeinen pisara oli tänään salilla kun kello oli sen verran et ainoana paikalla.. Noh perusvenyttelyjen jälkeen ennen kotiinlähtöä menin väärinpäin keikkumaan siihen perkeleen selänvenytys laitteeseen. Tottakai alaselässä paukahti taas kerran ja iski sen helvetin fasettinivelen mikälie jumiin niin ettei pystynyt kumartumaan enää siitä ylös tai mihinkään suuntaan.. No pää punasena useemman minuutin siinä tärisin kunnes heilautin jalkani irti ja nasautin itseni pää edellä siitä alas.. Sattu aivan saatanasti. :david:

Ja toissapäivänä piti penkissä olla pitkästä aikaa lyhempää kuuden toiston sarjaa ohjelmassa kovemmilla raudoilla.. Muna pystyssä aloin vetelemään ekaa sarjaa ja kulki kuin unelma, kunnes vikassa toistossa sitten jotenkin niska paukahti ja iski järjetön hedari. Jäi koko sali siihen ja tuntu hetken et lähtee taju.

Vituttaa niin paljon et taidan pitää kerranki 2 päivän levon ja tyytyä runkkaamaan kotona.. tai tuskin sekään luonaa kun oikee ranne rinnallevedoista ottanut sen verran hittiä.. ja pimppiä nyt en saa kuitenkaan.. Vittu.:curs:

Vuorokaudessa on liian vahan tunteja.
Olen taas kerran haalinut itselleni niin paljon kaikenlaista etten ehdi nukkua, syoda kunnolla (olen viimeksi syonyt kotona yli viikko sitten) enka pysty keskittymaan mihinkaan kun olen niin kertakaikkisen poikki. Taytyy tehda seminaaritehtavia, kayda luennoilla, lukea ja ymmartaa asiat, kayda urheilemassa, tehda vapaaehtoistyota, olla hyva tyttoystava, nahda kavereita, kayda toissa... Ja kaikki taytyy tehda taydellisesti koska ylpeys ei anna periksi myontaa ettei ihan oikeasti jaksa. Heraan paivasta riippuen klo 7-9 aamulla ja olen kotona lahempana kolmea yolla. Rentoina paivina ehdin kipaista kotona vaihtamassa vaatteet. En vaan yksinkertaisesti jaksa enaa! Miksei vuorokaudessa voi olla vaikkapa 30h niin ehtisin nukkua kunnolla ja kaikki olisi taas hyvin. Arrrgh.

^Oonkin ite pohtinut että mitä jos viikossa olisikin vain 6 päivää. Tuon seitsemännen vuorokauden tunnit jaettaisiin sit niille kuudelle päivälle, vuorokausi olisi tällöin siis 28h. En toisaalta tiedä onko tuon yhden päivän poistaminen järkevää vai kannattaisiko vain lisätä tunteja vuorokauteen? Pointti on kuitenkin siinä että työajat ym pysyy samana mutta jää enemmän vapaa-aikaa. Mielenkiintoista ajatella jos tälläinen tapahtuisi. =)

JUMALAUTA!:curs::curs::curs: Miten helvetissä saan kammettua itseni aamulla ylös sängystä? Tänään oli lääkäriaika, jota oon venannut maaliskuusta saakka. Aika oli 1130 ja menin nukkumaan 0300, koska uni ei aikaisemmin tullut. Herätyskello oli soimassa 0900, mutta en edes muista että olisin sen lyönyt pois päältä.

9/10 aamusta on ongelmia heräämisen kanssa, tuo 1/10 on lähinnä silloin, kun ei tarvitse herätä herätyskelloon. Joku sanoo kohta, että "se on vaan noustava ylös kun kello soi" - joo, vähän vaikeaa kun en edes muista kellon soimista. Nytkin tuli tuosta sitten vajaa 40e sakko mille olisi kyllä ollut muutakin käyttöä.

JUMALAUTA!:curs::curs::curs: Miten helvetissä saan kammettua itseni aamulla ylös sängystä? Tänään oli lääkäriaika, jota oon venannut maaliskuusta saakka. Aika oli 1130 ja menin nukkumaan 0300, koska uni ei aikaisemmin tullut. Herätyskello oli soimassa 0900, mutta en edes muista että olisin sen lyönyt pois päältä.

9/10 aamusta on ongelmia heräämisen kanssa, tuo 1/10 on lähinnä silloin, kun ei tarvitse herätä herätyskelloon. Joku sanoo kohta, että "se on vaan noustava ylös kun kello soi" - joo, vähän vaikeaa kun en edes muista kellon soimista. Nytkin tuli tuosta sitten vajaa 40e sakko mille olisi kyllä ollut muutakin käyttöä.

Protip: Pistä esim. kännykän herätys soimaan jonnekkin unisen kouran ulottumattomiin. Pakko siinä on sitten nousta ainakin se puhelin sammuttamaan, kun se raivoaa siinä viiden metrin säteellä.

Huuto.net

Heti kun ei ole toimitus perillä parissa päivässä niin tulee negatiivista palautetta. Ihan kun olisi mun vika jos Posti säätää. Vittu kun vituttaa tollaset joka asiasta valittavat pilkunnussijat.

Tai mitäpä jos vaan jättäis sen sunnuntain järjestelmällisesti tyhjäksi kaikesta ja vaan lepäilis ja ottais rennosti :)

Mulla on periaatteessa sunnuntai vapaa, mutta periaatteessa ei koska silloin siivoan taloa, kayn kaupassa, teen seuraavan viikon koulujuttuja, kirjoitan taman lukukauden arvosteltuja esseita jne. Teen siis niita asioita mita en viikolla ehdi tehda. Aamulla saa onneksi kylla nukkua pitkaan :haart:

hei, itsehän nukun viikolla 3-5 tuntia yössä ja viikonloppuisin yötöistä riippuen 3-12. Väsyttäähän se, mutta yhdellä 10 h unella pärjää koko viikon.

Mina taas olen niita ihmisia jotka mielellaan nukkuisivat sen 8h yossa ja jos pitkan aikaa tulee vahemman unta, olo on tosi kohmeinen. Lisaksi stressaa, arsyttaa, vasyttaa jne.

Back
Ylös Bottom