Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Muista että et sitten törmää keneenkään sivulliseen, paitsi puuhun saat törmätä ihan vapaasti.
Jos satun törmäämään, niin sitten törmään. Onneksi et ole missään sellaisessa asemassa, että minun tulisi välittää, keneen saan mielestäsi törmätä vapaasti. Mutta kyllä nautin pujottelusta.

Mun kohta-ex-kämppis juo mun oluet ja syö mun ruokia jääkaapista ja teeskentelee ettei olisi mitään ottanutkaan.

Nimim. Viimeinen kimppakämppä ever.
Protip: joskus muinoin ammattikorkeakoulussa opiskellessani luin yhdestä kaverista, joka oli samassa tilanteessa kuin sinä. Tämä kaveri oli kussut pariin tonnikalapurkkiin ja jättänyt ne auki jääkaappiin. Kun kämppis oli ne syönyt, niin kaveri oli tyynen rauhallisesti kysynyt, että söitkö sä ne. Kun vastausta ei tullut, niin tämä tyyppi kertoi kusseensa niihin purkkeihin. Sen jälkeen sai ruuat olla rauhassa.

Jos satun törmäämään, niin sitten törmään. Onneksi et ole missään sellaisessa asemassa, että minun tulisi välittää, keneen saan mielestäsi törmätä vapaasti. Mutta kyllä nautin pujottelusta.

Ja minä siitä, kun voin lehdestä lukea kuinka teinigootit kävivät kaatamassa hautakivesi :lol2:

Vaikee kuvitella että tommosia solukämppäkavereita on ees olemassa. :D Oma kämppis on vaan hieman sottapytty mutta muuten jees tyyppi.

Miksi vapaaehtoistyötä pitäisi tehdä?

Koska loysin tilaa kalenteristani, haluan olla hyodyksi ja se nayttaa hyvalta ansioluettelossa. Lahinna viimeiseksi mainitun vuoksi.

Mua vituttaa se että kun mulla on rahaa ni stressaan vitusti sitä että mihin kaikkeen se riittää ja mihin ei. Sit ku mulla on vähän rahaa tyydyn siihen mitä saan ja oon ilonen jos rahat riittää esim ruokaan ja kaikkii pakollisiin kuluihin, sitä mukaa sitte karsitaan niitä kuluja pois jos tuntuu siltä ettei rahat riitä. MUTTA siis mua vituttaa se jollain tapaa että oon onnellisin sillon ku mun tilin saldo hipoo miinusta, rahattomana ja stressittömänä. Mitä enemmän on tilillä rahaa sitä enemmän mua vituttaa ja ahdistaa. Kukahan hoitais mun talousasiat? :D Lupaan siirtää palkkani suoraan sen tilille joka maksaa mun laskut ja hoitaa kauppajutut ja kaikki vitun rahan käsittelyt ym mun puolesta :D :D :D :D :D

Mua vituttaa se että kun mulla on rahaa ni stressaan vitusti sitä että mihin kaikkeen se riittää ja mihin ei. Sit ku mulla on vähän rahaa tyydyn siihen mitä saan ja oon ilonen jos rahat riittää esim ruokaan ja kaikkii pakollisiin kuluihin, sitä mukaa sitte karsitaan niitä kuluja pois jos tuntuu siltä ettei rahat riitä. MUTTA siis mua vituttaa se jollain tapaa että oon onnellisin sillon ku mun tilin saldo hipoo miinusta, rahattomana ja stressittömänä. Mitä enemmän on tilillä rahaa sitä enemmän mua vituttaa ja ahdistaa. Kukahan hoitais mun talousasiat? :D Lupaan siirtää palkkani suoraan sen tilille joka maksaa mun laskut ja hoitaa kauppajutut ja kaikki vitun rahan käsittelyt ym mun puolesta :D :D :D :D :D

Suoraveloitukset tililtä.

Ei ansioluetteloa tarvita työelämässä oikeasti.

Nimim. Tyoton, kotona asuva nelikymppinen.

Mua ei talla hetkella vituta juuri mikaan. Tai ei ainakaan ankarasti. Sormet ovat niin kylmat etta hyva kun pystyn kirjoittamaan, mutta siihenkin on jo kummasti tottunut eika se saa arsyyntymaan enaa.

http://www.tampere.fi/tampereinfo/asiointi/pisteet/yleinenedunvalvonta.html ;D

Back
Ylös Bottom