Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
in the free world"Voi vittujen kevät sentään. £120 lasku tavaroiden säilyttämisestä...
Tiesit kai paljonko tulee maksamaan?
Tietty joissain laitteissa painot ei käänny millään tasolla tai muuttujalla vapaisiin painoihin.60 kilol haukkoi kevyesti
Eilinen ilta vituttaa. Piti lähteä kaupungille KOUVOLAN YÖHÖN muttei niin ei ! :curs:
Kaveri yleensä materialisoituu salille aivan tyhjästä.
totuushan on kuitenkin se, että olen aika kumma liitäjä.
T-paita vuodelta 1984
Koita nyt vittu kirjottaa kunnolla.Pitäs perustaa "salivitutusta" treadi, mut asiaa. Ei niinkää komediaa, muuteku äijjän ulkonäkö joka salilla pyörii. Ekaa kertaa salilla ( tähän mennes kotona veivaillu ) vedin siin jossai hauiskoneessa 60 kilol haukkoi kevyesti ja sellane kaljamahane ryssä "salinomistaja" naureskelee joteki autistisesti ja sanoo "15, 10 kiloa enempi" Kysyin että lisää vai? "Eikun sinulla on liikaa paino, laita 10 tai 15 kiloa sillä minä teen" ok..Miteköhä äijjä liittyy mun treenaamisee mitekää? Ei tos mitää, mut äijjä jaksaa kaikkeen lässyttää ku ois joku vitu itämaan kuudes tietäjä ja seurailee joka liikettä hymyssäsuin ja vetelee jotai keppijumppaa hieroe nännei samal..
Keräkkää kaverit kasaan ja känniä vetämään muutamaks päiväks jonnekki.En viihdy töissä, en viihdy kotona, en viihdy vapaa-ajalla missään muuallakaan. Pää poksahtaa kohta. Olen pahalla päällä melkein jatkuvasti ja kaikki käy hermoille.
Pitäs perustaa "salivitutusta" treadi, mut asiaa. Ei niinkää komediaa, muuteku äijjän ulkonäkö joka salilla pyörii. Ekaa kertaa salilla ( tähän mennes kotona veivaillu ) vedin siin jossai hauiskoneessa 60 kilol haukkoi kevyesti ja sellane kaljamahane ryssä "salinomistaja" naureskelee joteki autistisesti ja sanoo "15, 10 kiloa enempi" Kysyin että lisää vai? "Eikun sinulla on liikaa paino, laita 10 tai 15 kiloa sillä minä teen" ok..Miteköhä äijjä liittyy mun treenaamisee mitekää? Ei tos mitää, mut äijjä jaksaa kaikkeen lässyttää ku ois joku vitu itämaan kuudes tietäjä ja seurailee joka liikettä hymyssäsuin ja vetelee jotai keppijumppaa hieroe nännei samal..