Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Salikomediaa.... (minä itse aiheuttajana)

Otin tuossa paripäivää sitten Nopeusvetoja - siinä ei ollut sen kummemmin mitään...
Sitte siirryttiin Box-kyykkyihin. Boxilla korkeutta noin 30cm (n 10cm pätkä on hieman periksiantavaa materiaalia, joten voi olla matalampikin)... Tankoon limppua 160kg...
Eka jyräytys pohjaan, perse kiinni boxiin ja samalla housoista kuuluu iso RIIIIIIIITS... Kivasti perseestä munaskuukkeleihin halki. Onneks oli jalassa räikeen raidalliset Boxerit.
Mutta reeni vietiin loppuun kunnialla - (loput saumat revittiin RIVE sarjoissa)...

"Keep on :rock: in the free world"

Vesi meni poikki muutamaksi tunniksi illalla. Jäi iltakahvit väliin eikä päässyt suihkuun. Tuurilla en onneksi käynyt salilla, olisi voinut vähän harmittaa suihkussa kun ei tulekaan vettä. Putkissa on sen verran ilmaa, että ei kannata tänä iltana edes kokeilla.

Kaiken lisäksi go nuts with dumle -pussissa on pirun vähän niitä karkkeja. Tai ehkä ne menee nopeasti.

Tiesit kai paljonko tulee maksamaan?

Vanhat sivut olivat tosi sekavat ja hinta-arvion saatuani jotenkin päättelin että kyseessä on flat rate riippumatta siitä miten kauan kamat ovat säilytyksessä. Oma moka kun en katsonut tarkemmin, mutta ne sivut olivat oikeasti tosi sekavat. Uusilla sivuilla otin huvikseni uuden hinta-arvion ja siitä tuli tuo summa (perustuu siis siihen miten monta viikkoa kamat ovat varastossa), joten enpä oikein voi valittaa.

Eniten vituttaa laskun ajoitus, koska rahatilanne on nyt aika huono. Mutta ei auta, äkkiäkös ton summan tienaa takaisin.

Pitäs perustaa "salivitutusta" treadi, mut asiaa. Ei niinkää komediaa, muuteku äijjän ulkonäkö joka salilla pyörii. Ekaa kertaa salilla ( tähän mennes kotona veivaillu ) vedin siin jossai hauiskoneessa 60 kilol haukkoi kevyesti ja sellane kaljamahane ryssä "salinomistaja" naureskelee joteki autistisesti ja sanoo "15, 10 kiloa enempi" Kysyin että lisää vai? "Eikun sinulla on liikaa paino, laita 10 tai 15 kiloa sillä minä teen" ok..Miteköhä äijjä liittyy mun treenaamisee mitekää? Ei tos mitää, mut äijjä jaksaa kaikkeen lässyttää ku ois joku vitu itämaan kuudes tietäjä ja seurailee joka liikettä hymyssäsuin ja vetelee jotai keppijumppaa hieroe nännei samal..

Pitäs perustaa "salivitutusta" treadi, mut asiaa. Ei niinkää komediaa, muuteku äijjän ulkonäkö joka salilla pyörii. Ekaa kertaa salilla ( tähän mennes kotona veivaillu ) vedin siin jossai hauiskoneessa 60 kilol haukkoi kevyesti ja sellane kaljamahane ryssä "salinomistaja" naureskelee joteki autistisesti ja sanoo "15, 10 kiloa enempi" Kysyin että lisää vai? "Eikun sinulla on liikaa paino, laita 10 tai 15 kiloa sillä minä teen" ok..Miteköhä äijjä liittyy mun treenaamisee mitekää? Ei tos mitää, mut äijjä jaksaa kaikkeen lässyttää ku ois joku vitu itämaan kuudes tietäjä ja seurailee joka liikettä hymyssäsuin ja vetelee jotai keppijumppaa hieroe nännei samal..
Koita nyt vittu kirjottaa kunnolla.

Raha-asiat ja nettideittailu. Kummastakaan tuu yhtään mitään. Noh onneks treeni maistuu nyt ihan mukavasti.

Ostin Veljekset keskisetä läppärin mikä oli myynnissä kampanja tuotteena, luvattiin nVidia 425m näyttis niin sain 310:n :O Kumma ku lehdessä ja kaupassa lukee että koneessa olis kyseinen näyttis mutta kone sanoo itse että ehei.. Kuitissa lukee että ostin läppärin jossa on se 425 niin sen aion myös saada, perkele. Soittelin sinne mutta eihän kukaan ATK-puolelta ehtiny vastata niin jätin soittopyynnön, saa nähdä koska tulee puhelua.. Hauskaa että ovat myyneet muutamankymmentä läppäriä väittäen että se on reilusti parempi ku onkaan ! Ihme toiminta..
:/

Joku alkoi tekemään kohautuksia ja ylhäällä pyöräytti joka toiston jälkeen olkapäät ympäri. Eipä ole mun paikat mitkä on hajoamisvaarassa.

täs ei mitään komediaa ole.on olemassa tollanen thread , "Mikä potuttaa salillakäynnissä eniten?" .

Back
Ylös Bottom