Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Nyt kyllä vituttaa niin saatanasti kaikki ja hermo palaa joka ikiseen asiaan!! Tähän syypäänä tupakka jonka lopetin 4 päivää sitten ja on meinaa niin paska olo koko ajan että tekis mieli vaa polttaa... Ja aina kun oon koittanu lopettaa tupakoinnin niin heti on iskenyt horvee olo ja tekis mieli purjota koko ajan. Vittu päätä särkee joka vitun paikkaa särkee ja paha olo vituttaa ja ei saa nukuttua saatana! Mutta nyt oon päättäny et kestän tän vaikka perhekin saa osansa mun äksyilystä. En anna enää tommosen paskakääryleen hallita mun elämää!
Ei vittu saatana! Ne Angry Birds turkkarit joita telkkarissa mainostetaan taukoamatta, voisko niitä saada johonkin kauppaan ihan myyntiin asti ettei tarvis joka vitun päivä aamulla ja iltapäivällä pettyä kun niitä ei ole vieläkään hyllyssä!?!? Tää koskee yleisesti kaikkea mitä mainostetaan isosti ja usein, 2-3 viikkoa menee aina ennen ku tavaraa voi oikeasti ostaa.
Hei,
Kiitos mielenkiinnostasi ja käymistämme keskusteluista Teknisen neuvojan tehtävään liittyen. Olemme nyt valinneet henkilöt, joiden kanssa jatkamme valintaprosessia eteenpäin, valitettavasti et ole heidän joukossaan. Valinnassa painotimme aitoa motivaatiota sekä kokemusta vastaavista tehtävistä.
Heh, mainonta näköjään puree ihmisiin. :D