Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Vanha yläasteen aikainen luokka ja siihen liittyen luokkakokous. Ensin piti olla kesällä, mutta se jäi koska varoitusaika on liian lyhyt. Siirrettiin sitten tälle tämän viikon lauantaille ja sehän passasi heinäkuussa kaikille. Nyt yllättäen peruuntui, koska kukaan ei mukamas tiennyt että sellaista pidetään. Ja meikä vielä kuukausi sitten naamakirjassa kysyin, että onhan se varmasti tänä viikonloppuna... ja kyllä, kaikki käyttävät naamakirjaa joten sen puutetta ei voi pitää tekosyynä.

Hmm...hetkinen..eikös sulla pitäny olla lentoliput..? ja mun piti sit varata hotelli..? :D

DAMN mä tiesin et oon unohtanu jotain mut en keksiny että mitä! :D Napataa joku äkkilähtö heti kun lämpötila laskee yli kymmenen pakkasasteen :D Tai sit kaapataa lentokone? Mä voin leikkii lentoemäntää, perämiestä ja niitä muita tyyppei sit sillä aikaa ku sä ohjaat sen lentskarin vaikka thaikkulaan jonnekki kivaa mestaa! Deal? :rolleyes:

Ihmiset, jotka luulevat itsestään liikoja. Sitä saa mitä tilaa :)

Salilla jossa käyn, on käsipainot ainoan penkkipaikan vieressä. Tein penkissä pitkää settiä ja koitin keskittyä raskaimpaan sarjaan.

Siihen ympärille oli kerääntynyt hiljalleen hieman porukkaa, mihin en juurikaan kiinnittänyt huomiota, koska usein tulee treenatessa upottua ajatuksiin... Kun sitten katselin vasemman käden merkille, huomasin nuoremman tytön tekevän vieressä kp:lla hauista. Kun katselin oikean käden merkille, huomasin vanhan miehen pumppaavan toisella puolella kp:lla hauista. Siitä kurkkasin jalkojen suuntaan, ja huomasin nuoren miehen pumppaavan hauista käsipainoilla aivan penkin tuntumassa. Tässä vaiheessa keskittyminen olikin sitten tiessään, joten nousin ylös ja huomasin, että jalkojen suunnassa oli vielä toinenkin nuorempi jamppa pumppaamassa käsipainoilla hauista. Siinä noustessa sattuivat vielä kaikki takomaan samaan tahtiin siinä ehkä 5-6 neliön alueella.

Olo oli hieman surrealistinen, kun kaikki näkyvissä olevat takoivat pienessä tilassa hauista samaan tahtiin, ja jouduinkin hieman keräilemään itseäni ennen penkkisarjan tekemistä :) Onneksi pokka piti, koska siitä ei olisi edes mahtunut pois häiritsemättä pumppaajia :D

Näistä vois pistää kirjan kasaan aivan kuin Sol Starin isän kuolinvuodesanonnoista:

Kiitoksia hakemuksestasi ja mielenkiinnostasi. Vaikka taustasi oli mielenkiintoinen niin päädyttiin hieman kokeneimpiin ehdokkaisiin, jotka olivat olleet johdon assistentteja monta vuotta.

Tyhmä minä, kun en tajunnut, että Officen pivot-taulukot ja puhelimen käyttö vaativat monen vuoden kokemuksen. Oli suorastaan ylimielistä hakea. Nyt, kun olen kypsytellyt ajatusta, niin itseasiassa mun pitäis pyytää anteeksi, että tuhlasin heidän aikaa. :jahas:

Salilla jossa käyn, on käsipainot ainoan penkkipaikan vieressä. Tein penkissä pitkää settiä ja koitin keskittyä raskaimpaan sarjaan.

Siihen ympärille oli kerääntynyt hiljalleen hieman porukkaa, mihin en juurikaan kiinnittänyt huomiota, koska usein tulee treenatessa upottua ajatuksiin... Kun sitten katselin vasemman käden merkille, huomasin nuoremman tytön tekevän vieressä kp:lla hauista. Kun katselin oikean käden merkille, huomasin vanhan miehen pumppaavan toisella puolella kp:lla hauista. Siitä kurkkasin jalkojen suuntaan, ja huomasin nuoren miehen pumppaavan hauista käsipainoilla aivan penkin tuntumassa. Tässä vaiheessa keskittyminen olikin sitten tiessään, joten nousin ylös ja huomasin, että jalkojen suunnassa oli vielä toinenkin nuorempi jamppa pumppaamassa käsipainoilla hauista. Siinä noustessa sattuivat vielä kaikki takomaan samaan tahtiin siinä ehkä 5-6 neliön alueella.

Olo oli hieman surrealistinen, kun kaikki näkyvissä olevat takoivat pienessä tilassa hauista samaan tahtiin, ja jouduinkin hieman keräilemään itseäni ennen penkkisarjan tekemistä :) Onneksi pokka piti, koska siitä ei olisi edes mahtunut pois häiritsemättä pumppaajia :D

Jos itse veit salin ainoan penkkipaikan niin mitä muutakaan ne muut olisivat voineet tehdä kuin haiusta?!

;)

Voi helevetin PERKELE!!! EI voi olla totta, että unohdin käydä tullissa! Huomenna se ei ole auki, koska Jyväskylän tulli on niin perseestä, että se on auki kolme päivää viikossa ja vaikka paketissa on päiväys huomiseen asti, niin en huomenna sitä enää saa, kun ei se saamarin tulli oo auki. Voi saatanan saatana oikeesti. Nyt ne sitten lähettää sen takaisin jenkkeihin ja mua ärsyttää! Miks pitää olla niin saamaristi asioita mielen päällä, että unohtaa ihan kaiken?!

Paskaa sataa niskaan ja kaikki on päin vittua siis ei jumalauta!!!!!!!!!!!!!!!!!siis ei helwvetin 16.......

Voi helevetin PERKELE!!! EI voi olla totta, että unohdin käydä tullissa! Huomenna se ei ole auki, koska Jyväskylän tulli on niin perseestä, että se on auki kolme päivää viikossa ja vaikka paketissa on päiväys huomiseen asti, niin en huomenna sitä enää saa, kun ei se saamarin tulli oo auki. Voi saatanan saatana oikeesti. Nyt ne sitten lähettää sen takaisin jenkkeihin ja mua ärsyttää! Miks pitää olla niin saamaristi asioita mielen päällä, että unohtaa ihan kaiken?!

Eikö se ole 18:toista asti auki?

[video]http://www.tulli.fi/fi/tiedotteet/asiakastiedotteet/yhteiset/as_tiedote_20110610/index.html[/video]

Ihmiset, jotka luulevat itsestään liikoja. Sitä saa mitä tilaa :)

Ihmiset jotka ei kompromissaa ikinä missään. Sitten kun itse vastaa samalla lailla niin on sitten se kusipää. :D

Ihmiset jotka perustelee tehtäviä asioita sillä että se on velvollisuus tai sun vaan täytyy, mää ainakin lopetan tommosen ihmisen kuuntelemisen. Hauska kuinka jotkut ihmiset oikeen haluaa taantua ajattelussaan.

Eikö se ole 18:toista asti auki?

[video]http://www.tulli.fi/fi/tiedotteet/asiakastiedotteet/yhteiset/as_tiedote_20110610/index.html[/video]

Puoli kuuteen on tuo tullauspalvelu ja hoksasin sen juuri ajoissa kello viideltä :D Paketti on turvallisesti kotona ja Kairalla hyvä mieli. Muina päivinä auki vain neljään niin nopeasti oletin jo olleeni myöhässä, mutta onneksi vilkaisin pakettilappua vielä uudestaan!

Työmotivaatio on niiiin kadoksissa... Oonki hakenu uusiin hommiin, mut sainpa justiinsa kuulla, et ko. tehtävään on hakenu se rapiat 200 muutakin henkeä! FU** :curs::itku:

Back
Ylös Bottom