Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

^Oonkin ite pohtinut että mitä jos viikossa olisikin vain 6 päivää. Tuon seitsemännen vuorokauden tunnit jaettaisiin sit niille kuudelle päivälle, vuorokausi olisi tällöin siis 28h. En toisaalta tiedä onko tuon yhden päivän poistaminen järkevää vai kannattaisiko vain lisätä tunteja vuorokauteen? Pointti on kuitenkin siinä että työajat ym pysyy samana mutta jää enemmän vapaa-aikaa. Mielenkiintoista ajatella jos tälläinen tapahtuisi. =)

Kannattaa pohtia vielä miten ehdotuksesi vaikuttaisi uuden 28 h:n vuorokauden valorytmiin. Keskiviikkona aurinko laskee kun pitäisi aamulla lähteä töihin :jahas:

Anteeksi, mutta pakko kysyä. Miten tämä on edes mahdollista? Mä en ole saanty kohta 20v ajouran aikana yhtäkään sakkoa vaikka sitä joskus tuleekin ajeltua ylinopeutta. Ajatteko te jatkuvasti jalka lattiassa?

Ekojen sakkojen syy perjantai-ilta 23.30, toiset 60 km/h alueella 72 km/h ja kolmannet 60 km/h alueella kamera-autoon 74 km/h. Kun ajaa n. 40 000 vuodessa ni joskus se ote vaan herpaantuu :D Toisaalta, mun normaali maantie vauhti on noin 140 km/h, niin melko hyvällä vainulla on tullu ajeltua :D

Ekojen sakkojen syy perjantai-ilta 23.30, toiset 60 km/h alueella 72 km/h ja kolmannet 60 km/h alueella kamera-autoon 74 km/h. Kun ajaa n. 40 000 vuodessa ni joskus se ote vaan herpaantuu :D Toisaalta, mun normaali maantie vauhti on noin 140 km/h, niin melko hyvällä vainulla on tullu ajeltua :D

Tuosta voi vain itseään syyttää. Itse ajan 50-60 tkm vuodessa ja nyt ei ole kahteen vuoteen tullut sakkoja. Edelliset sakot tuli kun vetasin kuudenkympin alueella kameraan kun luulin että rajoitus on 80. Ylinopeutta tulee ajettua noin 4-8 kilometriä yli sallitun, mutta tuohon ei ole vielä puututtu. Mutta täyttä hölmöyttä ajaa maantiellä normisti 140 km/h, sillä tyylillä se kortti varmasti häipyy.

Pitkästä aikaa kävin eilen kaupungin salilla....
About 10 ihmistä vääntää haukkaa isoilla painoilla kauheilla heijareilla...Joku kaveriporukka päätti ottaa alaselkäkääntö ykkösiä..Aina kun oon ollut salilla, istuu käsipainojen luona tekemässä haukkaa...Sitten lopussa piti viimeistellä ojentajat pushdown tiputussarjoilla, niin 6 ihmistä vuorotellen teki pushdowneja siten, että joku teki pientä nytkytystä suorilla käsillä (Otti varmaan enemmän epäkkäisiin, kuin ojentajiin..) ja joku antaa taljan mennä täysin ylös , hyppää ja työntää kahvan alas kehonpainolla...

Go to gym, 'shoulder+tricep day' - Curlbros are eerwhere! curling in the squat rack, curling in the power rack, curling on the benches, curling in front of the weight rack, curling on the treadmill, curling on the bike, go to bathroom - curling in the toilets, go to showers - curling in the showers, leave - curling in the doors ....guy curling in metro.

Nyt hajottaa. Hajottaa niin vitusti. Kävinpä kaupassa. Ostin kamalan kasan kaikkea, mutta tietysti unohdin yhden asian. Voitaikinan. No, en jaksanut enää kävellä takaisin kauppaan, vaan ajattelin, että haen kotimatkalla Siwasta, joita on matkan varrella kaksin kappalein. Menin ensimmäiseen Siwaan, ei ollut. Menin toiseen, ei ollut. Siwassa ei vittu ole edes niin tavallista juttua, kuin voitaikina. Vittu mitä paskaa. Ei auttanut muu kuin ajella takaisin sinne vitun Cittariin, yhden väsyneen voitaikinapaketin takia. Ja taas sai auto niin vitusti runtua, että senkin elinikä lyheni varmaan monta vuotta. Rankaisen aina sitä omasta vitutuksestani.

:hyper: Pahoittelen huvittuneistuuttani mutta ei voi muuta kuin nauraa, koska olen ihan täysin samanlainen. Sun juttuja muutenkin kun lukee niin tulee monesti mieleen, että olet varmaan mun kauon kadoksissa ollut velipoika :D

Miksei firefox ikinä vastaa.... :wall::kakka:

Ei ollu selkä kunnossa ni en ollu "onneks" sillä hetkellä menossa kyykkäämään, mutta jotain huvituksen sekaista ihmettelyä herätti yhden ihan treenatun oloisen tyypin puuhat kun sen piti mennä kyykkyhäkkiin tekemään penkkipunnerrusta. Siis siten, että makaa selällään lattialla siinä. Eihän siinä silloin ollut mitään suurta ihmetystä kun aikoinaan lukiossa treenatessa jotkut sitä muistaakseni teki, sen vielä jotenkin silloin ymmärsi kun ei ollut turvarautoja penkissä, mutta miksi tehdä tuolla salilla kun on kaksi penkkiä vapaana, molempiin turvaraudat? En ymmärrä saavutettua hyötyä :jahas:

Ei ollu selkä kunnossa ni en ollu "onneks" sillä hetkellä menossa kyykkäämään, mutta jotain huvituksen sekaista ihmettelyä herätti yhden ihan treenatun oloisen tyypin puuhat kun sen piti mennä kyykkyhäkkiin tekemään penkkipunnerrusta. Siis siten, että makaa selällään lattialla siinä. Eihän siinä silloin ollut mitään suurta ihmetystä kun aikoinaan lukiossa treenatessa jotkut sitä muistaakseni teki, sen vielä jotenkin silloin ymmärsi kun ei ollut turvarautoja penkissä, mutta miksi tehdä tuolla salilla kun on kaksi penkkiä vapaana, molempiin turvaraudat? En ymmärrä saavutettua hyötyä :jahas:

olisko tehnyt lattiapunnerrusta? http://www.youtube.com/watch?v=T_Vgl78sleQ

edit: hidas

No ehkä siinä tuota juuri haettiin, mutta tekotapa oli vähän väärä, koska käsittääkseni ideana on laskea kyynärpäät maahan asti? Tässä tapauksessa niin ei tehty, vaan rinta rottingilla kädet koko ajan ilmassa joten juuri sen takia ihmettelen että miksi kyykkyhäkissä. "Oikeaa" lattiapenkkiä en muista nähneeni kenenkään ikinä tekevän livenä. Kai siinä joku "johtava" ajatus oli takana, mutta mulle se ei auennut.

Ei jumalauta ku juodaan toisten juomat jääkaapista "haen huomenna uudet"... ei jumalauta tullu mieleen et nyt on lauantai ja huomenna sunnuntai SAATANAN SAATANA ETTÄ OSAA KYRPIÄ!

Anteeksi, mutta pakko kysyä. Miten tämä on edes mahdollista? Mä en ole saanty kohta 20v ajouran aikana yhtäkään sakkoa vaikka sitä joskus tuleekin ajeltua ylinopeutta. Ajatteko te jatkuvasti jalka lattiassa?

Ylinopeus, ylinopeus ja kolmantena moottoripyörällä ajaminen ilman kilpeä. Kyllä toi hurjasteleminen nuoruuteen kuuluu, ainakin omaani.

Peukalo rikki, ilmeisesti nivelside poikki. Ei tarvi ajaa fillarilla, mitenköhän toi hiihtokin prkl stna vttu jmlta hlvtti :curs:

taas kerran haalinut itselleni niin paljon kaikenlaista etten ehdi nukkua, syoda kunnolla (olen viimeksi syonyt kotona yli viikko sitten) enka pysty keskittymaan mihinkaan kun olen niin kertakaikkisen poikki. Taytyy tehda seminaaritehtavia, kayda luennoilla, lukea ja ymmartaa asiat, kayda urheilemassa, tehda vapaaehtoistyota, olla hyva tyttoystava, nahda kavereita, kayda toissa...

Miksi vapaaehtoistyötä pitäisi tehdä?

Ei jumalauta ku juodaan toisten juomat jääkaapista "haen huomenna uudet"... ei jumalauta tullu mieleen et nyt on lauantai ja huomenna sunnuntai SAATANAN SAATANA ETTÄ OSAA KYRPIÄ!

Mun kohta-ex-kämppis juo mun oluet ja syö mun ruokia jääkaapista ja teeskentelee ettei olisi mitään ottanutkaan.

Nimim. Viimeinen kimppakämppä ever.

Mitä mitä! Venannu koko viikon että bassoradiolta soitettais happomusaa lauantai-illassa. Ja mitä ne tekee? Soittaa jotain afrikkalaisten musiikkia, ei perkele...

Ylinopeus, ylinopeus ja kolmantena moottoripyörällä ajaminen ilman kilpeä. Kyllä toi hurjasteleminen nuoruuteen kuuluu, ainakin omaani.

Kohta voi kuulua se aikainen hautakin. Saatanan tunarit teinikuskit, te jos jotkut saatte vitutuskäyrän nousemaan. Joka viikko joku teinibemari tai corolla saatu kiedottua puun ympärille kun pitää sitä kaasua painaa vaikka ei osata edes ajaa. :curs:

Saatanan holhoojat, te jos jotkut saatte vitutuskäyrän nousemaan. Itse ajan motarilla aina 160+ ja asianmukaisen radioelektroniikan kanssa; En koskaan saa sakkoja ja tulen jatkamaan tätä pitkään. Saan vitunmoista tyydytystä, kun kalkkikset vilkuttelevat pitkiä perään aivan kuin mua kiinnostaisi yhtään niiden protestointi.

Back
Ylös Bottom