Voi vittu, että mua vituttaa tämänhetkisen työpaikkani pomo. Vittumaisempaa ihmistä saa kyllä hakea enkä siltikään keksi ketään, joka yltäisi samalle vitutuksen tasolle. Mainittakoot nyt vielä näin alkuun heti, että vaihdan työpaikkaa(onneksi) kahden viikon sisällä, mutta nyt jokainen päivä on vain yhtä tuskaa minkä joudun olemaan sen ihmisen lähellä. Aiemmin ei mitään mahdollisuutta lopettaa tai multa lähtee asuntokin alta ja se onkin ainut syy miksi jaksan sinnitellä vielä tässä paskaduunissa.
Tällä pomolla on ensinnäkin ilmeisesti jonkin asteen vihanpatouma minua kohtaan, sillä kaikki mitä teen, niin on väärin tai muuten vain huonosti. Ei riitä, että teen hyvin, ei riitä, että teen oikein vaan mun pitää lukea tän ihmisen ajatukset ja tehdä sen mukaan sitten. Jos asiat eivät hoidu kunnolla, niin ihan sama onko asiakkaita paikalla vai mitä, niin pomo ei kyllä säästele huutamistansa tai kirosanojansa. Jos erehtyy sanomaan vastaan, niin tämän pomon tyyli hoitaa asiat on sanoa ettei kuuntele minkäänlaisia vastaväitteitä, asiasta kuin asiasta. Tätä tapahtuu noin kymmenen kertaa päivässä, huutamista siis. Ja huutaminen on siis luokkaa: "Mitä vittua sä oikein ajattelit äsken!?Vai ajatteletko ylipäätänsä ollenkaan?!","Olet helvetin kuvottava, mene ja korjaa mitä juuri äsken teit!","Voitko olla yhtään hitaampi enää?"
Huutamisen ja valittamisen vielä nyt jotenkin kestää, mutta vittumaisinta on kuitenkin se, että tämä pomo menee jatkuvasti henkilökohtaisuuksiin - ja vinoilee niistä sitten. Lähinnä siis sellaisiin asioihin mihin itse ei voi oikein vaikuttaa, mutta pomon mielestä hurjan hauskaa.
Mä en oikeasti tiedä miten jaksan vielä pari viikkoa olla tässä totaalisen paskaduunissa. Mä toivon, että pystyn nauramaan tälle vielä joskus.
Tänään pomo pyysi minut kahden kesken sivummalle ja kysyi käytänkö jotain aineita, sillä hänellä on kuulemma vahvat epäilyt siitä.
Voi vittu oikeesti.