Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Iho ollut ties kuinka kauan melko hyvässä kondiksessa, mutta tietysti nyt just ennen paskatoisto-risteilyä alkaa lärvi kukkimaan - ihanaa! :jahas:

Mulla kävi ihan sama. Vittu! Vituttaa niin paljon että unohin kirjottaa asiasta kun vitutti toi palautusrahajuttu mitä ei olekkaa vissii edes :D

ABCD tuntu yllättävän helpolta. CSI:kin meni ihan hyvin mutta se viimenen niistä luetun ymmärtämisistä men vituiks. Ja joku toinenki mut en muista sitä numeroa. Ja esseestä meinas loppuu aika. Mulla tavote alunperin E, kuuntelun jälkee M ja tän päivän jälkee olisin niin tyytyväinen M:ään...

Netissä oli jotain melko luotettavaa lottoriviä tuon suhteen, niin olisin saanut kaikista monivalinnoista yhteensä 60/75 pistettä.. :jahas: Sain enemmän vanhoista yo kokeista ennenku olin ees lukenu noihin.
Btw 8,21,22 kohdat siitä kokeesta, aivan perseestä. Niissä ei oo mitää perustetta että se vastaus on joku niistä, sai taas arpoa. Olin kokeessa koko kuusi tuntia ja noita 21 ja 22 katsoin viimeisen 30min ja päätin että joo vois melkein vain veikata. Ja kumpiki väärin... :D

Iho ollut ties kuinka kauan melko hyvässä kondiksessa, mutta tietysti nyt just ennen paskatoisto-risteilyä alkaa lärvi kukkimaan - ihanaa! :jahas:

Mulla kävi ihan sama. Vittu! Vituttaa niin paljon että unohin kirjottaa asiasta kun vitutti toi palautusrahajuttu mitä ei olekkaa vissii edes :D

Mullakin! Hain jopa antibioottikuurinkin. jebou ota jotain peitevoidetta mukaan, sun pitää meikata multa ja eqqulta noi näpyt piiloon ;)

Ei ne kuitenkaan kato sun rumaa naamaa vaan sun isoi ihkui lihaXii, joten nou hätä.
Oletpas ilkeä, voisin jopa loukkaantua ellen tietäisi minkälainen kaveri sieltä nimimerkin takaa kirjoittelee. Mutta lienet oikeassa, ei tämä pärstä yhtään sen paremmalta näytä ilman muutamaa näppyäkään.

Ostin kolmen kuukauden salikortin, mutten ole päässyt salille kolmen viikkoon flunssan takia. :jahas: Enkä pääse vielä melkein viikkoon...

Nykyään tulee käytyä lähinnä duunipaikan salilla ja olen vasta viimeaikoina alkanut kiinnittää huomiota erääseen vanhempaan herrasmieheen. Tyyppi on varmaan aina käynyt siellä, mutta on jotenkin niin huomaamaton, että en ole rekisteröinyt sen touhuja.

Kaveri yleensä materialisoituu salille aivan tyhjästä. Ikinä en ole tyyppiä nähnyt duunipaikan tiloissa tai käytävillä, pukuhuoneesta puhumattakaan. Päällä on yleensä samat siniset Tarjoustalo-verkkarit, joku T-paita vuodelta 1984 ja päässä froteesta valmistettu kulahtanut hikinauha, joka on vähän vinossa. Kaveri polkee aina ja poikkeuksetta semmosella todella vanhalla Tunturi-merkkisellä stepperikoneella todella keskittyneesti ja vasta pari viikkoa sitten tajusin että se lukee siinä samalla jotain. Kerran oli pakko hivuttautua vähän lähemmäs ja huomasin että kaveri lukee jonkinnäköistä teknistä manuaalia. Juttelin asiasta myöhemmin työkaverin kanssa, mutta tämä kertoi äijän opiskelevan jotain kieltä. Joka tapauksessa yleensä kaveri häipyy salilta yhtä liukkaasti kuin on sinne tullutkin, sairaalloisen uteliaisuuteni riivaamana olen yrittänyt jopa seurata tyypin menemisiä ja tulemisia, siinä vielä onnistumatta.

Mystistä.

Mitä komediaa tuossa sitten oli, kun et sitä epähuomiossa muistanut mainita?

Voi vittujen kevät sentään. £120 lasku tavaroiden säilyttämisestä... Ok, onhan se suht halpa ottaen huomioon että firma antoi boksit, pakkausmateriaalit, haki tavarat kotoa, säilytti niitä 15 viikkoa ja tuo ne uuteen osoitteeseen mutta silti... £120 on ihan helvetisti tässä rahatilanteessa. Ensi kerralla kun muutan, saan toivottavasti tungettua tavarani kavereideni nurkkiin tai sit annan pois kaiken mikä ei mahdu matkalaukkuun.

Mulla ei ole tapana ottaa stressiä rahasta, mutta laittaa silti vituttamaan kaikenlaiset ylimääräiset kustannukset. 120 punnalla olisin ostanut muutaman kuukauden bussikortin tai vaikka yli kuukauden ruuat.

Totta, tää nyt ei oo välttämättä sitä perinteistä "Tein jalkaprässiä ja pääsi pieru" tai "Jätkä teki hauvviksia jalkaprässissä" -komiikkaa. Ehkä varsinaista komediaa olikin se, että jotain urpoa huvittaa ajatus papparaisesta polkemassa 80-luvun Tunturia luumu punasena ja lukien samalla 200-sivusta teknistä manuaalia.

Mene ja tiedä, totuushan on kuitenkin se, että olen aika kumma liitäjä.

Vaihdoin viime keväänä salia ja tässä nyt oon sitten monta kertaa katellu et ei stna millasia hiihtäjiä tuolla yliopistomaailmassa pyörii (nykynen sali on siis yliopiston yhteydessä ja opiskelijat pääsee ilmeisesti alennuksella). Varsinkin eräs tyyppi on jääny hyvin mielee, perinteinen rintahauispelle pienellä selkäkombolla :D Hiustyyli revitty antti tuiskulta ja päällä kireä, räikeänvärinen hihaton ja shortsit, ryystää jotain ruskeanväristä kamaa sheikkeristä pitkin treeniä, painoa kuitenki kaverilla varmasti alle 80kg.

Treenaa aina samat lihakset eli rinta, olkapää, hauis, ylätalja. Treenin kesto ollut joskus todistettavasti 2h (unohtu takki salille ja kävin myöhemmin hakemassa ni siellä tää kaveri vielä väänti). Kuitenkin treenitempo on melko kova, isompia taukoja ei pidä mitä nyt kerenny kattelee ja naureskelee.

Tekee rinnan aina stnan isoilla käsipainoilla ähkien ja muristen, liikerata n.10cm yläasennossa, venytys siis olematon :D

Ylätalja hienolla heijarilla selkä vaakatasoon, painot järjettömät.

Hauista monta eri liikettä, sarjoja en oo huomannu laskea, mutta jos vertaa oman treenin kestoon ni sanosin et ainakin 4 sarjaa/liike. Sarjojen välissä ihailee peilistä tai painaa käsivarret tiukasti scott-penkkiä vasten ja kattelee samaisesta peilistä.

En ole koskaan nähnyt että treenais jalkoja, siltä kyllä näyttääkin.

Ja nyt joku taas voivottelee miten jaksaa muiden treeni kiinnostaa niin vastataan samalla siihenkin. kaverin treeni näyttää niin järjettömältä että tekee pahaa kuunnella sitä puhkumista siinä vieressä , tekis mieli mainita pari valittua sanaa noista sopivammista painoista, kuitenki hajottaa vielä vaan ittensä tuota menoa. En ole kuitenkaan viel kehannu mitään sanoa vaan pelkästään tarkkaillu josko kaverilla oiskin joku pidempi "erikoisjakso" menossa, 4kk jatkuneena tämän mahollisuudet tosin pienenee koko ajan :D

En ole koskaan nähnyt että treenais jalkoja, siltä kyllä näyttääkin.

Ei välttämättä tarkoita mitään, tuli tästä mieleen että itsekin treenasin pari vuotta sitten samaanaikaan kahdella salilla, ja toisella en tehnyt jalkoja koskaan, kun toisella oli parempi tehdä.
Mutta tosiaan jos on edellämainitulla kroppa epätasapainoisen näköinen niin sitten ei varmaan treenaa jalkoja.

Vaihdoin viime keväänä salia ja tässä nyt oon sitten monta kertaa katellu et ei stna millasia hiihtäjiä tuolla yliopistomaailmassa pyörii

Allekirjoitan väittämän, mutta salilla on jostain syystä pyörinyt yllättävän fiksusti ja paljon treenaavia tyyppejä. Jopa villapaitahumanistit vääntävät kyykkyä sata lasissa. Ainoa komedia johtuu välineiden sijoittamisesta. Sali on siis jaettu laite- ja voimailupuoleen. Edellisellä taljaa ja peck-deckiä yms, jälkimmäisellä vain vapaita painoja. Jostain syystä kuitenkin reidenojennus-ja loitennuslaitteet on pistetty keskelle voimapuolta. Tyttöjen ilme on toisinaan ikuistamisen arvoinen kun joutuvat tulemaan levittämään reisiään keskelle rumien hikistien miesten laumaa :D.

^No kyllä pienellä elät jos 135 euroa riittää sulle yli kuukaudeksi ruokaan.

Telehellin modeemi. Pitäisi tehdä tärkeitä juttuja koko viikko ja tämä kakkalaatikko lagailee joka ikinen päivä puolen tunnin välein. Kun laittaa päälle toimii (ehkä) sen parikymmentä minuuttia jotenkin ok, sitten alkaa hidastumaan nettikäyttö ja lopulta kestää minuutin avata jokin sivu. Buuttaus ja taas (ehkä) toimii hetken ja sama rundi uudelleen.

Tykkään myös purkaa paineet pleikkarilla silloin tällöin. Lähes aina on jtn ongelmaa saada se toimimaan ton Telehellin kanssa. Aina kun googlettaa virhekoodien perusteella, ensimmäiseksi tulee Telehell. Eli tuntuu tosiaan vikaa olevan vain tuossa merkissä. Pitäisi kait olla isänmaallinen mutta ei yhtään yllätä, että kyseinen tuote on made in Finland. Itse nyt tekniikasta niin hyvin perillä, että osaa korjaa esiintyvät viat(paitsi tämän hidastumisen), mutta ihmetyttää älyttömästi, kuinka voidaan olettaa normaali käyttäjän osaavan saman kun sitä vikaa 100% tulee jossain vaiheessa. Tuntuu, että tän romukasan ostajalla pitäisi olla vähintään tekniikan tohtorin paperit kourassa, jotta siitä tulisi mitään.

Mikään ei ainakaan tällä hetkellä vituta enempää kuin netin jumittaminen.

En viihdy töissä, en viihdy kotona, en viihdy vapaa-ajalla missään muuallakaan. Pää poksahtaa kohta. Olen pahalla päällä melkein jatkuvasti ja kaikki käy hermoille.

Systerin hulttio ukko, jonka ois määrä tehdä suurin osa mun kämpän rempasta. Kaikki mahdollinen on purettu, tarvikkeet kannettu työmaalle, mut ei. Aina löytyy jotain uutta, mikä pitäiskin tehä toisin ja se aiheuttaa tietysti lisätöitä ja viivästyttää koko projektia.
Argh! Hermo menee...

Mutta tosiaan jos on edellämainitulla kroppa epätasapainoisen näköinen niin sitten ei varmaan treenaa jalkoja.

Ei nyt varsinaisesti kuulu ketjun aiheeseen, mutta ei 70 kiloisella jätkällä voi mitenkään olla kroppa kovin epätasapainoisen näköinen, jos se on yli 150 cm pitkä.

Back
Ylös Bottom