Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Hah mä oon nähny samantapasen suorituksen. Mua lähinnä vitutti että joku valtaa prässin semmosen takia kun on pohjemasiinojakin eriksee, mutta jokainen tavallaan varmaan moni ihmettelee munki treenailuja. (ja päästi se onneks mut tekemää välissä :D)

Ei pohjenousu laite ja prässi ei ole sama asia. Pohjenousulaitteessa joutuu isoilla painoilla pitään keskivartalon tiukkana, prässissä ei. Joitakin muita pieniä eroja saattaa hyvinkin olla.

Siis oikeesti herätkää nyt, on olemassa oikeasti törkeän hyviä liikkeitä, jotka saattaa näyttää laput silmillä treenaavan silmissä kummalliselta, joista sitten kirjoitetaan parempana ihmisenä salikomediaan. Se on ihan helvetin sama mitä variaatiota tekee liikkeestä, kunhan tietää tekevänsä sitä järkevästä syystä. Varmaan monet katsoi pitkään, kun tein vinopenkin avulla yhden käden pulldownia taljassa kyljelteni, koska siinä tulee tosi hyvä venytys, mutta ei voisi kiinnostaa paskaakaan, miten kummallisena ne minua pitää.

kun huomaa että reenannu kohta vuoden aivan päin persettä.....tai sitten reenannu oikein mut nuo sapuskapuolen jutut on päin persettä.....

Tänään joku n. 25v kaveri teki pystypunnerrusta istuen tangolla, päissä 10kg ja 5kg levyt ei lukkoja. Siinä viimisien toistojen kohdalla ei oikee tahtonu mennä enää ja henkilö nosti tankoa pois, mutta onnistui sitten nostamaan niiden about 20cm korkeiden metallijuttujen yli ja sen jälkeen toisesta päästä painot tipahti lattialle ja kun toisesta päästä oli putoamassa kipaisi paikalle toinen henkilö auttamaan, muttei saanutkaan ensimmäistä 5kg kiekkoa kiinni ja putosi suoraan omille varpaille :( Kun painot oli pois kirosi toinen varpaitaan ja tekijällä oli edelleen tanko siellä alaselän kohdalla eikä saanut enää tuotua takaisin tolppien etupuolelle, eikä kehdannut pudottaakkaan, mut siihen tuli kolmas kaveri sitte ottamaan tangon pois :)

Ei sinällää kovin huvittava tapaus, mut kyllä pikkasen tuli virne naamalla :D

Tatami-ihottumaa varpaissa, perkele että osaaki kirvellä varsinkin kun turvakengillä kävelee. Ja ei tietenkään aamuisin ajatus kulje sen vertaa että jotai laastaria tai teippiä heittäis päälle.

Etin tuossa vetoremmejä käsipainosoutuun, löysin yhen ja totesin, että eihä yhellä tee mitää mielessäni.. laitetaa väsymyksen piikkii :D Ens kerralla muistin sitte, että kyllähä se toimii yhelläki remmillä ku yhellä käellä soudetaan kummiski...

Äärimmäisen röyhkeä valehtelu työnantajalta. Kyselin "missä meillä on työterveyshuolto", Mehiläisessä, kuului vastaus. No äsken soittelin sinne kun päivällä heräsi epäily.
Tein työtä firman omistajan pojan kaa ja hän oli sairas ja teki lähtöö terveysasemalle...Soitto Mehiläisen ajanvaraus/opastusnumeroon paljasti karun totuuden.
Eivät olleet kuulleetkaan yrityksessä jossa olen töissä, tiedä pitäiskö nauraa vai itkeä!! :(

Vitun afta kielessä! Perkeleen paskassa paikkaa, kielessä tuolla takareunalla että varmasti osuu aina takahampaisii ja sattuu niiin vitusti ku osuu. Hyvä että voi edes syödä jotai ku koskee niin perkeleesti, etuhampailla pitää koittaa järsii ja siten ettei liikuttais kieltä paljoa, ainaku koskee niin ihanasti kipu säteilee korvaan eli korvaaki koskee kun kieltä koskee.
Jumalauta että vituttaaa, potkasis edes joku kasseille niin lähtis kipu varmasti hetkeks ees pois kielestä. *ryhmä kirosanoja* :curs:

Tossa ois sitten jätkä, jolla alkaa valumaan synthol olkapäästä kesken kilpailun.

"iuuu?" <_<
omasta mielestä radiorock heittää parhaat salikomediat..tai c-c-c-c-combo breakerit
Sattunu muutaman kerran eroottiset tarinat ym. trollausmainokset tulemaa sieltä kesken sarjojen..no, väänsin kerran sitte nuhasena vipareita ja viimesellä toistolla, ku paine oli kovin, "trolololo": paineet ulos.. no saimpahan nenän tyhjennettyä siinä. se vaa että kaikki käänty kattomaan ku minä virnistän viimesen toiston loppuun puolen metrin räät poskilla ja puotan toisen painon vielä prkl varpaille..no sattuhan näitä. :D ja niijoo.. kerran repes housut kyykätessä.. ei mulla muuta.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Alkaa olla mitta täys tästä yksinäisyydestä ja rahattomuudesta. Työhakemuksia laitettu aivan saatanasti ja monissa haastatteluissa käyty, mutta joka tehtävään löytyy joku kokeneempi maisteri. Kavereilla on hyvät työpaikat ja vapaa-ajan viettävät naistensa kanssa. Kavereita siis tulee nähtyä aivan saatanan harvoin. Enkä ymmärrä, minkä vitun takia voi ainoastaan nähdä kaatamisen merkeissä. Miksei vois vaan mennä kylään olemaan. Ja se on melkein aina poikkeuksetta minä, joka pyytää näkemään. Tänäkin perjantaina istun koneella ja väännän puoli-itkua kuunnellen Nine Inch Nailssiä. Mulla ei oo vittu rahaa tehdä mitään kivaa eikä saatana edes huoltaa autoa, jonka huolto on 7000km myöhässä. Vittu.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Back
Ylös Bottom