Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Sitten kun musta tulee vanha, liityn Aarnen talliin.

IMG_1389.webp
(kuva otettu Aarnen tallin blogista)

Nyt kyllä vituttaa niin saatanasti kaikki ja hermo palaa joka ikiseen asiaan!! Tähän syypäänä tupakka jonka lopetin 4 päivää sitten ja on meinaa niin paska olo koko ajan että tekis mieli vaa polttaa... Ja aina kun oon koittanu lopettaa tupakoinnin niin heti on iskenyt horvee olo ja tekis mieli purjota koko ajan. Vittu päätä särkee joka vitun paikkaa särkee ja paha olo vituttaa ja ei saa nukuttua saatana! Mutta nyt oon päättäny et kestän tän vaikka perhekin saa osansa mun äksyilystä. En anna enää tommosen paskakääryleen hallita mun elämää!

Viddu kun rystyset on turvonnu :D

Lähinnä toi oikean käden keskarin rystynen on puolikkaan golfpallon kokoinen tällä hetkellä.... (turpoo aina, ehkä siksi, kun on murtunut kahdesti?)

Ei pitäis hermostuu niin helposti :)

Nyt kyllä vituttaa niin saatanasti kaikki ja hermo palaa joka ikiseen asiaan!! Tähän syypäänä tupakka jonka lopetin 4 päivää sitten ja on meinaa niin paska olo koko ajan että tekis mieli vaa polttaa... Ja aina kun oon koittanu lopettaa tupakoinnin niin heti on iskenyt horvee olo ja tekis mieli purjota koko ajan. Vittu päätä särkee joka vitun paikkaa särkee ja paha olo vituttaa ja ei saa nukuttua saatana! Mutta nyt oon päättäny et kestän tän vaikka perhekin saa osansa mun äksyilystä. En anna enää tommosen paskakääryleen hallita mun elämää!

Anna sen tupakan vaan maata siellä ärrän hyllyssä...

Kyllä se siitä helpottaa!

Itseänihän vitutti aivan suunnattomasti, kun "lopetin" tupakin polton intin aikana, ei jumalauta se oli tuskaa...

Kohta taas käryää täällä :(

Voimia sinnepäin!!!

Ittellä kävi näin kun kesällä oltiin kaveriporukalla (3kpl) salilla perus treeniä vetämässä ja vähän paskaa jauhamassa. No tuli jutun aiheeksi sitten jossain vaiheessa kaikki lisäravinteet, steroidit ja kaikkea sun muuta vähäänkään aiheeseen liittyvää. Itse kävin tämän keskustelun jälkeen painelin tekemään omia sarjoja kun nämä kaksi muuta kaveria painelivat sitten toiseen tilaan tekemään omia sarjoja. Omat sarjat kun olin saanut sitten tehtyä lähdin menemään tilaan, jossa kaverit reenailivat ja tässä tilassa ei tosiaan ollut ilmastoinnista tietoakaan, joten olivat ihmiset jonkinverran siellä hionneetkin. Sisään astuessa ja ensimmäisen hengenvedon jälkeen mieleen tuli aiempi keskustelunaihe ja päätinpä sitten tokaista siinä sitten kavereille, että täältähän oikeaan pulppuaa testosteronin haju, jolloin toisella kaverilla jää tanko ottamaan vähän lepoa rinnalle, josta se paino sitten jouduttiin nostamaankin kun ei kaveri enää kuulemma jatkamaa. Eipä onneksi tuottanu muille minkäänlaista haittaa kun eivät arvosta hyvää huumoria :(

Pääsin just suihkuun (mun aamun suihkuikkuna on klo 10-11, jolloin poika on päikyillä), kun vesi yht'äkkiä muuttui tulikuumaksi, jonka jälkeen vedentulo lakkasi kokonaan. Lievistä palovammoista toivuttuani lähdin äkäisenä kohti alakerran työmaata, jossa nää putkisedät oli hommissa. Siinä ne vaan hymisi, että hetki vielä menee ja totes hymyillen, että "ai jaa!" kun kerroin, että jäi suihku kesken, ja avauduin nyt siinä samalla jostain informatiivisen lapun puutteestakin jotain. Vttu!
Muutenkin vituttaa koko remontti, kun koko talo on tärissyt niiden porien alla jo ainakin puol vuotta ja kaks viikkoa jouduttiin olemaan evakossa, kun ne pisti lämmöt pois.
Parempi olis muuttaa jonnekin metsään, niin tietäis ainakin, et olis aina kylmää, märkää ja nälkä. Ja eipä tarvis miettiä sitä suihkuakaan.

Ei vittu saatana! Ne Angry Birds turkkarit joita telkkarissa mainostetaan taukoamatta, voisko niitä saada johonkin kauppaan ihan myyntiin asti ettei tarvis joka vitun päivä aamulla ja iltapäivällä pettyä kun niitä ei ole vieläkään hyllyssä!?!? Tää koskee yleisesti kaikkea mitä mainostetaan isosti ja usein, 2-3 viikkoa menee aina ennen ku tavaraa voi oikeasti ostaa.

Ei vittu saatana! Ne Angry Birds turkkarit joita telkkarissa mainostetaan taukoamatta, voisko niitä saada johonkin kauppaan ihan myyntiin asti ettei tarvis joka vitun päivä aamulla ja iltapäivällä pettyä kun niitä ei ole vieläkään hyllyssä!?!? Tää koskee yleisesti kaikkea mitä mainostetaan isosti ja usein, 2-3 viikkoa menee aina ennen ku tavaraa voi oikeasti ostaa.

Onhan niitä ollu myynnissä jo pidemmän aikaa! Ainaki tossa lähikaupassa (K-Supermarket) löytyy hyllystä....

No ylläri et just täällä ei yhessäkään kaupassa ole näkyny. Tänään sitte varmaan pakko käydä Prismassa kattomassa.

Edit: Ja jos ne on sitten jotain lällyjä ei väkeviä paskoja niin rikon jotain.

Huoh, ei mitään. Mä vissiin luin hiukan häröisesti. Käsitin, että puhut niistä leluista. Karamelleistä mulla ei ole haisuakaan.

Olin jo vastaamassa, että miten pehmolelu voi olla "väkevä paska" :lol2:

Heh, mainonta näköjään puree ihmisiin. :D

Työnhakuun liittyen taas

Hei,

Kiitos mielenkiinnostasi ja käymistämme keskusteluista Teknisen neuvojan tehtävään liittyen. Olemme nyt valinneet henkilöt, joiden kanssa jatkamme valintaprosessia eteenpäin, valitettavasti et ole heidän joukossaan. Valinnassa painotimme aitoa motivaatiota sekä kokemusta vastaavista tehtävistä.

Mulla oli aika vahvaa kokemusta ko. hommasta eli jäi sitten ilmeisesti motivaatiosta kiinni. Monesti työhaastatteluissa kysytään, että onko tämä just sitä, mitä haluat tehdä tai mikä olis unelmapaikka. Tässäkin help desk -paikassa. Olettaako ne vitun HR-urpot, että niille pitäis naama vakavana sanoa, että "Kyllä haluan palvella idiootteja puhelimitse loppuikäni kahden tonnin palkalla enkä koskaan tule hakemaan parempia työpaikkoja"?

Heh, mainonta näköjään puree ihmisiin. :D

Pakko myöntää että kun näen mainostettavan jotain hyvää syötävää niin mulla tulee karmea pakkomielle saada niitä välittömästi mainoksen nähtyäni.
Näitä superherkkuja tulee pari-kolme kertaa vuodessa ja sit mä oon ihan paskana kun niitä ei löydy mistään.
Yleensä kyse on karkista, jäätelöstä tai limpparista :D

Nyt hajottaa. Hajottaa niin vitusti. Kävinpä kaupassa. Ostin kamalan kasan kaikkea, mutta tietysti unohdin yhden asian. Voitaikinan. No, en jaksanut enää kävellä takaisin kauppaan, vaan ajattelin, että haen kotimatkalla Siwasta, joita on matkan varrella kaksin kappalein. Menin ensimmäiseen Siwaan, ei ollut. Menin toiseen, ei ollut. Siwassa ei vittu ole edes niin tavallista juttua, kuin voitaikina. Vittu mitä paskaa. Ei auttanut muu kuin ajella takaisin sinne vitun Cittariin, yhden väsyneen voitaikinapaketin takia. Ja taas sai auto niin vitusti runtua, että senkin elinikä lyheni varmaan monta vuotta. Rankaisen aina sitä omasta vitutuksestani.

Ja ai vittu, kun pääsen kotipihaan. Joku vitun PASKAPÄÄHOMOAPINARUNKKARI oli saanut päähänsä kasata kamalan keon hiekkaa keskelle pihaa. Tossa on joku putki rikki ja ne sitä korjailee, mutta miksi vitussa se keko piti tehdä just siihen autopaikkojen taakse? Muitakin mahdollisuuksia olisi kyllä ollut. Nyt siihen on muutaman auton ihan mahdoton yrittääkään vetää autoaan omalle paikalle, ja totta kai minä olen niistä yksi. Että kiitos vaan ihan vitusti. Jos löydän syyllisen, niin köytän sen saatana mattotelineeseen ja ajan sen vitun kaivurin suoraan perseeseen. Vitun homot.

"Laitetaanko Kotimikro-lehti tulemaan?"
"Ei laiteta"
"Mutta jos laitettaisiin nyt tämä paketti.."
"Ei kiitos"
"Mitä jos laitett.."
"Ei kiinnosta"
"Miksi ei kiinnosta?"

(CLICK)

ring.. ring.. (pälli yritti vielä soittaa takaisin)

^Mulle soitti täysin samanlainen tyyppi. Alko oikein inttämään, että miksei laiteta. Toinen mitä en tajua, kun sanon etten halua ihan kohteliaasti, niin myyjä vetää pultit ja iskee luurin korvaan.

Back
Ylös Bottom