Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Jää rahat saamatta jos sanot, että tilttasi yhtäkkiä. Kotivakuutus ei korvaa teknisiä vikoja.

Ukkosen seurauksena hajonneen koneen suurin osa vakuutusyhtiöistä korvaa.

Kyllä meikäläinen sai vaan kotivakuutuksesta rahat itsekseen tiltanneesta kannettavasta, kuten myös porukat pesukoneesta, telkkarista ja jostain muusta vempeleestä. Sen takiahan ne vakuutukset on. Tai ehkä teillä muilla on vaan huonot vakuutukset tai vakuutusyhtiöt.

Ootko käyny lääkärissä ja tuo varmistui kihdiksi muutenkin kuin veriarvojen perusteella? Eli tökkikö ne sitä tulehtunutta niveltä, kun käsittääkseni sitä kautta saadaan lopullinen diagnoosi. Miulla meinaan oli tuossa 2010 keväällä kanssa aikalailla klassinen kihtikohtaus ja veriarvot oli aika hullut. Lisäsin veden juontia ja olen pitänyt jalan lämpimänä, uusia oireita ei ole tullut ja lihan kulutus on jopa kasvanut. Koko homman laukaisi katkarapupata ja sen takia noita tuli välteltyä jonkin aikaa. Kuitenkin kesän reilireissulla tuli aika surutta juotua ja syötyä kaikkia niitä pahimpia "syypäitä" se pari viikkoa, eikä mitään oireita niistäkään tullut. Lääkkeitä en syö ja homma pelittää täysin ilman mitään vaivoja. Tänään viimeksi meni lounaalla 400g grillifilettä :D

Kyllä on ihan kihti. veriarvot päin peetä ja lekurin mukaan ihan klassinen kihti.
Varmaan joutuu alottaa estolääkityksen, onniin prkleen ärhäkkä vaikka ruokavalio on kunnossa. Tosin ukolla ja ukilla sama vaiva. ja on kylmät jalat kanssa.... huoh, vittuttaa kun ei pääse lenkille yms, kun dieetti ois hyvin käynnissä -8kg 3 viikossa...

Asia 2. Kaveri on Meksikossa ja hurrikaani Jova rysähtää muutaman tunnin päästä maihin. Olen seurannut hurrikaanin etenemistä jo muutaman päivän, ja se on osoittanut laantumisen merkkejä, mutta on se silti huikeaa miten voimakas se on. Piru viete jos nyt sattuu jotain :(
Toivotaan että kaikki meni hyvin en oo niin uutisia seurannu. Mutta jos meni hyvin niin varmasti ihan hieno kokemus. Ite ainakin kokisin ihan mielelläni jonkun todella kovan trooppisen myrskyn jossei kuitenkaan mitään hengenvaaraa oo. Kyllä siitä hyvästä vois jokusesta auringonotto päivästä luopua.

Toivotaan että kaikki meni hyvin en oo niin uutisia seurannu. Mutta jos meni hyvin niin varmasti ihan hieno kokemus. Ite ainakin kokisin ihan mielelläni jonkun todella kovan trooppisen myrskyn jossei kuitenkaan mitään hengenvaaraa oo. Kyllä siitä hyvästä vois jokusesta auringonotto päivästä luopua.

Olikin muuttanut suuntaansa kohtuu äkisti ja mennyt about 100km päästä ohi. Minua helpotti, kaveri oli hemmetin pettyny :D

Olikin muuttanut suuntaansa kohtuu äkisti ja mennyt about 100km päästä ohi. Minua helpotti, kaveri oli hemmetin pettyny :D
Oishan tollanen kunnon hirmumyrsky yks vaikuttavimmista näystä mitä voi kohdata.
Offtopic. Miten hitossa tipuu sana näky? Menikö oikein.

Perkeleen fitnesstukku!

Onko ihan normaalia toimintaa, että noista loppuneista tuotteista ei ilmoiteta ennakkoon ollenkaan? Kun äsken viikon odottelun jälkeen menin vesi kielellä hakemaan pakettia, jonka odotin sisältävän kaksi kiloa herkullista palautusjuomaa, niin sainkin sitten pienen paketin joka sisälsi kaverin tilaamat rannetuet? Eli ei minkäänlaista ilmoitusta ennakkoon, että tuote olisi loppu. Lukee vain lapussa että "tilaa uudelleen". No vittu, odotellaan taas viikko ja kärsitään..

Liikaahan se vittu olisi taas vaadittu, että olisin edes palautusjuomaa saanut tilattua onnistuneesti.. :curs:

Voi v**tu älä nyt vaan sano, että kyseessä olis ollut hera80 suklaa :D! Palkkaria itsekin tässä tilailin, mutta mitään ei tosin ole vielä edes tullut perille. Loppuviikosta pitäisi olla paketti varmaan postissa ja eikun hakemaan. Saatana jos puuttuu jotakin, edes yksi ilmaisnäyte, perkele!

Avokki diggailee hyvistä hotelleista ja mun toive matkakohteissa ei oikeestaan oo yhessäkään mitään perusbungalow tyylistä majotusta parempaa ees mahdollista löytää. Muutenkin se haluaa jonnekkin välimerelle aurinkomatkojen siivellä ja itellä noi on niin nähty jo 10vuotta sitten. Sitten yritän selittää että samalla rahalla päästään jonnekkin kunnon paratiisiin niin ainot vastaus on että toi pakettimatkailu on niin paljon helpompaa yms vaikka oon luvannu hoitaa kaikki järjestelyt molemmissa päissä ja jopa kantaa sen rinkkaa. Ei hitto noita naisia.

Avokki diggailee hyvistä hotelleista ja mun toive matkakohteissa ei oikeestaan oo yhessäkään mitään perusbungalow tyylistä majotusta parempaa ees mahdollista löytää. Muutenkin se haluaa jonnekkin välimerelle aurinkomatkojen siivellä ja itellä noi on niin nähty jo 10vuotta sitten. Sitten yritän selittää että samalla rahalla päästään jonnekkin kunnon paratiisiin niin ainot vastaus on että toi pakettimatkailu on niin paljon helpompaa yms vaikka oon luvannu hoitaa kaikki järjestelyt molemmissa päissä ja jopa kantaa sen rinkkaa. Ei hitto noita naisia.

Kapua pois tossun alta, sillä se hoituu. :D

Hah mä oon nähny samantapasen suorituksen. Mua lähinnä vitutti että joku valtaa prässin semmosen takia kun on pohjemasiinojakin eriksee, mutta jokainen tavallaan varmaan moni ihmettelee munki treenailuja. (ja päästi se onneks mut tekemää välissä :D)

hölmö akka, jos joku kantais mun rinkan ni mä lähtisin ihan mihin vaa :D vaikka lähtisin varmaa kuitenki minne vaa mutta kantaisil silti oman rinkkani..

ja vituttaa ku on niin helevetin kylmä.

hölmö akka, jos joku kantais mun rinkan ni mä lähtisin ihan mihin vaa :D vaikka lähtisin varmaa kuitenki minne vaa mutta kantaisil silti oman rinkkani..

ja vituttaa ku on niin helevetin kylmä.

You haven´t seen nothing yet...:(

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2011101114548242_uu.shtml

Vituttaa kyllä jo valmiiks. Jos sitä nyt sit karkais etelään marraskuussa ja kattelis paluulentoa tossa huhti-toukokuun kieppeillä...

vitun eukko tuo kotiin kaikkea saatanan fazerin sinistä, korvapuusteja, limua yms jne nannaa, ja mä mussutan jotain maitorahkaa. Tasan ei mee onnenlahjat mut pidän kiinni tiukasta linjasta, lauantaina namipäivä vaa (ehkä) :)

Hyyyii hele, viime talvena olin jo ihan kuolemankielissä... Mihinkäs me oltiinkaa matkalla? :D :D :D

Hmm...hetkinen..eikös sulla pitäny olla lentoliput..? ja mun piti sit varata hotelli..? :D

edit.

Lauantaina etelään ;) :D Näytti olevan 28 astetta lämmintä tänään siellä :D :D :D

e: en mä mitenkään kehuskella halua :D

No nythän tässä vasta vituttaakin! :D Toivottavasti saat auringonpistoksen...:evil: :D

Back
Ylös Bottom